Ik heb al heel lang een Busyness-account bij EDPNET met static IP.
Ik kreeg dit omdat ik redelijk wat mensen aanbracht en ik bij XS4ALL/EVONET beta-tester was voor dit type account.
Echter, EDPnet biedt ook accounts aan met VDSL-bonding...wat domweg is 2 VDSL-lijnen bundelen en dus je up/down quasi verdubbelen.
Ze bieden dit aan voor zakelijke klanten, zet het EXPERT-switch aan en je krijgt het te zien.
Mijn probleem is dat Fiber in Limburg nog wel 20 jaar kan duren, of meer. Zeker waar ik woon.
Dus heb ik een ticket geopend met de vraag over bonding. Krijg ik een standaard-reply over vrije modem-keuze terug.
WTF? Dat was mijn vraag niet. EDPnet, hoe krijg ik bonding aan een fatsoenlijke prijs nu alle VDSL-abbo's niks meer kosten, een dubbele VDSL moet dan toch wel te doen zijn?
Neen ik wil geen managed-modem, ik doe alles zelf....hoe krijg ik dit voor een democratische prijs? Breng veel klanten aan.
Ik kreeg een teleurstellend standaard mailtje terug....droevig....ticket: 3427055
Dit kan beter EDP, zeker omdat FIBER bij mij nog zeker 20 jaar gaat duren. Lees de ticket....want het is NIET gelezen door de support-expert