Ik ben een Apple fan maar al vele jaren ben ik overgeschakeld naar samsung omdat ik vond dat samsung in totaliteit beter was en Apple had voorbij gestoken.
Nu met de nieuwe iPhone op komst, indien de rumors kloppen zou het toch een grotere update zijn dan het jaar ervoor.
Indien het klopt zouden ze eindelijk eens de zoom aanpakken zodat die toch ong hetzelfde zal zijn als de samsung ultra enz...
Wat denken jullie ervan, eerste indrukken? Ook het ontwerp zou vooraan en achteraan wat aangepast worden, altijd leuk zoiets, omdenduur ben je het beu gekeken als het weer eens een zelfde ontwerp is.
https://nl.ign.com/apple-iphone-17/1587 ... ef-8x-zoom
iPhone 17 pro max
- nerph
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 28 keer
- Recent bedankt: 7 keer
De gelekte fotos van de achterkant zien er redelijk lelijk uit vind ik, ik bedoel dan de camera eiland/bump. Vraag is of die gelekte fotos nu echt zijn of fakes.
Dat terzijde zou ik het niet een storend factor noemen, ik bedoel dan als ik een nieuwe gsm zou willen zou ik het niet laten passeren daardoor.
Dat terzijde zou ik het niet een storend factor noemen, ik bedoel dan als ik een nieuwe gsm zou willen zou ik het niet laten passeren daardoor.
De achterkant daar kijk ik toch niet naar haha, voor mij zijn specs belangrijk. De reden wrm ik bv geen iPhone nog zeer zelden kocht is dat ze achter zitten op zoom. Je ziet dat genoeg op youtube dat S25 ultra, xiaomi 15 ultra and vivo and dergelijke dat die beduidend beter zijn in zoom. Als ze de zoom upgraden nu is de kans groot dat ik het nog eens een kans zal geven. Staat het me toch niet aan dan kan ik nog steeds voor de S26 ultra gaan.