@satsurfer
https://www.bol.com/be/nl/p/thomson-240 ... 0180148885
Telenet brengt TV-box IP met wifi naar alle klanten
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 161 keer
- Recent bedankt: 3 keer
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.2
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.0.6
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.2
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.0.6
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Pro Member
- Bedankt: 19 keer
Ik snap echt helemaal niet wat deze hardware komt doen in dit draadje. Het is gewoon hardware waarop je de telenet app zou kunnen gebruiken en dus totaal geen alternatief voor de tv box (want met de app heb je bijvoorbeeld niet dezelfde mogelijkheden om dingen op te nemen en te bekijken). Het bericht erbij was “ik snap niet dat er mensen geld blijven geven aan providerhardware terwijl ook dit bestaat”. Maar met enkel de app kan je niet zomaar dingen opnemen en een jaar bijhouden bijvoorbeeld. Dan ben je wel verplicht om een tv box te huren.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 31 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Zou nu moeten werken, heb het even aangepast
Toegevoegd na 5 minuten 39 seconden:
Met de TV box kan je nog lokaal opnemen, maar ik kan nergens info terugvinden dat dit nog gaat met de IP TVboxkippewit schreef: 3 weken geleden Ik snap echt helemaal niet wat deze hardware komt doen in dit draadje. Het is gewoon hardware waarop je de telenet app zou kunnen gebruiken en dus totaal geen alternatief voor de tv box (want met de app heb je bijvoorbeeld niet dezelfde mogelijkheden om dingen op te nemen en te bekijken). Het bericht erbij was “ik snap niet dat er mensen geld blijven geven aan providerhardware terwijl ook dit bestaat”. Maar met enkel de app kan je niet zomaar dingen opnemen en een jaar bijhouden bijvoorbeeld. Dan ben je wel verplicht om een tv box te huren.
-
- Pro Member
- Bedankt: 19 keer
Alles in de cloud ja. Maar als je iets wil opnemen heb je een tv box nodig. Met de app alleen lukt dat niet. Daarom zeg ik ook: de hardware die hier in het bericht gepost wordt als alternatief voor die “dure providerrommel” is geen echt alternatief. Want met de app kan je niet opnemen.