Als er moet bespaard worden op een fatsoenlijke opleiding en ondersteuning dan zijn dit zaken die je onmogelijk kan uitsluiten.CCatalyst schreef: 06 jul 2023, 19:08Ik denk dat we niet willen weten hoeveel deze grapjes de belastingbetaler kosten op jaarbasis.
Toen ik een kleine 30 jaar geleden begon te werken bij de Lijn moest ik minstens 6 maanden met een standaard AB rijden voordat ik mocht starten met de opleiding gelede AB.
Enig idee hoeveel 'weken' je tegenwoordig nog met een standaard AB moet rijden vooraleer je de baan op gaat met een gelede AB?
Ondertussen zijn er ook veel verschillende types gele AB's in omloop waarbij de hybrides veel hoger zijn omdat de daken vol batterijen liggen.
Aan de kant staan roeptoeteren is lekker makkelijk, tot je zelf met zo'n monster de baan op mag en je plots een omleiding krijgt en je hebt geen info gekregen want oeps... foutje de printer zat zonder inkt dus geen omleidingsberichten.
En ja dat is dagelijkse shit bij een bedrijf dat kapot moet.
En privatiseren? Oh ja doe maar...maar weet dat je de ticketprijs een aantal keren gaat mogen verdubbelen want 1.60€ voor een uur lang rijden zal vanaf dan verleden tijd zijn.