Hi
Hoe kan ik weten hoe zng het duurt en of het mogelijk id om onderstaande zaken terug te verdienen.
Ka ik onderstaande terugverienden
buitenmuurisolatie
warmtepomp
Zonnepanelen en thuisbatterij.
Ik ken mijn elektriciteitsverbruik totaal niet daar ik nu pas alleen ga wonen in een pas aangekocht huis.
Terugtijd verdien tijd van meerdere zaken
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 531 keer
- Bedankt: 1273 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Vriendelijke oproep om u van het Nederlands te bedienen, dat verhoogt de leesbaarheid voor iedereen.
Terugverdientijd is een niet bestaand concept.
Of een uitgave financieel interessant is, is niet zo simpel te bepalen en hangt oa af van startsituatie, geplande wijzigingen en gedrag/gewoontes.
Laat u bijstaan door een vakman, zou ik zeggen (ook voor uw taalkennis en -beheersing).
Terugverdientijd is een niet bestaand concept.
Of een uitgave financieel interessant is, is niet zo simpel te bepalen en hangt oa af van startsituatie, geplande wijzigingen en gedrag/gewoontes.
Laat u bijstaan door een vakman, zou ik zeggen (ook voor uw taalkennis en -beheersing).
- honda4life
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 393 keer
Wat is terugverdienen, t.o.v. geleend geld, spaargeld op een spaarboekje, geïnvesteerd geld?
Zulke algemene vragen horen inderdaad misschien beter thuis in ChatGPT voor een eerste algemene indruk.
Zulke algemene vragen horen inderdaad misschien beter thuis in ChatGPT voor een eerste algemene indruk.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
johan.devos
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 281 keer
- Bedankt: 184 keer
Gelieve niet dubbel te posten.
Je heb dezelfde vraag gesteld in volgend topic viewtopic.php?t=68031
[Mod] slotje
Je heb dezelfde vraag gesteld in volgend topic viewtopic.php?t=68031
[Mod] slotje