Hey! chat onbereikbaar

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

In het verleden had ik goeie ervaringen met contact via Hey! chat, dus ik probeer nu al een tijdje de Hey! chat opnieuw te openen om mijn abonnement te wijzigen (via de website krijg ik telkens "De smartphone en.of het abonnement komen niet in aanmerking"), maar bij het openen blijft de chat precies laden (3 bolletjes die eeuwig blijven verschijnen).

Ligt dit aan mij? Of zijn er nog mensen die de chat niet kunnen openen?
Gebruikersavatar
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 996
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

Bellen gaat sneller:
5000
Of 02 745 9500

Andere opties zijn hun socials
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.11
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.5
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Bellen gaat niet altijd sneller: ik kan perfect chatten terwijl ik verder mijn job uitvoer, als ik moet bellen is dat niet het geval en moet ik wachten tot na kantooruren. Dus chatten is sneller...

En socials doe ik niet aan :p
Gebruikersavatar
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 996
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

Ik denk dat ze het gewoon al weken zéér druk hebben sinds aanpassingen van hun tarieven dat er massa's mensen hun contacteren en de combinatie met feestdagen/vakantie zal er ook geen deugd aan doen.
Hopelijk komende dagen/weken verbetering voor diegene die ze nodig hebben.

Hier heb ik gisteren antwoord gekregen via social op bericht dat ik verstuurde 23/12, en dat via Orange profiel.
Want Hey-profiel negeert mij precies sinds 13/12 :/

Low price = low service zeker? :bdaysmile:
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.11
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.5
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Dat begrijp ik allemaal, maar... normaal komt de chat in eerste instantie in zo'n chatbot. Pas daarna wordt je afhankelijk van je vraag doorgezet naar een agent, en gezien de drukte/tijd van 't jaar zou dat dan wel lang kunnen duren idd. Maar ik geraak zelfs niet tot aan de chatbot, chat lijkt niet te laden... Dus ik vraag me af of 't aan mij ligt of dat er een algemeen probleem is.

Low price = low service misschien, al kan ik tot nu toe niet klagen van Hey support. En technische issues komen natuurlijk overal voor :-)
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2533
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 396 keer
Bedankt: 194 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Hier werkt de chat gewoon, start direct op met de bot.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Op verschillende devices, vanaf verschillende locaties heb ik met Chrome nog steeds hetzelfde probleem. Blijkbaar geraak ik met Edge wél tot aan de chatbot, lijkt me een algemeen issue met Chrome te zijn dan. Maar goed, ik gebruik even wat anders dan een Chromebook en kan weer verder :-)
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2533
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 396 keer
Bedankt: 194 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Hier werkt het met Chrome.
Gebruikersavatar
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
Bedankt: 62 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

@NickG Zie hier mijn oplossing post: https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... /td-p/7877
Internet & Mobiel: Telenet ONE for 1 Unlimited€40/maand (studenten promo)
250/20 Mbps | Onbeperkt mobiel | Extra datasimkaart | eSIM voor Apple Watch

Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1548
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 481 keer
Bedankt: 114 keer

Ik had ze een tijdje geleden nodig (was wel voor de Digi-drukte) en toen heb ik hen gewoon gestuurd via Messenger en na een uur of zo antwoord gekregen. Het is niet ideaal om ze via socials te moeten benaderen, maar het vermijd wel problemen als ik per ongeluk het chatvenster sluit, op deze manier krijg ik gewoon een melding als er een antwoord is.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

VossyGamer schreef: 03 jan 2025, 10:26 @NickG Zie hier mijn oplossing post: https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... /td-p/7877
Thanks! Straks eens proberen als mijn vrouw of dochter thuis zijn!
Bizar dat ik dit nu al 3x heb aangegeven via support chat en nog nooit iemand mij hierop heeft gewezen (verder wel telkens correct verder geholpen trouwens).
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2533
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 396 keer
Bedankt: 194 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Dat ze die info dan niet even op de pagina zetten waar de melding komt.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1074
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

NickG schreef: 03 jan 2025, 09:39 Op verschillende devices, vanaf verschillende locaties heb ik met Chrome nog steeds hetzelfde probleem. Blijkbaar geraak ik met Edge wél tot aan de chatbot, lijkt me een algemeen issue met Chrome te zijn dan. Maar goed, ik gebruik even wat anders dan een Chromebook en kan weer verder :-)
Er zijn wel meer verschillen te zien tussen Chrome en Edge op de website van Hey!.
Via Edge staat prominent het helpdesk telefoonnummer bovenaan in beeld en kun je kiezen tussen particulieren en zelfstandigen. In Chrome niets daarvan te zien.
20 GB gratis cloudopslag bij Filen.io.
Gebruikersavatar
cadsite
userbase crew
userbase crew
Berichten: 6928
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 322 keer
Bedankt: 725 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Ik raakte niet op de chat in de klantenzone, wel erbuiten, maar daar kreeg ik niemand vast.
Ik heb naar het 0800 nummer gebeld dat hier ergens rond zwerft en alles was rond na een half uur.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1074
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Het nummer staat prominent op hun site in Edge, maar in Chrome dus niet.
Daarnet ook gebeld en binnen na 10 minuten.
20 GB gratis cloudopslag bij Filen.io.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”