Vorige week viel plots de optie 'Persoonlijke hotspot' weg bij mijn zoon. Grijs, kan niet meer geactiveerd worden.
Enkele dagen later ook bij mijn dochter en vrouw. En vandaag ook op mijn toestel.
Contact gehad met DIGI en kreeg te horen dat dit 'normaal' is. Het gebruiken van persoonlijke hotspots werd nooit ondersteund, zei de medewerker.
Klopt het dat DIGI dit nu niet langer toestaat of had ik weer een idiote medewerker aan de lijn?
Hoor graag of het bij jullie nog werkt.
Geen 'Persoonlijke Hotspot' meer?
- on4bam
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 328 keer
- Bedankt: 675 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Er waren eerder problemen om dit werkend te krijgen maar door je settings manueel aan te passen werkte het wel.
Als men dit actief gaat blokkeren ben ik eigenlijk al tevreden dat het niet lukte op een esim aan te vragen.
Als men dit actief gaat blokkeren ben ik eigenlijk al tevreden dat het niet lukte op een esim aan te vragen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 765 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Hier vind je hoe anderen hiermee omgingen:
viewtopic.php?t=66513
Hopelijk voor jou is het hiermee opgelost.
In hun FAQ vind ik er alvast niets over terug.
viewtopic.php?t=66513
Hopelijk voor jou is het hiermee opgelost.
In hun FAQ vind ik er alvast niets over terug.
-
payphoneuser
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 60 keer
Waarom kan een provider überhaupt bepalen wat mogelijk is op een toestel? Die levert een verbinding en wat een klant ermee doet is zijn zaak toch?
- Joe de Mannen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 532 keer
- Bedankt: 700 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Inderdaad, dit zou voor mij een showstopper zijn.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 765 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Dat zou je vrezen inderdaad.on4bam schreef: 6 dagen geleden Als het gewerkt heeft, op 4 toestellen, en plots niet meer is er dan niet meer aan de hand?
Wat heeft @DIGI Belgium hierover te zeggen?
-
DIGI Belgium
- Official

- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 53 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dag Akke,
Onze excuses voor het ongemak en de onjuiste informatie die je eerder van het DIGI Care Team hebt ontvangen. Het is wel degelijk mogelijk om je persoonlijke hotspot te delen.
Om dit op te lossen, kun je de volgende stappen ondernemen:
Netwerkinstellingen resetten: begin met een schone lei door je instellingen te resetten.
APN-instellingen controleren: Zorg dat de APN correct staat ingesteld. Belangrijk: zet web naast de hotspot-instelling. Bekijk hier de handleiding: digi-belgium.be/nl/apn.
Compatibiliteit maximaliseren: Deze optie staat standaard uit, maar lost vaak verbindingsproblemen op:
Staat dit UIT: Alleen toestellen met 5 GHz zien de hotspot.
Staat dit AAN: Toestellen met zowel 2.4 GHz als 5 GHz kunnen verbinden.
We hopen dat dit helpt! Mocht het probleem blijven bestaan, stuur mij dan gerust een privébericht met je klantnummer. Dan laat ik dit direct onderzoeken door onze technische afdeling.
Groeten en een fijn nieuwjaar toegewenst,
Noah van DIGI
Onze excuses voor het ongemak en de onjuiste informatie die je eerder van het DIGI Care Team hebt ontvangen. Het is wel degelijk mogelijk om je persoonlijke hotspot te delen.
Om dit op te lossen, kun je de volgende stappen ondernemen:
Netwerkinstellingen resetten: begin met een schone lei door je instellingen te resetten.
APN-instellingen controleren: Zorg dat de APN correct staat ingesteld. Belangrijk: zet web naast de hotspot-instelling. Bekijk hier de handleiding: digi-belgium.be/nl/apn.
Compatibiliteit maximaliseren: Deze optie staat standaard uit, maar lost vaak verbindingsproblemen op:
Staat dit UIT: Alleen toestellen met 5 GHz zien de hotspot.
Staat dit AAN: Toestellen met zowel 2.4 GHz als 5 GHz kunnen verbinden.
We hopen dat dit helpt! Mocht het probleem blijven bestaan, stuur mij dan gerust een privébericht met je klantnummer. Dan laat ik dit direct onderzoeken door onze technische afdeling.
Groeten en een fijn nieuwjaar toegewenst,
Noah van DIGI
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 752 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ja, dezelfde die zegt dat goedkoop vaak duurkoop blijkt
Alles heeft zijn waarde wat niet betekent dat je veel meer moet betalen dan het waard is, maar omgekeerd kan je evengoed slecht varen door het goedkoopste te willen en dan soms duurder uitkomen. Digi is een perfect voorbeeld daarvan. Ik zit bij MV dat is ook goedkoper dan de groten maar die miserie heb ik toch allemaal niet.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
akke
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik heb bij de APN instellingen terug 'web' ingevuld en nu werkt het weer. Raar dat die instelling gefaseerd verdween bij alle 4 gezinsleden maar door het terug te zetten werkt het wel weer. Bedankt @DIGI Belgium
-
x0f
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 32 keer
@DIGI Belgium toch wel weer zeer lullig eigenlijk dat er foutieve informatie wordt gegeven via het 'DIGI Care Team'. Dergelijke getuigenissen houden mij (en waarschijnlijk ook anderen) tegen om DIGI als een serieuze optie voor mijn hoofdnummer te overwegen...
Ik besef wel dat het bij andere budgetmerken niet veel beter zal zijn en die overweeg ik ook niet. Ik zit nu bij MV en betaal iets meer voor iets minder maar ik heb niet met idioten te maken wanneer ik de support contacteer.
Uw aanwezigheid op dit forum is dan weer wel positief maar lijkt voorlopig nog op 'damage control'...
Ik besef wel dat het bij andere budgetmerken niet veel beter zal zijn en die overweeg ik ook niet. Ik zit nu bij MV en betaal iets meer voor iets minder maar ik heb niet met idioten te maken wanneer ik de support contacteer.
Uw aanwezigheid op dit forum is dan weer wel positief maar lijkt voorlopig nog op 'damage control'...