philippe_d schreef:
Maar gezien het niet je eerste dag is hier, neem ik aan dat je het op die manier getest hebt

?
Heb ik zo getest inderdaad, ik ga vandaag eens proberen met men eigen telefoontoestel, misschien ligt het aan de telefoon zelf dan.
raf1 schreef:
Als ik het goed begrijp is er nergens een NTP2007-contactdoos geplaatst. Als je optimaal wil genieten van je VDSL2-aansluiting is het toch een must om de binnenkomende kabel op te sporen, vrij toegankelijk te maken en er rechtstreeks een NTP2007-contactdoos op aan te sluiten.
De modem is aangesloten op de eerste telefoon contactdoos in huis, met iets wat op een ntp2007 lijkt maar dan zonder de pinnekesaansluiting. Ik heb wel een ntp2007 gevonden in de kamer ernaast achter een afdekplaatje, daar waar de telefoon binnen komt. Aangezien het signaal best goed is en vdsl goed werkt denk ik dat de ene rj11 die naar de vdsl aansluiting gaat vie de muur is doorgelust naar de ntp2007. Waarom voor een dergelijke manier gekozen is en niet meteen de ntp op de eerste contactdoos geplaatst is, is me een raadsel.
Het werkt, en het signaal is goed, dus ik ga me er niet aan wagen het open te prutsen en de ntp2007 te proberen verplaatsen
Ik zal straks eens op hun mijn.scarlet kijken en zien of ik iets kan vinden
Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk