In het verleden had ik goeie ervaringen met contact via Hey! chat, dus ik probeer nu al een tijdje de Hey! chat opnieuw te openen om mijn abonnement te wijzigen (via de website krijg ik telkens "De smartphone en.of het abonnement komen niet in aanmerking"), maar bij het openen blijft de chat precies laden (3 bolletjes die eeuwig blijven verschijnen).
Ligt dit aan mij? Of zijn er nog mensen die de chat niet kunnen openen?
Hey! chat onbereikbaar
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 996
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 154 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Bellen gaat sneller:
5000
Of 02 745 9500
Andere opties zijn hun socials
5000
Of 02 745 9500
Andere opties zijn hun socials
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.11
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.11
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Bellen gaat niet altijd sneller: ik kan perfect chatten terwijl ik verder mijn job uitvoer, als ik moet bellen is dat niet het geval en moet ik wachten tot na kantooruren. Dus chatten is sneller...
En socials doe ik niet aan
En socials doe ik niet aan

- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 996
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 154 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Ik denk dat ze het gewoon al weken zéér druk hebben sinds aanpassingen van hun tarieven dat er massa's mensen hun contacteren en de combinatie met feestdagen/vakantie zal er ook geen deugd aan doen.
Hopelijk komende dagen/weken verbetering voor diegene die ze nodig hebben.
Hier heb ik gisteren antwoord gekregen via social op bericht dat ik verstuurde 23/12, en dat via Orange profiel.
Want Hey-profiel negeert mij precies sinds 13/12 :/
Low price = low service zeker?
Hopelijk komende dagen/weken verbetering voor diegene die ze nodig hebben.
Hier heb ik gisteren antwoord gekregen via social op bericht dat ik verstuurde 23/12, en dat via Orange profiel.
Want Hey-profiel negeert mij precies sinds 13/12 :/
Low price = low service zeker?

iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.11
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.11
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Dat begrijp ik allemaal, maar... normaal komt de chat in eerste instantie in zo'n chatbot. Pas daarna wordt je afhankelijk van je vraag doorgezet naar een agent, en gezien de drukte/tijd van 't jaar zou dat dan wel lang kunnen duren idd. Maar ik geraak zelfs niet tot aan de chatbot, chat lijkt niet te laden... Dus ik vraag me af of 't aan mij ligt of dat er een algemeen probleem is.
Low price = low service misschien, al kan ik tot nu toe niet klagen van Hey support. En technische issues komen natuurlijk overal voor
Low price = low service misschien, al kan ik tot nu toe niet klagen van Hey support. En technische issues komen natuurlijk overal voor

-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Op verschillende devices, vanaf verschillende locaties heb ik met Chrome nog steeds hetzelfde probleem. Blijkbaar geraak ik met Edge wél tot aan de chatbot, lijkt me een algemeen issue met Chrome te zijn dan. Maar goed, ik gebruik even wat anders dan een Chromebook en kan weer verder 

- VossyGamer
- Pro Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 62 keer
- Recent bedankt: 4 keer
@NickG Zie hier mijn oplossing post: https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... /td-p/7877
Internet & Mobiel: Telenet ONE for 1 Unlimited – €40/maand (studenten promo)
250/20 Mbps | Onbeperkt mobiel | Extra datasimkaart | eSIM voor Apple Watch
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
250/20 Mbps | Onbeperkt mobiel | Extra datasimkaart | eSIM voor Apple Watch
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
- Locatie: Heist-op-den-Berg
- Uitgedeelde bedankjes: 481 keer
- Bedankt: 114 keer
Ik had ze een tijdje geleden nodig (was wel voor de Digi-drukte) en toen heb ik hen gewoon gestuurd via Messenger en na een uur of zo antwoord gekregen. Het is niet ideaal om ze via socials te moeten benaderen, maar het vermijd wel problemen als ik per ongeluk het chatvenster sluit, op deze manier krijg ik gewoon een melding als er een antwoord is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Thanks! Straks eens proberen als mijn vrouw of dochter thuis zijn!VossyGamer schreef: 03 jan 2025, 10:26 @NickG Zie hier mijn oplossing post: https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... /td-p/7877
Bizar dat ik dit nu al 3x heb aangegeven via support chat en nog nooit iemand mij hierop heeft gewezen (verder wel telkens correct verder geholpen trouwens).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1072
- Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Er zijn wel meer verschillen te zien tussen Chrome en Edge op de website van Hey!.NickG schreef: 03 jan 2025, 09:39 Op verschillende devices, vanaf verschillende locaties heb ik met Chrome nog steeds hetzelfde probleem. Blijkbaar geraak ik met Edge wél tot aan de chatbot, lijkt me een algemeen issue met Chrome te zijn dan. Maar goed, ik gebruik even wat anders dan een Chromebook en kan weer verder![]()
Via Edge staat prominent het helpdesk telefoonnummer bovenaan in beeld en kun je kiezen tussen particulieren en zelfstandigen. In Chrome niets daarvan te zien.
20 GB gratis cloudopslag bij Filen.io.
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6928
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 322 keer
- Bedankt: 725 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Ik raakte niet op de chat in de klantenzone, wel erbuiten, maar daar kreeg ik niemand vast.
Ik heb naar het 0800 nummer gebeld dat hier ergens rond zwerft en alles was rond na een half uur.
Ik heb naar het 0800 nummer gebeld dat hier ergens rond zwerft en alles was rond na een half uur.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1072
- Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Het nummer staat prominent op hun site in Edge, maar in Chrome dus niet.
Daarnet ook gebeld en binnen na 10 minuten.
Daarnet ook gebeld en binnen na 10 minuten.
20 GB gratis cloudopslag bij Filen.io.