Digi brol

Discuteer hier mee over Digi Belgium
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 187 keer
Recent bedankt: 5 keer

Dizzy schreef: 2 weken geleden Logisch toch dat de klacht komt van benadeelden.
De klacht is verkeersonveiligheid. Zeer edelmoedig van Proximus om het zo op te nemen voor de buurtbewoners.
Maar blijkbaar zijn ze niet zo kritisch als het om hun eigen werven gaat. Bij mij in de buurt heeft men op een steenweg de voetpaden aan beide zijden opgelegd voor hun fiber. De werf was alles behalve goed beveiligd of gesignaleerd. Voetgangers, kinderen, ouderen, iedereen werd de rijweg van de steenweg opgestuurd. Het was ook in een regenperiode waardoor alles een grote modderpoel was en zichtbaarheid voor iedereen slecht.
Ik heb de werfleider hier op aangesproken. Volgens hem moesten ze zeer snel werken omdat het om een drukke steenweg ging en hadden ze geen tijd voor een goede werfinrichting. En als ik niet akkoord ging moets ik maar klacht indienen bij [email protected].
Wat ik ook gedaan heb met foto's van de problemen en risico's maar het antwoord daar was al even onverschillig:
Beste mevrouw, meneer,
Onlangs meldde u een probleem met buitenwerken. Dit werd inmiddels opgelost, of Proximus bleek niet verantwoordelijk.

Uw klacht werd afgesloten.

Vriendelijke groeten,
Proximus Quality Control.
De voetpaden zijn nadien zeer slordig terug dichtgegooid, met putten, helling, plassen, ontbrekende voegen en tegels etc. Zo slecht dat enkele weken later (slechts) een deel overgedaan moest worden (wellicht na klacht wegbeheerder).

Misschien had DIGI klacht moeten indienen.

Dizzy schreef: 2 weken geleden Als Digi de regels volgt is er geen probleem.
Blijkbaar andere regels voor Proximus.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 588 keer
Bedankt: 716 keer
Recent bedankt: 7 keer
Te Koop forum

Men bewijst gewoon het punt, ook Digi kan hiertegen klacht indienen. Zoals ik al zei zijn er ook klachten geweest over onderaannemers van PX, ook bij ons in de gemeente en ook dat is volkomen terecht en normaal. Concurrentie is soms hard maar een onderdeel van de economische realiteit. Als Digi de regels respecteert is er geen probleem. Zijn de roamingproblemen ook de schuld van andere providers, is de slechte kwaliteit bij sommigen ook de schuld van andere providers?

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Kun
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 19 keer
Provider

Proximus moest ook erg vaak tijdelijk stoppen omdat ze de regels niet volgden. Zeker in Brussel.

Wat ik verrassend vind is dat er bijna geen klachten zijn over Wyre/Telenet. Ze zijn traag, maar ze volgen de regels beter dan de anderen.
ISP+TV: TN
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Wat een bewijs is dat het niet aan concurrentie ligt maar aan de regels niet volgen en vervolgens betrapt worden.

Het gaat inderdaad deels erom om zo snel mogelijk zoveel mogelijk marktaandeel in te pikken, als dit betekent dat men de regels buigt dan neemt men dat er vaak bij. It ain't a crime if you don't get caught is daarbij vaak de bedenking.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 129 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Ze zouden beter aan preventie doen ipv beboeten.

Eventueel iemand van stad of gemeente laten zeggen wat moet en waar de kabels mogen.

Communicatie is de key.

Denk elk bedrijf zal dit tegen elkaar wel doen om toch een voorsprong ofz te bekomen

Digi 10-20euro aan vast internet is quasi gratis vergeleken met huidige of “oude” providers
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Alsof de regels niet bekend zijn. Hier werd er gezegd dat alles in de staat zoals het was zou worden hersteld,... dat leek wel een grap. Het is vaak gewoon zo snel mogelijk alles open en toe kappen en hopen dat het passeert of dat het brave mensen zijn die niet durven reageren. Het is een systeem want die onderaannemers staan onder druk om over het werkvolk te zwijgen.
michaelbelgium
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Provider

devilkin schreef: 2 weken geleden Je weet gewoon niet of je miserie gaat hebben.
Is met elke provider hoor...
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1065 keer
Bedankt: 672 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum

Ik ga het erop houden dat mijn ervaringen in het Belgische provider landschap behoorlijk anders zijn. Maar een discussie daarover zou zwaar OT gaan hier.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
hn123
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer
Recent bedankt: 1 keer

michaelbelgium schreef: 2 weken geleden Is met elke provider hoor...
Gebruikt DIGI dan de roaming contracten die opgemaakt zijn voor DIGI Roemenië?
Kan er iemand eens checken of het IMSI nummer dan gewijzigd wordt, na het gebruik van de STK App, van DIGI België naar DIGI Roemenië?
De eerst 3 cijfers van de IMSI code zijn de land code (MCC) - zo kan je zien of je een Roemeens IMSI nummer krijgt.

Zouden gebruikers van Digi Roemenië ook zoveel problemen hebben in het buitenland?

Nummer opvragen: (zie https://store.outrightcrm.com/blog/how- ... #section-4)
1) Open your mobile phone and go to Dialpad
2) Type: *#*#4636#*#*
3) You will see a screen labelled testing
4)Navigate to Phone information
5) You will get IMSI number along with other SIM or device details

Edit:
Bovenstaande methode werkt op mijn Pixel telefoon.
Op de vermelde website staan ook andere methodes vermeld.
Bij sommige telefoons vind je in het ook bij de "SIM status" onder het "About Phone" settings menu terug.
Laatst gewijzigd door hn123 2 weken geleden, in totaal 2 gewijzigd.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 114 keer
Recent bedankt: 4 keer

@hn123 Wat u hier schrijft werkt wel niet op elke android telefoon want bv. op samsung toestellen werkt dit al niet. Je had de tekst die er onder stond op de website ook mee gepost.
ym2003
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 13 keer

hn123 schreef: 2 weken geleden Gebruikt DIGI dan de roaming contracten die opgemaakt zijn voor DIGI Roemenië?
Ik heb even mijn oudste Android smartphone bovengehaald om dit te testen, dit is blijkbaar exact hoe ze het doen.
Bijlagen
20250609_150245.jpg
20250609_145948.jpg
Joop
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

ym2003 schreef: 2 weken geleden Ik heb even mijn oudste Android smartphone bovengehaald om dit te testen, dit is blijkbaar exact hoe ze het doen.
Ik heb net even je account bekeken, die is 5 maanden oud, ontstaan vlak na Digi begon. En het enige wat ik kan vinden is dat je Digi afkraakt. Telkens opnieuw 'bewijst' dat Digi problemen heeft. Als je zoveel problemen hebt, waarom bol je het dan niet af naar en andere Provider?

Ik heb zelf al Digi sinds het begin en het werkt prima, afgezien de facturatie die rommelig verliep, maar mag nergens over klagen.

Wat is het nut hiervan als het gewoon werkt? Je bent wel heel erg actief om te bewijzen dat Digi slecht is. Of ik ben gek.
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Vreemd toch, iemand die zo tegen Digi is... dat hij klant blijft :)

Dat het voor u werkt betekent niet dat al de mensen die erover klagen en dat zijn er best veel, alleen al op UB, geen problemen kunnen hebben en deze mogen melden.

Het is hier een technisch georiënteerd forum dus het is volledig logisch dat men interesse toont in hoe Digi dit technisch aanpakt.

Het probleem van Digi is niet dat ze klanten hebben die problemen melden maar wel dat ze ze onvoldoende aanpakken. De reactie lijkt me dan ook hard op victim blaming.
ym2003
Member
Member

Joop schreef: 2 weken geleden
ym2003 schreef: 2 weken geleden Ik heb even mijn oudste Android smartphone bovengehaald om dit te testen, dit is blijkbaar exact hoe ze het doen.
Ik heb net even je account bekeken, die is 5 maanden oud, ontstaan vlak na Digi begon. En het enige wat ik kan vinden is dat je Digi afkraakt. Telkens opnieuw 'bewijst' dat Digi problemen heeft. Als je zoveel problemen hebt, waarom bol je het dan niet af naar en andere Provider?

Ik heb zelf al Digi sinds het begin en het werkt prima, afgezien de facturatie die rommelig verliep, maar mag nergens over klagen.

Wat is het nut hiervan als het gewoon werkt? Je bent wel heel erg actief om te bewijzen dat Digi slecht is. Of ik ben gek.
Is dit op mij bedoeld? Ik ben inderdaad uit interesse in de nieuwe provider op userbase terecht gekomen. Maar ik heb absoluut niet het gevoel dat ik ze afkraak. Dat van die Roemeense IMSI bijvoorbeeld is uit technische interesse, ik zie niet waarom je dat zo negatief opvat?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 388 keer

Volgens de standaard hebben ze 0,3% van de mobiele markt in handen. Zelfs mijnen kleinsten teen zegt dat dit economisch niet haalbaar is.Terwijl iedereen digi mobile kan kopen.Zullen zien naar de volgende resultaten. Maar toen base op de markt kwam was dit meteen een schot in de roos hadden ze na 6 maand veel meer klanten en moesten ze niks huren bij andere providers.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Kun
Pro Member
Pro Member
Provider

https://www.standaard.be/economie/weini ... 50752.html

De realiteit is dat de mobiele abonnementen eigenlijk heel redelijk zijn.

€15 voor 30 GB bij MV

€15 voor 50 GB bij BASE

€14 voor 80 GB bij Hey!

Het verschil tussen €15 en €5 is toch maar €10. Is €10 verschil echt zo groot?

Natuurlijk gaat iedereen overstappen naar Digi fiber. €5 voor 500 Mbps is gewoon belachelijk goedkoop vergeleken met €80 bij Telenet.
ISP+TV: TN
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1182 keer

Kun schreef: 1 week geleden Het verschil tussen €15 en €5 is toch maar €10. Is €10 verschil echt zo groot?
€120 per jaar voor iets dat ik niet nodig heb? Dat vind ik teveel ja :).
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 764 keer
Bedankt: 319 keer

Kun schreef: 1 week geleden Het verschil tussen €15 en €5 is toch maar €10. Is €10 verschil echt zo groot?
Ja, dat is het drievoudige. :roll:
En dat twaalf keer per jaar.
Zullen we voor jou bij iedere aankoop die je doet tien € bijtellen onder het mom van "is 10€ meer echt zoveel"?
Natuurlijk gaat iedereen overstappen naar Digi fiber. €5 voor 500 Mbps is gewoon belachelijk goedkoop vergeleken met €80 bij Telenet.
Natuurlijk gaat niet iedereen overstappen naar Digi Fiber.
Bv. dat deel van de bevolking dat nu ook al geen 80€ betaald bij Telenet (of wie dan ook).
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 388 keer
Bedankt: 192 keer
Provider

heist_175 schreef: 1 week geleden €120 per jaar voor iets dat ik niet nodig heb? Dat vind ik teveel ja .
En dan nog maal het aantal gezinsleden... Ik wil er hier nog altijd 3 overzetten naar Digi, maar niet zolang de roaming niet op orde is.
Ook aan anderen zal ik voorlopig Digi nog niet aanraden.
master-magic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Overstappen op digi fiber, dan moet het eerst nog gelegd worden, en op de juiste manier.
Vrees dat nog jaren kan duren eer digi fiber heeft in Vlaanderen.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
hn123
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

ym2003 schreef: 2 weken geleden
hn123 schreef: 2 weken geleden Gebruikt DIGI dan de roaming contracten die opgemaakt zijn voor DIGI Roemenië?
Ik heb even mijn oudste Android smartphone bovengehaald om dit te testen, dit is blijkbaar exact hoe ze het doen.
Op Trustpilot een reactie gelezen van DIGI die zegt dat ze onlangs roamingovereenkomsen hebben afgesloten - hopelijk binnenkort vlotte roaming bij DIGI, via DIGI BE.
https://nl-be.trustpilot.com/reviews/68 ... d0eef2731f
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 213 keer
Provider

Het €3 abonnement aangevraagd voor de 12 jarige zoon hier. Enkele dagen later de simkaart netjes in de bus, en 24u later was de nummeroverdracht voltooid. Prima in orde dus
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Net nog eens langs het "kantoor" in Gent gewandeld, nog altijd niet open en geeft een slechte indruk door de stickers die al beginnen los te komen en deels afgeschenen zijn.

Toevallig is Px verhuisd naar de overkant van de straat, daar was een actie waarbij mensen hun gsm konden laten reinigen, serials cleaners of zoiets.
Joop
Plus Member
Plus Member
Provider

Dizzy schreef: 1 week geleden Toevallig is Px verhuisd naar de overkant van de straat, daar was een actie waarbij mensen hun gsm konden laten reinigen, serials cleaners of zoiets.
Ja lachen, in Limburg niet anders...ze geven bij Proximus gewoon verkeerde adressen waar een shop zou moeten zitten.
Ga je er heen zit er niks. Ik wou een VDSL adapter gaan halen. Ze geven gewoon shops aan die allang niet meer bestaan.
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
michaelbelgium
Member
Member
Provider

Terug van weekendje ardennen (Regio durbuy). Ik had opvallend meer ontvangst met Digi dan mijn vader met Hey telecom. 4G werkte ook altijd. Bijvoorbeeld naar een dierenpark geweest en mijn vader had maar 1 streepje teriwjl ik er 3 had. En als mijn vader belde, vield hij soms weg.

Dus wel goed. Morgen écht naar het buitenland (Canarische eilanden) dus zal eens zien hoe het daar zit met roaming
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Hangt sterk af van het eiland. Tenerife, Lanzarote en Gran Canaria zijn toeristischer en ook meer bewoond dus daar maak je de beste kans. La Gomera of Hiero zijn andere koek. In de buurt van de weinige dorpjes ca va maar daarbuiten niet te hard op rekenen.

Voor de zekerheid zet ik de kaarten voor wandel-GPS altijd offline als ik nog verbinding heb, je weet maar nooit.
DIGI Belgium
Official
Official
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 23 keer

Dizzy schreef: 1 week geleden Net nog eens langs het "kantoor" in Gent gewandeld, nog altijd niet open en geeft een slechte indruk door de stickers die al beginnen los te komen en deels afgeschenen zijn.

Toevallig is Px verhuisd naar de overkant van de straat, daar was een actie waarbij mensen hun gsm konden laten reinigen, serials cleaners of zoiets.
Dag Dizzy,

Dit is geen kantoor van ons en behoort ook niet langer tot onze verkooppunten.
Je kan wel een abonnement afsluiten op volgende adres in Gent:

Bpost Gent Centrum
Lange Kruisstraat 55, 9000 Gent

Groeten,
Noah van DIGI
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 132 keer
Provider

DIGI Belgium schreef: 6 dagen geleden Dit is geen kantoor van ons en behoort ook niet langer tot onze verkooppunten.
Net zoals Dizzy daar vorige week ook gepasseerd. Heel de vitrine is nog volgeplakt met de info dat Digi hun winkel er "binnenkort" zal openen. Het zou dan slim zijn, mochten jullie deze info verwijderen als het toch geen verkooppunt meer zal worden.
rmag
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 31 keer

Staat er toch......... "Dit is geen kantoor van ons"

Dan kunnen zo ook niets in die vitrine, die niet van hun is, verwijderen. Dat moet de huidige eignaar dan maar beslissen.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Inderdaad, dat geeft een erg slechte indruk. Laat die stickers verwijderen. Soit, als je hen dat nog moet uitleggen, tja.
Stiaan
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Vandaag een mail gekregen,
Onderwerp: “ DIGI al geprobeerd? Kom terug voor 5GB aan € 3 per maand!”

Tekst: “ Toegegeven, het liep niet perfect toen je DIGI voor het eerst probeerde. Maar bedankt dat je ons zo snel al een kans gaf.

Intussen is er veel veranderd. (…)”
Ik wou om te testen een abonnement van €3 per maand afsluiten met een nieuw nummer maar dat werkt op geen enkele manier omdat ik ooit klant was in eerste dagen en al een MyDIGI account heb. Inloggen brengt je naar een nutteloze klantenzone. Ander e-mailadres dan dat van het MyDIGI account helpt ook niet…

Lang verhaal kort: het zit er gewoon nog altijd helemaal niet goed.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 213 keer
Provider

Kun je dan van in uw klantenportaal geen nieuw nummer toevoegen?
ym2003
Member
Member

In de klantenzone is op dit moment geen mogelijkheid om zelf een abbonement toe te voegen. Ik heb hiervoor een e-mail gestuurd, en de klantendienst heeft dit dezelfde dag nog voor mij gedaan.
michaelbelgium
Member
Member
Provider

Stiaan schreef: 3 dagen geleden
Ik wou om te testen een abonnement van €3 per maand afsluiten met een nieuw nummer maar dat werkt op geen enkele manier omdat ik ooit klant was in eerste dagen en al een MyDIGI account heb. Inloggen brengt je naar een nutteloze klantenzone. Ander e-mailadres dan dat van het MyDIGI account helpt ook niet…

Lang verhaal kort: het zit er gewoon nog altijd helemaal niet goed.
Er staat letterlijk dat je digi moet contacteren als je meer dan 1 mobiel nr nodig hebt

"Inloggen brengt je naar een nutteloze klantenzone"

Ja, om te bestellen moet je ingelogd zijn?

Ik denk dat er bij sommige mensen nog helemaal niet goed zit...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Er zijn inderdaad gekke klanten die extra nummers willen toevoegen, bij hen zit het duidelijk niet goed. Waarom extra nummers toevoegen bij een bedrijf dat doet alsof het probleem bij de klanten zit? Dit zal ook niets te maken hebben met het feit dat het aantal klanten tegenvalt.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 388 keer

Ik weet dat er hier die hard fans zijn van digi en de overheid en media verwijten dat ze negatieve reclame dien en blablabla.
Maar gewoon even stilstaan bij het feit hoe ze met hun klanten en leveranciers te werk gaan, weet je al dat dit gedoemd is te mislukken.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1676 keer
Bedankt: 1470 keer
Recent bedankt: 20 keer
Provider
Te Koop forum

Of het gaat lukken of niet dzzr heb ik geen idee van maar ondertussen betaal ik toch mooi 15 euro ipv 35 euro per maand. We zien wel voor hoelang, ik hoop nog vele jaren. Worst case worden de klanten overgenomen door een andere provider?
Joop
Plus Member
Plus Member
Provider

Ik snap ook niet dat bepaalde lieden Digi blijven afkraken. Want hun service is gewoon goed. Ik heb een paar keer dubbel betaald omdat ik dacht dat hun facturatie nog geen automatische afschrijvingen deed. Bleken ze het wel te doen, in de maanden erna hebben ze netjes laten weten dat ik niets moest betalen omdat het al betaald was.

Snap ook niet dat er zulke klachten zijn over de helpdesk, ja het duurt even voor je er bent, nou en? Ze helpen je perfect en nemen alle tijd.

Ik betaal 5 euro per maand en krijg meer dan ik nodig heb. Waar de enige provider die dit ook deed was EDPnet voor 1 euro per maand, maar dan moest je wel data/gesprekken/sms betalen, niet duur maar toch. Nu kan ik zonder zorgen op internet mobiel als dat nodig is....als de stroom weer eens uitvalt door die pokke EV's :bang:

Nu heb ik wel een UPS en die vangt het meestal wel op, maar de laatste keer was weer eens de hele dag....dan is het wel handig 15GB/unlimited te hebben op de GSM.
Want de wachttijden bij Fluvius zijn dan uren en uren, als je er al doorkomt.
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1065 keer
Bedankt: 672 keer
Provider
Te Koop forum

Bij elke provider heb je mensen die problemen ondervinden en die dat alles top vinden.

Bij elke provider heb je mensen die alles zullen verhemelen en vinden dat alle fouten moeten kwijtgescholden worden, eender wat ze doen. (als je zoekt vind je genoeg voorbeelden hier op het forum van allerlei providers).

Bij elke provider heb je mensen waarvoor nooit iets goed kan zijn (ook voorbeelden legio)

Iets typisch aan mensen, denk ik...

Ieder kiest gewoon zelf. Je hoeft elkaar de les niet te spellen, noch uit te maken of op de man te spelen voor gemaaktekeuzes. Je ziet nooit alles wat speelt, dus... Gewoon rustig blijven en normaal doen ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 172 keer

proximusboyke schreef: 2 dagen geleden weet je al dat dit gedoemd is te mislukken.
Schreef iemand met "Proximus" in z'n nickname.
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”