Prijsstijging met 4 euro

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 327 keer
Bedankt: 731 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Wat kan mixtus wel? Ik zie niets dat beter is dan wat edpnet aanbiedt.
pwr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 14 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

is meer dan het dubbel van de snelheid voor dezelfde prijs niet beter dan ?
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Ik ben (voorlopig) niet van plan om over te schakelen.
Wel binnen de 5 minuten antwoord gekregen op mail aan FastFiber of ze Edpnet gaan volgen:
FastFiber schreef:Wij zijn absoluut niet van plan onze tarieven te verhogen.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

pwr schreef: 1 dag geleden is meer dan het dubbel van de snelheid voor dezelfde prijs niet beter dan ?
Sorry, ik keek enkel naar fiber en daar zag ik niet wat het grote verschil zou zijn. Bij vdsl is het inderdaad de moeite.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1201 keer

Hebben ze bij EDPnet een manager die vroeger bij één van de duopolisten werkte aangenomen?
Wat een manieren zijn dat nu, een paar dagen voor de ingangsdatum de prijs met 10% verhogen.
Kondig dat toch wat op voorhand aan. Dat verandert niets aan de zaak (de prijsstijging zelf), maar creëert wat minder weerstand.

Ik verbaas me er telkens opnieuw over: beslissers die moedwillig weerstand creëeren tegen de eigen plannen.
luukske
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Ik heb ook XS. Was 3€ per maand duurder dan Scarlet (standaard, 50GB/maand) en dat was het me wel waard. Dit wordt nu 7€ per maand verschil.
Overstap naar Scarlet is dus aangevraagd.

Trouwens ook volledig eens met @heist_175 . Zo communiceren zorgt meestal bij ook voor een snelle reaktie. Mocht dat een paar maanden op voorhand zijn aangekondigd, dan had dat wat tijd om bij mij te bezinken en was ik misschien gebleven. Voor het blok gezet worden, daar heb ik een sch*thekel aan.
Laatst gewijzigd door luukske 1 dag geleden, in totaal 1 gewijzigd.
pwr
Pro Member
Pro Member
Provider

pwr schreef: 1 dag geleden welk netwerk gebruikt Mixtus voor VDSL ?
ook Proximus zoals voor hun fiber ?
juist telefoon (om 20h00..) gehad van Mixtus.
Ik had een formulier ingevuld op hun site.
Zowel voor fiber als voor VDSL gebruiken ze het netwerk van Proximus.
Zo direct had ik het voor VDSL op hun site niet gevonden.
freddie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 20 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Wat had je verwacht :) VDSL op het netwerk van Telenet?

Toegevoegd na 32 seconden:
Hebben ze je toevallig iets verteld over hun core eigen netwerk? Of hetgeen waar ze gebruik van maken?
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1201 keer

nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 180 keer
Bedankt: 220 keer

Deze e-mail staat in schril contrast met onderstaand bericht van 23/01/2022:
Goeiedag,

Slecht nieuws, goed nieuws en ronduit straf nieuws.

Het slechte nieuws: we verhogen de prijs van jouw vaste internet verbinding voor order XXXXXX vanaf 01/03/2022. Door de stijgende kosten voor ons netwerk, ons personeel en onze energie kunnen we niet anders.

Het goede nieuws: onze mobile tarieven blijven dezelfde en de prijs voor je vast internetabonnement gaat maar één euro* per maand omhoog.

En het straffe nieuws: het is de éérste keer in meer dan 10 jaar dat ons tarief verhoogt. En nog straffer: dit is maar de 2de prijsstijging sinds het prille begin van edpnet in 1999. Daar kunnen onze concurrenten een puntje aan zuigen, al zeg ik het zelf.

Geloof me, als het aan ons lag, lieten we onze prijzen helemaal nooit stijgen. Maar wij moeten ook onze rekeningen betalen. Dus soms, héél soms, moeten we toch door de zure appel bijten. Ik duim alvast dat we de prijs stabiel kunnen houden voor de volgende 10 jaar.

Natuurlijk ben je vrij om te kiezen of je akkoord gaat met de prijsstijging. Je mag direct of gelijk wanneer je abonnement opzeggen, zonder boete (stuur ons dan een e-mail, een brief of desnoods een kleitablet, als het maar geschreven staat).

Vergelijk gerust onze tarieven met die van andere providers op bestetarief.be. Ik ben ervan overtuigd dat je nog altijd even blij zal zijn met ons, als wij met jou.

Ik wens je nog een heel fijne dag,

Christophe Salden

P.S. Je krijgt je factuur altijd een maand op voorhand. De factuur die je deze maand krijgt is dus voor de periode van de maand erna.

(*) Voor thuis abonnementen gaat dit over een stijging van één euro inclusief BTW en bij zakelijke abonnementen gaat het over een stijging van één euro exclusief BTW.
Toen een stijging met 2,86% en "ik duim alvast dat we de prijs stabiel kunnen houden voor de volgende 10 jaar". Nu, 3,5 jaar later, een droge mededeling dat er zomaar eventjes 11,13% bij komt. Als dit de nieuwe huisstijl is met de nieuwe eigenaar, dan denk ik dat het tijd wordt om op te stappen. Het aanbod van FASTfiber wordt voor mij nu wel heel aanlokkelijk. Als ze een aanzienlijk aantal klanten verliezen, dan zou het nettoresultaat van hun prijsverhoging wel eens negatief kunnen uitvallen en zal de nieuwe eigenaar genoodzaakt zijn om zijn commerciële strategie te herzien.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

JoskeVermeulen schreef: 1 dag geleden Ik ben (voorlopig) niet van plan om over te schakelen.
Wel binnen de 5 minuten antwoord gekregen op mail aan FastFiber of ze Edpnet gaan volgen:
FastFiber schreef:Wij zijn absoluut niet van plan onze tarieven te verhogen.
Nu niet voor het een of ander, maar iemand van de helpdesk gaat u hier nooit een deftig antwoord op kunnen geven. Het enige wat ge nu weet, is dat hun prijzen in september idd niet gaan stijgen.

Alles wat daarna komt, wordt beslist door het management en zal de helpdesker pas weten rond dezelfde periode als de officiële communicatie.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 643 keer
Bedankt: 395 keer
Provider

pwr schreef: 1 dag geleden welk netwerk gebruikt Mixtus voor VDSL ?
ook Proximus zoals voor hun fiber ?
freddie schreef: 1 dag geleden Heeft Mixtus een eigen AS? of resellen ze nog altijd via EDP of een andere provider? Of zijn hebben ze daadwerkelijk interconnecties bij Proximus en maken ze gebruik van een andere AS hun netwerk?

viewtopic.php?p=810573#p810573

Helaas enkel voor mensen uit Luik.

Zelfs na de promo 49.5 € - 10 € tv abo = 34.5 €/maand (200/20) DUBBELE DL en upload scheelt 12 Mpbs bij mij (ook niet de wereld). Edpnet prijsbreker? Niet meer hoor.
Schermafbeelding 2025-08-26 221236.png
https://www.astel.be/nl/prijs-abonnemen ... o-in-luik?
Schermafbeelding 2025-08-26 214134.png
https://www.astel.be/nl/prijs-abonnemen ... k?id=3498
Schermafbeelding 2025-08-26 214904.png
Laatst gewijzigd door on4bam 10 uren geleden, in totaal 4 gewijzigd.
Reden: persoonlijke aanval gewist
pwr
Pro Member
Pro Member
Provider

@satsurfer
Ik begrijp uw post niet goed.
je schrijft : want afnemer van edpnet ?
met afnemer,wie bedoel je dan ? > Mixtus?
En de XL van €45,00 waar je naar verwijst? > bij wie?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Mixtus
Schermafbeelding 2025-08-26 215122.png
Zou nu via PXM netwerk zijn, geloof maar als ik het op papier zie.
Freec
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 26 keer

heist_175 schreef: 1 dag geleden Hebben ze bij EDPnet een manager die vroeger bij één van de duopolisten werkte aangenomen?
Wat een manieren zijn dat nu, een paar dagen voor de ingangsdatum de prijs met 10% verhogen.
Kondig dat toch wat op voorhand aan. Dat verandert niets aan de zaak (de prijsstijging zelf), maar creëert wat minder weerstand.

Ik verbaas me er telkens opnieuw over: beslissers die moedwillig weerstand creëeren tegen de eigen plannen.
En nieuwe klanten krijgen 4euro korting gedurende 12maand bij edpnet :bang: :bang:
Screenshot_20250826_215645_Chrome.jpg
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bij hen zal de prijsstijging pas ingaan, ná die 12 maand.

Toegevoegd na 3 minuten 35 seconden:
cappen ze op 20 Mbps UL? Want in het verleden las ik dat ze dit niet deden.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 120 keer

Gaat EDPNET hier niet in tegen de wettelijke termijn om dit 1 maand op voorhand aan te kondigen want de wet legt voor contractwijzigingen op dat ze 1 maand op voorhand aangekondigd moeten worden en een prijswijzigingen is toch nog altijd een contractwijziging.
Screenshot_20250826_223704_Chrome.jpg
Link naar info op BIPT:
https://www.bipt.be/operatoren/opzeggin ... ht%20wordt.
Yvekes
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Ik vermoed nu wel want ik zit bij een speedtest bij Scarlet Loco toch bijna steeds op een 19,5 à 20 Mbps upload, terwijl ik vroeger toch al eens meer haalde dan wat in de productfiche stond (toen het nog lagere snelheden waren).

johann
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 45 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

@Data technicus : vanaf een afstandje bezien wel, maar Edpnet heeft een nogal aparte manier van factureren. De facturen die nu de deur uitgaan, zijn vooruitbetalingen voor de periode 01.10-01.11. Het is dus perfect mogelijk om deze facturen te annuleren voor de eigenlijke verbruiksperiode ingaat. 't Is kantje-boordje, maar ik vermoed dat ze hiermee wegkomen. Maar dit had duidelijk anders gekund.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 120 keer

@johann Dan hadden ze in hun communicatie evengoed oktober kunnen zetten ipv 1 september. Maakt niet uit dan hoe zij factureren, die "1 september" maakt dat het wettelijk niet in orde is omdat dit maar 5 dagen op voorhand gecommuniceerd is.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 180 keer
Bedankt: 220 keer

Wettelijk is het wel in orde omdat het nog meer dan een maand duurt vooraleer de prijsstijging ingaat. Je ontvangt op 01/09 weliswaar een factuur met het verhoogde bedrag die betaald dient te zijn tegen het einde van de maand, vooraleer de maand start waarop de factuur betrekking heeft. Als je in tussentijd echter je abonnement opzegt dan hoef je deze factuur niet te betalen en als ze al betaald zou zijn dan wordt ze terugbetaald.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 42 keer
Provider

Hoe zit het eigenlijk met latency bij fastfiber/proximus?

Vroeger eens EDPnet gehad en was toen rond de 6 - 7ms (naar bvb cloudflare), lijkt dat bij proximus op VDSL dit vaak hoger ligt? En wat is dit bij FastFiber?
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
thomasdb
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

juist 4 september vorig jaar aangesloten aan deze voorwaarden voor 12 maand

Bedrag (excl. BTW) € 26,40
BTW­bedrag (21,00%) € 5,55
Totaalbedrag (incl. BTW) € 31,95

12 maand zijn volgende week om en dan dus 40 € yeuy

maar nog steeds in achterhoofd dat dat dus meer dan 5.5 btw was en nu dus nog meer in die 40 € verzacht het wel wat
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 80 keer
Te Koop forum

Een vriend is nog maar een maand klant bij edpnet en zegt dat de prijsstijging bij hem maar in gaat vanaf de 13de maand.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Yep. Ze nemen de manieren van 'de groten' over:
Promotie voor elke nieuwe internetabonnee die voor een VDSL XS of VDSL XL abonnement kiest, je ontvangt een maandelijkse korting van €4 op het VDSL XS of XL abonnement gedurende de eerste 12 maanden, nadien betaal je de normale prijs. Promotie geldig tot en met 30/09/2025.
Dus alles voor nieuwe klanten, bestaande klanten: :nana:
silentkiller
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 100 keer
Provider
Te Koop forum

Die korting voor nieuwe klanten was er voor de prijsstijging ook al.
ALs je naar de inflatie kijkt en hoelang ze al op dezelfde prijs zitten, is de stijging imo perfect te verantwoorden.

Wetende dat er in de toekomst nog inflatie zal zijn en dit al voor een stuk mee te nemen in de nieuwe prijs, zie ik het probleem niet.

Vergelijk vooral zelf en stap gerust over naar waar het gras groener is, maar dat geklaag alsof 't dieven zijn, vind ik wel een brug te ver.
(Ook om dan met dezelfde usernames op tweakers ook nog eens diezelfde discussie te gaan voeren, *sigh*)

Maarja, waarschijnlijk dezelfde mensen die bij de bakker gaan zeuren DAT HET BROOD WEERAL IS OPGESLAGEN. Maar als ze via de index een inkomstenverhoging krijgen, hoor je ze natuurlijk niet.

Disclaimer: ik heb geen enkele affiniteit met EDPnet
Freec
Pro Member
Pro Member

Je kan brood niet vergelijken met internet. Internet wordt in veel landen al jaren goedkoper, daar zie je prijsdalingen. Brood wordt dan weer in andere landen duurder, zoals bij ons.

Daarboven scoort belgie op internetgebied ook nog eens heel slecht. https://itdaily.be/nieuws/netwerk/belgi ... -en-fiber/

Ik hoop dat er nu geen vergelijkingen komen met onderontwikkelde landen.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Freec schreef: 18 uren geleden Je kan brood niet vergelijken met internet. Internet wordt in veel landen al jaren goedkoper, daar zie je prijsdalingen. Brood wordt dan weer in andere landen duurder, zoals bij ons.
In vergelijking met andere landen, krijgen Belgische werknemers een indexering van hun loon. Epdnet moet dus een pak meer betalen aan personeelskosten dan 3 jaar geleden.

Je bent dus voorstander dat Edpnet personeel gaat ontslaan, zodat jij niet meer hoeft te betalen?
Freec
Pro Member
Pro Member

Onze lonen stijgen nu minder hard dan omliggende landen. Zelfs met ons automatisch indexsysteem.

https://www.hln.be/economie/loonkostens ... ~a7ac3c17/
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 320 keer
Provider

silentkiller schreef: 18 uren geleden ALs je naar de inflatie kijkt en hoelang ze al op dezelfde prijs zitten, is de stijging imo perfect te verantwoorden.
De term 'dieven' hou ik nog steeds voor de duopolisten. Het is wel een feit dat deze nieuwe prijszetting de kaarten anders legt.

Je moet ook rekening houden met het feit dat de specificaties ook al jaren niet veranderd zijn. Anno 2025 is 20/2 geen hoogvlieger. Ik kom er nog mee toe voor de meeste dingen en de goedkope vaste prijs verzacht het feit dat ik soms wat geduld moet hebben bij grote downloads. Als de prijs nu zo fors omhoog gaat en ineens op hetzelfde niveau komt als betere opties op de markt, moet je niet verwonderd zijn dat mensen beginnen uitkijken naar iets anders.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
silentkiller
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 100 keer
Provider
Te Koop forum

Voor het 20/2 abonnement snap ik het inderdaad, daar trekken ze de prijs wel steviger op.

Ik denk dat daar het nadeel is dat er geen ander abonnement is in de markt waar je unlimited krijgt op lage snelheid.
Daar proberen ze je waarschijnlijk te pushen naar het hogere abonnement. (ik gok dat ze daar ook weinig klanten op hebben, misschien ouderen?).
Anno 2025 is 20/2 inderdaad geen hoogvlieger, ik verschiet er zelfs van dat er klanten voor zijn :D. Ik ben ook geen grootverbruiker maar 20/2 is echt wel weinig.
fmcstaartmees
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

Dat jullie voor een paar schamele euro's per maand, ineens moeten switchen ontgaat mij volledig. Zitten jullie dan zo op jullie zak? En wat als jullie nieuwe provider volgende week of weken ook een prijsverhoging doorvoert, gaan jullie dan weer op zoek naar een nog goedkopere provider? Zoals het spreekwoord zegt "het gras is groener aan de overkant ... tot je aan de overkant staat"
Anseric
Starter Plus
Starter Plus
Twitter: Anserics
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer
Provider

Vandaag al aangesloten op Fastfiber. Omschakeling vlot gebeurd na invullen van gegevens in de Fritz en reboot van ONT.
Ook meteen creditnota ontvangen van Edpnet en dus alles mooi afgerond. Als het goed is mag dat ook gezegd worden.
Laatst gewijzigd door Anseric 12 uren geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 128 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

Juist nog de provider in uw profiel aanpassen. :-D
Gratis cloudopslag bij Filen.io
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
Freec
Pro Member
Pro Member

fmcstaartmees schreef: 12 uren geleden Dat jullie voor een paar schamele euro's per maand, ineens moeten switchen ontgaat mij volledig. Zitten jullie dan zo op jullie zak? En wat als jullie nieuwe provider volgende week of weken ook een prijsverhoging doorvoert, gaan jullie dan weer op zoek naar een nog goedkopere provider? Zoals het spreekwoord zegt "het gras is groener aan de overkant ... tot je aan de overkant staat"
Degene die blijven, zijn degene die zorgen dat men prijsstijgingen doet. En dan blijft het niet bij 1 stijging. Voor mij is het duidelijk, dat edpnet geen edpnet meer is van vroeger onder citymesh. En als er goedkopere alternatieven zijn, dan zijn degene die verhuizen de slimsten.

Als je geld teveel hebt, wil ik u mijn rekeningnr wel doorsturen.

Trouwens, als ik naar fastfiber ga, ga ik naar het 1000/500 fiber model. Bij ed0net kost dat nu 59.95 en bij fastfiber 51.95 euro. Meer dan 15% verschil. Toch de moeite
Laatst gewijzigd door Freec 12 uren geleden, in totaal 1 gewijzigd.
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 320 keer
Provider

fmcstaartmees schreef: 12 uren geleden Dat jullie voor een paar schamele euro's per maand, ineens moeten switchen ontgaat mij volledig. Zitten jullie dan zo op jullie zak?
Waarom zou ik genoegen nemen met 20/2 als ik voor dezelfde prijs 50/4 kan krijgen?
fmcstaartmees schreef: 12 uren geledenEn wat als jullie nieuwe provider volgende week of weken ook een prijsverhoging doorvoert, gaan jullie dan weer op zoek naar een nog goedkopere provider? Zoals het spreekwoord zegt "het gras is groener aan de overkant ... tot je aan de overkant staat"
Dat is een mogelijkheid en een risico dat we afwegen. Als je niets doet verlies je sowieso. Wanneer het zover is liggen de kaarten weer anders en kan je een nieuwe keuze maken.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 130 keer
Provider
Te Koop forum

Gaat hier vooral over dat er na jaren wel eens een iets grotere prijs verhoging aankomt.

Wat EDPnet zelden of niet gedaan heeft.
Gezien hun prijzen al laag waren lijkt het opeens veel dat erbij komt.

Zijn er alternatieven ja altijd maar je moet alles bekijken

Internet
Service
Technische support
Enz enz

Denk dat ze scoren als een van betere bedrijven.

Zit zelf bij hey daar is service ander verhaal tegenover EDPnet.

Wie weet kan EDPnet ook via coax gaan resellen ;P afh van kosten die nodig zijn ervoor langs andere kant ze hebben al fiber resell wat future proof is
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming
nerph
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

fmcstaartmees schreef: 12 uren geleden Dat jullie voor een paar schamele euro's per maand, ineens moeten switchen ontgaat mij volledig. Zitten jullie dan zo op jullie zak? En wat als jullie nieuwe provider volgende week of weken ook een prijsverhoging doorvoert, gaan jullie dan weer op zoek naar een nog goedkopere provider? Zoals het spreekwoord zegt "het gras is groener aan de overkant ... tot je aan de overkant staat"
Tja, en met zo'n redenering zie je waarom Telenet, Orange en Proximus er mee weg komen elk jaar prijsstijgingen door te voeren, omdat het toch maar over een "paar schamele euros" gaat.

Ik vind het goed dat mensen aangeven dat ze er niet mee gediend zijn en weg gaan. Hoe meer mensen dit doen hoe minder vaak bedrijven dit zullen proberen.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Freec schreef: 12 uren geleden Als je geld teveel hebt, wil ik u mijn rekeningnr wel doorsturen.
Welke diensten biedt gij mij aan? Afhankelijk daarvan zal ik dan beslissen of ik u €4/maand zal storten.
UBI
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

De prijsstijging is pas na 12 maanden na startdatum van je contract of de datum waarop je upgrade of downgrade deed. Dus nog niet voor mij

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”