Telenet brengt TV-box IP met wifi naar alle klanten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 161 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.2
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.0.6
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
kippewit
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 19 keer
Provider

Ik snap echt helemaal niet wat deze hardware komt doen in dit draadje. Het is gewoon hardware waarop je de telenet app zou kunnen gebruiken en dus totaal geen alternatief voor de tv box (want met de app heb je bijvoorbeeld niet dezelfde mogelijkheden om dingen op te nemen en te bekijken). Het bericht erbij was “ik snap niet dat er mensen geld blijven geven aan providerhardware terwijl ook dit bestaat”. Maar met enkel de app kan je niet zomaar dingen opnemen en een jaar bijhouden bijvoorbeeld. Dan ben je wel verplicht om een tv box te huren.
gvo7
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 31 keer
Recent bedankt: 1 keer

satsurfer schreef: 3 weken geleden
Oeps! Sorry, we kunnen deze pagina niet meer vinden
Zou nu moeten werken, heb het even aangepast

Toegevoegd na 5 minuten 39 seconden:
kippewit schreef: 3 weken geleden Ik snap echt helemaal niet wat deze hardware komt doen in dit draadje. Het is gewoon hardware waarop je de telenet app zou kunnen gebruiken en dus totaal geen alternatief voor de tv box (want met de app heb je bijvoorbeeld niet dezelfde mogelijkheden om dingen op te nemen en te bekijken). Het bericht erbij was “ik snap niet dat er mensen geld blijven geven aan providerhardware terwijl ook dit bestaat”. Maar met enkel de app kan je niet zomaar dingen opnemen en een jaar bijhouden bijvoorbeeld. Dan ben je wel verplicht om een tv box te huren.
Met de TV box kan je nog lokaal opnemen, maar ik kan nergens info terugvinden dat dit nog gaat met de IP TVbox
nerph
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Provider

Ik dacht dat de opnames van de vorige TV Box en de laatste nieuwe IP TV Box allemaal in de cloud worden opgeslagen?
kippewit
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 19 keer
Provider

Alles in de cloud ja. Maar als je iets wil opnemen heb je een tv box nodig. Met de app alleen lukt dat niet. Daarom zeg ik ook: de hardware die hier in het bericht gepost wordt als alternatief voor die “dure providerrommel” is geen echt alternatief. Want met de app kan je niet opnemen.
nerph
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Provider

@kippewit je hebt volledig gelijk vind ik, mijn post was eerder een reactie op wat @gvo7 zei ivm lokale opnames op de vorige TV Box.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”