Base TV & Internet ouders
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 109 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Inderdaad, maar hoe lang blijft die TV recent en vinden producenten het de moeite waard om nog updates te maken en te verspreiden waarop de TV-apps blijven werken? Gelukkig is er nadien nog de piste van de "kastjes".
Gratis cloudopslag bij Filen.io
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 662 keer
- Bedankt: 397 keer
en die kastjes hebben veel recentere hardward. Je kleeft ze achter de tv, en niemand ziet ze. Daar ze werken via Bluetooth. Al koop je de duurste tv, meestal crappy cpu voor het streamen. En na 4 jaar stoppen ze met ondersteunen. Dus moraal: koop een tv met een goed beeld, maar betaal niet voor high-tech nonsense qua speakers ingebouwd en apps.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 603 keer
- Bedankt: 730 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Zo'n kastje kost echt geen stukken van mensen en kan lang meegaan. De besparing op de TV door daar niet de hoogste eisen op te stellen op gebied van multimedia kan zo'n aankoop al goedmaken. De kastjes zijn vaak veel beter dan wat in de TV zit en flexibeler. Gaat de TV stuk of wordt hij vervangen, kan je dat bakje gewoon verder gebruiken. De bakjes bieden naast de TV vaak ook nog andere functionaliteit of passen binnen een bepaald systeem (android/iOS).
We gaan hoe langer hoe meer toch naar iptv toestanden met apps. Er is de TVV app voor wie via één app wil werken en dat aan een schappelijke prijs.
Voor oudere mensen is dat mogelijk een aanpassing maar als ze niet konden aanpassen waren ze waarschijnlijk ook niet zo oude geworden
We gaan hoe langer hoe meer toch naar iptv toestanden met apps. Er is de TVV app voor wie via één app wil werken en dat aan een schappelijke prijs.
Voor oudere mensen is dat mogelijk een aanpassing maar als ze niet konden aanpassen waren ze waarschijnlijk ook niet zo oude geworden

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 782 keer
- Bedankt: 341 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Geen idee, hier volle zes jaar and counting.Flippi schreef: 1 dag geleden Inderdaad, maar hoe lang blijft die TV recent en vinden producenten het de moeite waard om nog updates te maken en te verspreiden waarop de TV-apps blijven werken? Gelukkig is er nadien nog de piste van de "kastjes".

Apps on TV werken na al die tijd nog allemaal.
En nadien eventueel ook geen "kastjes" nodig want je kan eveneens streamen van bv. tablet naar TV.

Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- Elite Poster
Base biedt ook TV los aan hoor.Dizzy schreef: 5 uren geleden We gaan hoe langer hoe meer toch naar iptv toestanden met apps. Er is de TVV app voor wie via één app wil werken en dat aan een schappelijke prijs.
https://www.prd.base.be/nl/tv/
@ivob vergelijk eens mijn streamer met de 'nieuwste' Telenet streamer, loopt jaren achter qua cpu en gpu. Zo'n tv van 6 jaar? Dan loop je 10 jaar achter....gaat het zappen van zenders ook onmiddellijk of moet je telkens 3 sec. wachten eer er beeld op scherm komt.
-
- Elite Poster
Een TV van zes jaar oud en tien jaar achter lopen?
Tja dan loop ik dan maar tien jaar achter, who cares, maar daar ging het zojuist niet over.
Het ging er specifiek over dat apps rechtstreeks geladen op TV zogezegd na een tijd niet meer bruikbaar zijn - waarbij jij zelfs stelt dat het na vier jaar zou stoppen - en ik spreek dat gewoon uit eigen ervaring tegen.
Running and still counting.
Ik kan uiteraard "jouw" streamer niet vergelijken met een Telenet Streamer.
Ik gebruik nl. - wegens geen behoefte aan - geen van beiden.
En waarschijnlijk was ik al "cord-cutter" voor dat woord in Vlaanderen algemene ingang had gevonden.
Tja dan loop ik dan maar tien jaar achter, who cares, maar daar ging het zojuist niet over.
Het ging er specifiek over dat apps rechtstreeks geladen op TV zogezegd na een tijd niet meer bruikbaar zijn - waarbij jij zelfs stelt dat het na vier jaar zou stoppen - en ik spreek dat gewoon uit eigen ervaring tegen.
Running and still counting.
Ik kan uiteraard "jouw" streamer niet vergelijken met een Telenet Streamer.
Ik gebruik nl. - wegens geen behoefte aan - geen van beiden.
En waarschijnlijk was ik al "cord-cutter" voor dat woord in Vlaanderen algemene ingang had gevonden.
Sol Invictus!
-
- Elite Poster
de Telenetstreamer qua hardware loopt al 4 jaar achter op mijn streamer, laat staan jouw tv. Gebruikte een Zgemma om (linux satdecoder) en streamde beter dan de ingebouwde iptv op de LG. (en had dan nog niet eens de apps van vrt e.d.)
-
- Elite Poster
Ja en?
Goed voor jou maar er komt hier gewoon beeld uit de TV en zonder te haperen en via de apps waar ik behoefte aan heb.
Niet meer en niet minder.
Een kaske of een andere streamer voegt daar - voor mij - verder niets aan toe.
De app van VRT Max zit er hier gewoon op hoor en doet haar ding.
Goed voor jou maar er komt hier gewoon beeld uit de TV en zonder te haperen en via de apps waar ik behoefte aan heb.
Niet meer en niet minder.
Een kaske of een andere streamer voegt daar - voor mij - verder niets aan toe.
De app van VRT Max zit er hier gewoon op hoor en doet haar ding.
Sol Invictus!