Iemand die iets kan 3d printen voor mij?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

Ik heb onderstaande in een STL file gekregen, maar ik heb zelf geen printer. Is er iemand die het zou kunnen printen? Vergoeding geen probleem natuurlijk.
Het zou best in iets stevig geprint worden want er gaat wat kracht op gezet worden. (het is een hulpstuk om een benzinepomp los te draaien dus het zou best ook tegen benzine kunnen :P )

Afbeelding
Afbeelding
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Wuter
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 12 keer
Provider

Kan je de link eens posten naar de site waar je de stl vandaan hebt.

Kan ik eens kijken hoe het geprint dient te worden. Want vermoed dat het met supports zal zijn. Vaak staan er gebruikerreviews bij met foto’s en in welk type materiaal, % infill en walls..
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

Net wat rondgegoogled ivm PLA en benzine, PET gaat hoe dan ook een beter printmateriaal zijn als er benzine of benzine dampen mee in aanraking gaan komen.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 8 keer
Te Koop forum

Laat dat professioneel printen bij materialise. Véél betere kwaliteit (een totaal ander process eigelijk) dan die warme-plastiek-printers thuis. En dan kan er véél meer kracht op gezet worden...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

Wuter schreef: 3 dagen geleden Kan je de link eens posten naar de site waar je de stl vandaan hebt.

Kan ik eens kijken hoe het geprint dient te worden. Want vermoed dat het met supports zal zijn. Vaak staan er gebruikerreviews bij met foto’s en in welk type materiaal, % infill en walls..
https://www.thingiverse.com/thing:49643 ... e_vignette

@selder eventueel maar ik denk niet dat ik er bij hun mee wegkom onder de 3 cijfers. Dan kan ik op zoek naar een originele tool.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Kiwivogel
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 22 keer

Het is een tool dat op plastic gaat gebruikt worden. Om een keer of twee te gebruiken gaat PLA geen enkel probleem zijn. Als je er correct mee omgaat gaat het ook niet in contact komen met benzine.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

Voor zover ik zie kan het op zich ook geen kwaad dat het PLA is, er gaat niets schadelijk vrijkomen of zo, maar de structuur verzwakt er wel van.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”