Wij zouden een bijkomende tv plaatsen op de slaapkamer van onze oudste zoon. Onze jongste zoon heeft ook een TV met digibox
Wij hebben uiteraard TV in de living.
Gisteren heb ik gebeld naar de klantendienst voor info ivm. de nieuwe digibox (de "oude" zou dan op de slaapkamer van de oudste zoon komen) en de nieuwe in de living daar heeft men mij meegedeeld dat een combinatie van de nieuwste tv box / digIcorder niet lukt in combinatie met de oudere exemplaren met ingebouwde HD.
Kreeg direct het voorstel om alle 2 de digicorders in te ruilen en te laten vervangen door de nieuwste maar
1. dan ben ik alle opnames kwijt
2. één exemplaar is destijds aangekocht en die kan uiteraard niet geruild worden. Dus iemand met een gekochte digicorder kan die niet meer ruilen voor de nieuwste (hetgeen ik begrijp uiteraard) maar ook niet gebruiken met de nieuwste.
Dus de nieuwste DC is er enkel voor klanten die alle willen ruilen en de gekochte naar het containerpark willen voeren ... ??
Dank voor jullie reacties.
nieuwe digicorder
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 142 keer
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 252 keer
- Bedankt: 552 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Kenniey schreef:Ik beweer nergens dat deze niet zou werken achter een modem only (voorlopig).
Maar Telenet kan deze tvbox niet activeren zonder dat er op je klant