Volgens deze pagina zou het ook mogelijk zijn Scarlet TV te bekijken via de V7 decoder? https://www.scarlet.be/manuals/nl/handl ... ox-3v-plus
Eerst dacht ik dat dit misschien gewoon een kopie was van de handleidingen van Proximus, maar ik zie dat op de laatste screenshot daadwerkelijk te zien is dat de V7 opstart met een Scarlet firmware.
Zou iemand dit kunnen bevestigen?
Op die manier zou het dan wel handig zijn om een V7 te kopen op de tweedehandsmarkt. (Ookal is het een raadsel hoe die daar op komen.... niet binnengebracht na einde contract en de restwaarde betaald?)
Scarlet TV met V7 decoder?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 28 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb al zeker een jaar de kleine box.
Hij werd mij toen gewoon opgestuurd met de bijbehorende manuel hoe je de oude uit dienst moet nemen, en de nieuwe in dienst.
Op de box staat Proximus, maar de menu's zijn van Scarlet.
Je kan vragen wanneer jij de nieuwe box gaat krijgen.
Mvg
Hij werd mij toen gewoon opgestuurd met de bijbehorende manuel hoe je de oude uit dienst moet nemen, en de nieuwe in dienst.
Op de box staat Proximus, maar de menu's zijn van Scarlet.
Je kan vragen wanneer jij de nieuwe box gaat krijgen.
Mvg
-
- Member
Ik ben pas klant geworden, overgeschakeld van Orange naar Scarlet.
Ongeveer 2 weken geleden zijn ze de installatie komen doen en nog gewoon een V5c gekregen (eveneens trouwens recent bij mijn ouders, schoonouders en buurman). De buurman heeft zelfs zijn V7 van Proximus moeten terugsturen...
Wel raar dan dat u al een V7 gekregen heeft, misschien een soort van test voor Scarlet?
Ongeveer 2 weken geleden zijn ze de installatie komen doen en nog gewoon een V5c gekregen (eveneens trouwens recent bij mijn ouders, schoonouders en buurman). De buurman heeft zelfs zijn V7 van Proximus moeten terugsturen...
Wel raar dan dat u al een V7 gekregen heeft, misschien een soort van test voor Scarlet?
-
- Starter
Ook net omgeschakeld van Orange naar Scarlet. We gebruikten de Android functies wel, dus jammer dat we de V5c hebben. Ik vraag na bij Scarlet...
Toegevoegd na 13 uren 30 minuten 14 seconden:
Telefonisch contact gehad. De nieuwe decoder is nog niet beschikbaar, maar beginnen binnenkort aan de uitrol hiervan. Wanneer binnenkort is, wist hij niet precies...
Telefonisch contact gehad. De nieuwe decoder is nog niet beschikbaar, maar beginnen binnenkort aan de uitrol hiervan. Wanneer binnenkort is, wist hij niet precies...

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 38 keer
Bedankt voor de tip Ik wacht dan ook nog even met overschakelen tot v7 decoder aan uitrollen is. Zolang er nog geen fiber is, is het verschil met Proximus erg klein dan!Bensjo schreef: 24 okt 2024, 09:34 Ook net omgeschakeld van Orange naar Scarlet. We gebruikten de Android functies wel, dus jammer dat we de V5c hebben. Ik vraag na bij Scarlet...
Telefonisch contact gehad. De nieuwe decoder is nog niet beschikbaar, maar beginnen binnenkort aan de uitrol hiervan. Wanneer binnenkort is, wist hij niet precies...![]()
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
-
- Starter
Hier enkel fiber of coax als keuze. De box is wel een ferme stap achteruit t.o.v. Orange, maar 16 euro/maand minder betalen maakt toch veel goed 

-
- Pro Member
Vandaag nog eens met Scarlet gebeld. Ze bieden nog steeds standaard de v5 aan voor nieuw klanten. Dan maar gezegd dat ik geen klant wil worden als ze me geen v7 kunnen geven. Ik kijk nog wel even de kat uit de boom, vele tariefplannen veranderen dezer dagen!
-
- Member
- Bedankt: 4 keer
Voor welke toepassingen wil je die V7 decoder gebruiken?ToMiKoN schreef: 4 maanden geleden Vandaag nog eens met Scarlet gebeld. Ze bieden nog steeds standaard de v5 aan voor nieuw klanten. Dan maar gezegd dat ik geen klant wil worden als ze me geen v7 kunnen geven. Ik kijk nog wel even de kat uit de boom, vele tariefplannen veranderen dezer dagen!
Int + Tel + TV: Scarlet Trio
Mobiel: Neibo Mix Budget
Mobiel: Neibo Mix Budget
-
- Pro Member
Het was een gemak alle apps en tv in één decoder te hebben.