q-tec schreef:wat later waarden schommelen wat maar 30/5 moet toch lukken?
De waarden die je nu uitleest (onder andere max. attainable troughput) zijn op basis van je huidig non-vectoring sync.
Van zodra je vectoring hebt (G.INP = on), zal ook jouw attainable troughput merkelijk verhogen (zowel upload als download).
Je begint altijd op 30/5 (zone 3), en je kan maximaal 60/5 krijgen (volgens sommige bronnen 50/5).
q-tec schreef:Hoe lang duurt het eer ik daar eventueel opkom?
Het lijkt erop dat jouw profiel
vastgezet is, waarschijnlijk wegens die oude modem? DLM had jou al lang moeten verhogen naar 30/4

.
Ik zou een 0800 test doen op deze lijn, dan enkele weken wachten om te zien wat er gebeurt.
Anders moet je naar de Helpdesk bellen
q-tec schreef:Ik vermoed dat het een verkeerde login was op papier van Proximus stond FC1234567 maar in de Fritz stond FD1203456 dus even een nieuw wachtwoord aangemaakt in de online zone en nu lukt het wel direct
Had ik het niet gedacht
Meeste PPPoE problemen komen van een verkeerde login/paswoord.
q-tec schreef:Weepee instellen incoming call werkt outgoing niet?
20:55:31 Internet telephony with 0032473******@ssw4.brussels.weepee.org via ssw4.brussels.weepee.org failed.
Cause: Service Unavailable (503)
Ga naar de WeePee klantentool, en doe een "
User Agent reset"
Dat is een veiligheidsmaatregel van WeePee, die plots een andere modem ziet inloggen op jouw account.
philippe_d schreef:Dynamic bridge
In Firmware 06.52 hoef je niet te kiezen voor "Proximus with TV"
Als je kiest voor "Proximus", kan je de TV decoder aansluiten op een willekeurige LAN poort (de dynamic bridge wordt geactiveerd).
Heb je dat al eens geprobeerd?
Feedback over deze nieuwe feature is welkom (eventueel in de dynamic bridge topic).