Digi brol
-
- Premium Member
- Berichten: 557
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 13:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 92 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Off topic: don't get me wrong, ik blijf weg van de 'echte prijsknallers' (je hebt imo meer issues en de klantendienst is slechter bereikbaar). Daar betaal ik graag ietsje meer voor..
-
- Moderator
- Berichten: 16180
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 07:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 408 keer
- Bedankt: 793 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Ja, ik heb dat geprobeerd. En dat werkte eventjes.
Ik ga niet de ganse dag in de APN-settings van de telefoon zitten prullen.
Net een 3-daagse wandeling gemaakt in Frankrijk. Qua bereik (bellen dan) geen klagen, maar data werkte nooit (behalve op de wifi van het hotel).
"Niet ideaal" is een understatement.
Ook ik snap niet dat ze zoiets niet klaar krijgen, 4 maanden na de lancering.
Ik ga niet de ganse dag in de APN-settings van de telefoon zitten prullen.
Net een 3-daagse wandeling gemaakt in Frankrijk. Qua bereik (bellen dan) geen klagen, maar data werkte nooit (behalve op de wifi van het hotel).
"Niet ideaal" is een understatement.
Ook ik snap niet dat ze zoiets niet klaar krijgen, 4 maanden na de lancering.
-
- Administrator
- Berichten: 15040
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 15:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1474 keer
- Bedankt: 1329 keer
- Recent bedankt: 33 keer
Ik begrijp de frustratie. Dit lijkt me een van de laatste grote problemen bij digi. Het zou goed zijn moesten ze hierover communiceren @DIGI Belgium
-
- Elite Poster
- Berichten: 6098
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 07:37
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 178 keer
- Recent bedankt: 2 keer
En de geluidskwaliteit dan?
Ik ben afgehaakt omdat mensen mij niet begrepen, en ik zelf ook begon gesprekken te krijgen die in een getik en gehaper eindigden, waardoor het duidelijk werd dat er gewoonweg veel te weinig bandbreedte werd toegekend voor het telefoongesprek.
Dat vind ik probleem nummer 1, want de basisfunctie van een GSM abonnement is toch dat je ermee kunt bellen...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Moderator
- Berichten: 16180
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 07:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 408 keer
- Bedankt: 793 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Heb je een kruistest gedaan?
Want dat ervaar ik niet. Ik heb zelf geen DIGI-abonnement, maar mijn vrouw en dochter wel.
Als ik met hen bel, ervaar ik geen problemen met geluidskwaliteit en zij klagen er ook niet over.
Telefoons: Xiaomi Mi9T & Xiaomi Mi10T
Versta me niet verkeerd: ik snap dat je overstapt als een provider niet levert wat voor u belangrijk is, maar omdat jij dat wel ervaart en ik niet, dacht ik aan een mogelijke link met het toestel zelf?
-
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 07 maa 2015, 14:29
- Locatie: Rivierenland
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik ervaar ook geen problemen met bellen en sms'en. Wel met roaming op 1 van de 2 gsm's (bij de andere in het begin ook maar lijkt nu te werken). Als het de volgende keer dat we in het buitenland zijn weer van dat is ga ik die naar Hey overzetten (dat lijkt gewoon Orange tegen een lage prijs te zijn) want de persoon die deze gsm gebruikt kent niks van de achterliggende instellingen en rekent daarvoor op mij.
Het mag wel duidelijk zijn dat de lancering van Digi heel klungelug is verlopen. Het probleem met de facturatie was nog grappig maar de internet roaming en het niet kunnen bellen in landen zonder 2G of3G is echt een probleem.
Ze hadden beter met betatesters gewerkt zodat ze dit soort dingen tegen de echte lancering konden oplossen want dit is wel slechte reclame.
Het mag wel duidelijk zijn dat de lancering van Digi heel klungelug is verlopen. Het probleem met de facturatie was nog grappig maar de internet roaming en het niet kunnen bellen in landen zonder 2G of3G is echt een probleem.
Ze hadden beter met betatesters gewerkt zodat ze dit soort dingen tegen de echte lancering konden oplossen want dit is wel slechte reclame.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6098
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 07:37
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 178 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Sedert ik terug bij Hey! zit heb ik wel weer goede kwaliteit, het contrast is enorm, dus het ligt niet aan het toestel.heist_175 schreef: 3 weken geleden Versta me niet verkeerd: ik snap dat je overstapt als een provider niet levert wat voor u belangrijk is, maar omdat jij dat wel ervaart en ik niet, dacht ik aan een mogelijke link met het toestel zelf?
De slechte kwaliteit die ik toen had, heb ik overigens nog nooit gehad bij een GSM provider.
Het deed mij denken aan toen ik jaren geleden internationaal wilde bellen, en dat te duur was, en ik belde via van die VOIP tools voor op de PC.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 02 nov 2024, 07:38
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 2 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Idem, ook terug naar Hey overgestapt, en ik kreeg daar zowaar een premium gevoel bij. Alles werkt, en tegoei ook. Geen gedoe.
Nog werk aan de winkel bij Digi, want ze moeten nu marktaandeel winnen, ben eens benieuwd hoe dat gaat uitdraaien.
Nog werk aan de winkel bij Digi, want ze moeten nu marktaandeel winnen, ben eens benieuwd hoe dat gaat uitdraaien.
Internet (onbeperkt): Hey : 29€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
-
- Member
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 10 apr 2023, 22:58
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 9 keer
Hier ook zelfde: terug naar Yoin gegaan. Wat een verademing.
Roaming die maar half of niet werkt, gesprekskwaliteit ondermaats ervaarde ik hier ook zeer duidelijk. Alsook SMS'en van 2FA diensten die niet aankwamen. Facturatie niet in orde, zeer moeilijke portering van het nummer gehad.
Neen dan betaal ik liever wel 5 EUR meer dan bij Digi. Ik schrijf Digi niet af hoor en vond het leuk om eens te proberen en keer mogelijks later wel terug, maar je ziet toch dat ze echt nog in opstart zitten. Werk aan de winkel!
Roaming die maar half of niet werkt, gesprekskwaliteit ondermaats ervaarde ik hier ook zeer duidelijk. Alsook SMS'en van 2FA diensten die niet aankwamen. Facturatie niet in orde, zeer moeilijke portering van het nummer gehad.
Neen dan betaal ik liever wel 5 EUR meer dan bij Digi. Ik schrijf Digi niet af hoor en vond het leuk om eens te proberen en keer mogelijks later wel terug, maar je ziet toch dat ze echt nog in opstart zitten. Werk aan de winkel!
-
- Elite Poster
- Berichten: 12237
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 12:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
- Bedankt: 519 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Passeerde gisteren toevallig nog eens langs de nieuwe winkel van Digi in Gent. De winkel is nog altijd niet geopend en de aankondigende stickers beginnen al slijtage te vertonen. Ook niet echt geruststellend. Een winkel openen is blijkbaar ook niet mogelijk.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Starter
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 3 maanden geleden
Valt mij op in de commentaren dat IPhone gebruikers meestal wel goede ervaringen hebben met Digi. Misschien moeten de Digi managers hun marchandise is dringend gaan uittesten met een Android. Of zit er een ander onzichtbaar probleem waarom je met Android geen volte krijgt in eigen land en geen 4G in buitenland.
-
- Elite Poster
- Berichten: 7393
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 19:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 374 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Wat mij vooral opvalt is het onderwerp "automatische betaling ok" dat digi wel kan reageren. Dus als we positief zijn reageren we de negatieve negeren we 

iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Premium Member
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 15 nov 2004, 10:48
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 31 keer
Bij slechte helpdesk (of moet ik zeggen incompetent personeel) komt ook consequenties dragen. Ik ben daar helaas voor Digi een voorbeeld van.
Ombudsdienst gecontacteerd en tot halverwege 2026 moeten we niks betalen. Daar kan ik mee leven.
Ombudsdienst gecontacteerd en tot halverwege 2026 moeten we niks betalen. Daar kan ik mee leven.

-
- Elite Poster
- Berichten: 6098
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 07:37
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 178 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Het is spijtig, zo'n lancering is echt iets waar je niet veel marge hebt qua tijd.
Je moet snel de problemen oplossen, anders krijg je algauw een slechte naam.
Vergeet niet dat mensen hier sowieso al niet staan te springen om over te schakelen, het is dus al maar een kleine niche die als eerste de teen in het water steekt om de temperatuur te voelen.
Het is al het marktsegment van mensen die al eens naar Dommel, Hey! en co omgeschakeld heeft.
Als die mensen een positieve ervaring hebben, en ze vertellen dat door aan anderen, dan kan de reactie van die anderen zijn om ook om te schakelen, en dan komt er pas echt iets op gang.
Nu is het omgekeerd, mijn ervaring was negatief en ik zal mensen afraden om om te schakelen.
Het zal niet op die ene aankomen, natuurlijk, maar als veel mensen een negatieve ervaring hebben, gaat de sneeuwbal nooit aan het rollen.
Je moet snel de problemen oplossen, anders krijg je algauw een slechte naam.
Vergeet niet dat mensen hier sowieso al niet staan te springen om over te schakelen, het is dus al maar een kleine niche die als eerste de teen in het water steekt om de temperatuur te voelen.
Het is al het marktsegment van mensen die al eens naar Dommel, Hey! en co omgeschakeld heeft.
Als die mensen een positieve ervaring hebben, en ze vertellen dat door aan anderen, dan kan de reactie van die anderen zijn om ook om te schakelen, en dan komt er pas echt iets op gang.
Nu is het omgekeerd, mijn ervaring was negatief en ik zal mensen afraden om om te schakelen.
Het zal niet op die ene aankomen, natuurlijk, maar als veel mensen een negatieve ervaring hebben, gaat de sneeuwbal nooit aan het rollen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 12237
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 12:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
- Bedankt: 519 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Vertrouwen komt te voet en vertrekt te paard.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 18:05
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik snap niet dat mensen afhaken door "slechte kwaliteit" of "slechte verbinding". Digi gebruikt toch proximus masten/netwerk? Volgens mij zijn dit allemaal excuses fzo
Ik zit bij digi sinds het begin en kwaliteit/verbinding is net zo goed als bij orange. Als ik het goed heb heeft proximus het beste mobiel netwerk in het land
Ik zit bij digi sinds het begin en kwaliteit/verbinding is net zo goed als bij orange. Als ik het goed heb heeft proximus het beste mobiel netwerk in het land
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 09:18
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Waarom zou "slechte kwaliteit" of "slechte verbinding" geen goeie excuus zijn?
Het is een feit dat (toen ik bij DIGI zat alleszins) DIGI geen VoLTE had, en bellen ging over 2G. Je gaat me toch niet zeggen dat bellen over 2G even goed kwaliteit is als bellen over 4G (VoLTE dus)?
Het is een feit dat (toen ik bij DIGI zat alleszins) DIGI geen VoLTE had, en bellen ging over 2G. Je gaat me toch niet zeggen dat bellen over 2G even goed kwaliteit is als bellen over 4G (VoLTE dus)?
-
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 07 maa 2015, 14:29
- Locatie: Rivierenland
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 15 keer
Ze gebruiken inderdaad het proximus netwerk, wat de beste ontvangst van België heeft maar het telefoonverkeer gaat wel via hun eigen servers. Daarom is er ook geen VoLTE beschikbaar, daarvoor moeten ze hun eigen servers aanpassen.michaelbelgium schreef: 3 weken geleden Ik snap niet dat mensen afhaken door "slechte kwaliteit" of "slechte verbinding". Digi gebruikt toch proximus masten/netwerk? Volgens mij zijn dit allemaal excuses fzo
-
- Elite Poster
- Berichten: 6098
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 07:37
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 178 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Waarom zou iemand een 'excuus' nodig hebben om van provider te veranderen?michaelbelgium schreef: 3 weken geleden Ik snap niet dat mensen afhaken door "slechte kwaliteit" of "slechte verbinding". Digi gebruikt toch proximus masten/netwerk? Volgens mij zijn dit allemaal excuses fzo
Mensen die DIGI geprobeerd hebben, en teruggekeerd zijn naar hun vorige provider hebben ten minste de verdienste dat ze het geprobeerd hebben.
De grote massa kijkt gewoon de kat uit de boom en verandert niets.
Dat is de zeer kortzichtige egocentrische houding die je vaak ziet.michaelbelgium schreef: 3 weken geleden Ik zit bij digi sinds het begin en kwaliteit/verbinding is net zo goed als bij orange. Als ik het goed heb heeft proximus het beste mobiel netwerk in het land
Ik rook heel mijn leven, ik heb geen kanker, dus roken is geen probleem.
Ik heb goede geluidskwaliteit, dus iedereen heeft goede geluidskwaliteit.
Al eens bij stilgestaan dat het misschien zou afhankelijk zijn van waar je belt, en of het meestal binnen of buiten is?
Waarom zou iemand slechte geluidskwaliteit gaan uit zijn duim zuigen?
Op papier is het DIGI aanbod voor mij het beste: veel gigabytes voor weinig geld, fantastische roamingtarieven en onbeperkt bellen en SMS'en naar nationale nummers.
Als ik dat geprobeerd heb, en teruggekeerd ben naar Hey! is daar maar één reden voor: hetgeen dat op papier heel goed leek, blijkt in de praktijk dik tegen te vallen.
Slechte geluidskwaliteit, vaak geen internet als ik in de wachtzaal van de dokter zat, enz.
Ik ben er niets mee dat ik onbeperkt kan bellen als de mensen mij niet begrijpen of omgekeerd.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Premium Member
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 1 keer
deze problemen zijn persoonlijke en niet voor iedereen ervaring problemen, ik heb digi en heb dus geen probleem met internet, werkt waneer ik het gebruik, soms heb ik eens dat de beltoon stiller klinkt dan bij andere providers maar eens ik de persoon aan de telefoon krijg klinkt dit even luid als daarvoor.
misschien ligt dit aan de telefoon dat die met bepaalde systemen minder goed werkt (weet niet via welke opties dat je belt via digi, lees van sommige dat dit 2G is), ken het toestel niet welke Boulder bv gebruikt.
ik heb een iPhone en geen echt grote problemen, enkel de beltoon dat stiller klinkt bij het bellen, en heb dit enkel bij het bellen naar orange nr's.
enige kleine ding dat ik mis is de voicemail optie, heb dit de laatste dagen veel nodig bij geen gebruik kunnen maken van m'n mobiele telefoon tijdens werkuren.
misschien ligt dit aan de telefoon dat die met bepaalde systemen minder goed werkt (weet niet via welke opties dat je belt via digi, lees van sommige dat dit 2G is), ken het toestel niet welke Boulder bv gebruikt.
ik heb een iPhone en geen echt grote problemen, enkel de beltoon dat stiller klinkt bij het bellen, en heb dit enkel bij het bellen naar orange nr's.
enige kleine ding dat ik mis is de voicemail optie, heb dit de laatste dagen veel nodig bij geen gebruik kunnen maken van m'n mobiele telefoon tijdens werkuren.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 feb 2024, 13:03
Sinds een kleine twee maanden heb ik VoLTE. Ik ben dan wel geswitched naar een S25 dus kan daar mee te maken hebben.conexio schreef: 3 weken geleden Ze gebruiken inderdaad het proximus netwerk, wat de beste ontvangst van België heeft maar het telefoonverkeer gaat wel via hun eigen servers. Daarom is er ook geen VoLTE beschikbaar, daarvoor moeten ze hun eigen servers aanpassen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 01 jun 2009, 11:47
Het loopt daar inderdaad serieus mank op de helpdesk. Ik was ook niet blij van hun kwaliteit netwerk en heb twee maand geleden al gevraagd mijn abonnement op te zeggen. Nu ondertussen al twee x telefonisch en twee x per mail. Waarbij telkens bevestigd werd dat het gebeurt was. Echter blijf ik facturen krijgen. Op de laatste heb ik gewoon gereageerd met een screenshot van hun waarbij men mij bevestigd dat men abo stopgezet is en de mededeling dat ik die 5eur echt niet ga betalen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6098
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 07:37
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 178 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Natuurlijk is mijn ervaring persoonlijk, net zoals de jouwe.master-magic schreef: 2 weken geleden deze problemen zijn persoonlijke en niet voor iedereen ervaring problemen, ik heb digi en heb dus geen probleem met internet, werkt waneer ik het gebruik, soms heb ik eens dat de beltoon stiller klinkt dan bij andere providers maar eens ik de persoon aan de telefoon krijg klinkt dit even luid als daarvoor.
misschien ligt dit aan de telefoon dat die met bepaalde systemen minder goed werkt (weet niet via welke opties dat je belt via digi, lees van sommige dat dit 2G is), ken het toestel niet welke Boulder bv gebruikt.
ik heb een iPhone en geen echt grote problemen, enkel de beltoon dat stiller klinkt bij het bellen, en heb dit enkel bij het bellen naar orange nr's.
enige kleine ding dat ik mis is de voicemail optie, heb dit de laatste dagen veel nodig bij geen gebruik kunnen maken van m'n mobiele telefoon tijdens werkuren.
MIjn GSM Is een Google Pixel 7 Pro, dit is Android-gebaseerd.
Het valt op dat diegene die weinig problemen hebben met geluidskwaliteit een iPhone hebben, dus het probleem ligt bij DIGI, want andere providers zijn gewoon compatible met alle smartphones.
Het zou ook belachelijk zijn dat je een peperdure iPhone nodig hebt, om bij een low-cost provider te kunnen bellen.
Ik had bij DIGI vaak geen beltoon, niet luid, niet stil, je hoorde gewoon niet dat hij aan het bellen was.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 07 maa 2015, 14:29
- Locatie: Rivierenland
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik heb op mijn Oppo geen VoLTE, net als iemand anders die ik naar Digi heb doe overstappen op een Huawei, allebij toestellen van meer dan 3 jaar oud.apg schreef: 2 weken geleden Sinds een kleine twee maanden heb ik VoLTE. Ik ben dan wel geswitched naar een S25 dus kan daar mee te maken hebben.
Volgens Digi hun FAQ is het voorlopig enkel beschikbaar voor Apple en XIaomi
-
- Premium Member
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 1 keer
bizar dat dit voorkomt geen beltoon horen, heeft misschien te maken met gebruikte ontvangstbanden op de masten en toestel, weet het niet, is echt raar, nog nooit gehoord.boulder schreef: 2 weken geleden Ik had bij DIGI vaak geen beltoon, niet luid, niet stil, je hoorde gewoon niet dat hij aan het bellen was.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
-
- Elite Poster
- Berichten: 6098
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 07:37
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 178 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Met Hey! heb ik dat probleem van de ontbrekende beltoon nooit gehad, dus het is niet het toestel, misschien dat DIGI problemen heeft met Android toestellen, maar dat zie ik niet als mijn probleem, vermits anderen er geen problemen mee hebben.master-magic schreef: 2 weken geleden bizar dat dit voorkomt geen beltoon horen, heeft misschien te maken met gebruikte ontvangstbanden op de masten en toestel, weet het niet, is echt raar, nog nooit gehoord.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Premium Member
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@boulder ben ook al paar uur aan het proberen over gaan naar hey aan 5€, de site meld altijd op het einde dat er iets niet werkt op de site om het verder te zetten en moet telkens later opnieuw proberen, het 5€ abbo staat ook niet meer op de abbo pagina, staat weggestoken, heeft het daarmee misschien te maken dat het niet lukt.
Wie zal het zeggen, heb vanmiddag op een etentje met iemand gepraat die me woensdag een sms had gestuurd en heb die nooit ontvangen, en ook voicemail dat ik mis, heb paar telefoontjes gemist van geheime nummers en weet niet wat het was zonder voicemail, daarom dat ik wil naar hey gaan.
Wie zal het zeggen, heb vanmiddag op een etentje met iemand gepraat die me woensdag een sms had gestuurd en heb die nooit ontvangen, en ook voicemail dat ik mis, heb paar telefoontjes gemist van geheime nummers en weet niet wat het was zonder voicemail, daarom dat ik wil naar hey gaan.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 09:18
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
@master-magic het is onlangs opnieuw veranderd en is terug te vinden op de abonnementen pagina van hey!, misschien moet je een CTRL + F5 doen als je het niet ziet.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Premium Member
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Via chat hen aangesproken, na half uur wachten nog geen reactie, heb de chat afgebroken, ze willen kennelijk geen nieuwe klanten 
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
-
- Plus Member
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 17:43
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 27 keer
Toch wel raar dat er zoveel commentaar is op een nieuwe provider. Terwijl Proximus en Telenet alsook Mobistar of Orange zo enorm veel blunders hebben begaan.
Die providers hebben tientallen jaren premium tariefen gehanteerd en de bevolking leeggezogen.
Dan komt er een provider voor 5 euro en die moet meteen dezelfde kwaliteit bieden waar bij anderen 50 euro per maand betaalde? En dan nog slechte service krijgt.
Blijf dan bij de dure providers en stop met zeuren. Mijn ervaring met Digi is prima, ze lossen alles op, al duur het soms even.
Iets wat ik bv van Proximus niet kan zeggen, die doodleuk een SLA van EDPnet wou negeren, tot ik ze erop wees wat de consquenties zijn als ze niet beginnen met de herstelling. Dat is dan een SLA!!! Dan kan je echt op tafel rammen dat ze moeten beginnen. Geef Digi kans, dat deden julie ook met de monopolisten.
Die providers hebben tientallen jaren premium tariefen gehanteerd en de bevolking leeggezogen.
Dan komt er een provider voor 5 euro en die moet meteen dezelfde kwaliteit bieden waar bij anderen 50 euro per maand betaalde? En dan nog slechte service krijgt.
Blijf dan bij de dure providers en stop met zeuren. Mijn ervaring met Digi is prima, ze lossen alles op, al duur het soms even.
Iets wat ik bv van Proximus niet kan zeggen, die doodleuk een SLA van EDPnet wou negeren, tot ik ze erop wees wat de consquenties zijn als ze niet beginnen met de herstelling. Dat is dan een SLA!!! Dan kan je echt op tafel rammen dat ze moeten beginnen. Geef Digi kans, dat deden julie ook met de monopolisten.
Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
-
- Premium Member
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@Joop Kansen geven, als ze een sms van een proximus klant niet kunnen bezorgen aan mij dan vraag ik me af of ik ze nog kansen moet geven, er was een uitval een tijdje en daardoor konden gesprekken niet gedaan worden, moeten die Digi klanten dan blijven kansen geven bij alle problemen dat er nog zijn en de onveilige server plaatsen in gebouwen bij Fiber aanleg.
ik weet het niet, mensen blijven geen kansen geven als ze al veel problemen hebben gehad.
ik heb nu ook geen iMessage meer op de iPhone en de activatie lukt niet, is al 2 dagen aan het ronddraaien om de activatie weer te doen.
bij andere providers nog nooit gehad en heb ze allemaal eens gehad over de vele jaren.
dingen die je nodig hebt op je toestel werken maar half doordat digi iets heeft fout gedaan.
ik hoop dat je die kansen ook ooit eens doorziet dat ze niet meer waard zijn om te blijven doen.
ik weet het niet, mensen blijven geen kansen geven als ze al veel problemen hebben gehad.
ik heb nu ook geen iMessage meer op de iPhone en de activatie lukt niet, is al 2 dagen aan het ronddraaien om de activatie weer te doen.
bij andere providers nog nooit gehad en heb ze allemaal eens gehad over de vele jaren.
dingen die je nodig hebt op je toestel werken maar half doordat digi iets heeft fout gedaan.
ik hoop dat je die kansen ook ooit eens doorziet dat ze niet meer waard zijn om te blijven doen.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
-
- Elite Poster
- Berichten: 2511
- Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 133 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@Joop bij de opstart, alle begrip voor dat alles niet 100% is.
Maar zoveel maanden later nog geen oplossing voor echt wel serieuze problemen. Neen, dan stap ik niet over.
Maar zoveel maanden later nog geen oplossing voor echt wel serieuze problemen. Neen, dan stap ik niet over.
-
- Premium Member
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ik heb via chat eindelijk een abonnement bij Hey kunnen aanvragen en ga dit binnen enkele dagen actief hebben van zodra de sim toekomt.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
-
- Premium Member
- Berichten: 622
- Lid geworden op: 13 mei 2006, 20:36
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 46 keer
Het welkomsbericht wanneer je over de grens gaat komt hier vaak 1 dag later binnen. Maar voor de rest geen issues met roaming, vaak Duitsland/Nederland. APN staat op web.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490