Volgens deze pagina zou het ook mogelijk zijn Scarlet TV te bekijken via de V7 decoder? https://www.scarlet.be/manuals/nl/handl ... ox-3v-plus
Eerst dacht ik dat dit misschien gewoon een kopie was van de handleidingen van Proximus, maar ik zie dat op de laatste screenshot daadwerkelijk te zien is dat de V7 opstart met een Scarlet firmware.
Zou iemand dit kunnen bevestigen?
Op die manier zou het dan wel handig zijn om een V7 te kopen op de tweedehandsmarkt. (Ookal is het een raadsel hoe die daar op komen.... niet binnengebracht na einde contract en de restwaarde betaald?)
Scarlet TV met V7 decoder?
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 14 sep 2012, 23:15
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik heb al zeker een jaar de kleine box.
Hij werd mij toen gewoon opgestuurd met de bijbehorende manuel hoe je de oude uit dienst moet nemen, en de nieuwe in dienst.
Op de box staat Proximus, maar de menu's zijn van Scarlet.
Je kan vragen wanneer jij de nieuwe box gaat krijgen.
Mvg
Hij werd mij toen gewoon opgestuurd met de bijbehorende manuel hoe je de oude uit dienst moet nemen, en de nieuwe in dienst.
Op de box staat Proximus, maar de menu's zijn van Scarlet.
Je kan vragen wanneer jij de nieuwe box gaat krijgen.
Mvg
-
- Member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 09 sep 2013, 21:55
- Locatie: Leuven
Ik ben pas klant geworden, overgeschakeld van Orange naar Scarlet.
Ongeveer 2 weken geleden zijn ze de installatie komen doen en nog gewoon een V5c gekregen (eveneens trouwens recent bij mijn ouders, schoonouders en buurman). De buurman heeft zelfs zijn V7 van Proximus moeten terugsturen...
Wel raar dan dat u al een V7 gekregen heeft, misschien een soort van test voor Scarlet?
Ongeveer 2 weken geleden zijn ze de installatie komen doen en nog gewoon een V5c gekregen (eveneens trouwens recent bij mijn ouders, schoonouders en buurman). De buurman heeft zelfs zijn V7 van Proximus moeten terugsturen...
Wel raar dan dat u al een V7 gekregen heeft, misschien een soort van test voor Scarlet?
Ook net omgeschakeld van Orange naar Scarlet. We gebruikten de Android functies wel, dus jammer dat we de V5c hebben. Ik vraag na bij Scarlet...
Toegevoegd na 13 uren 30 minuten 14 seconden:
Telefonisch contact gehad. De nieuwe decoder is nog niet beschikbaar, maar beginnen binnenkort aan de uitrol hiervan. Wanneer binnenkort is, wist hij niet precies...
Toegevoegd na 13 uren 30 minuten 14 seconden:
Telefonisch contact gehad. De nieuwe decoder is nog niet beschikbaar, maar beginnen binnenkort aan de uitrol hiervan. Wanneer binnenkort is, wist hij niet precies...

-
- Pro Member
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
- Locatie: Blankenberge
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 39 keer
Bedankt voor de tip Ik wacht dan ook nog even met overschakelen tot v7 decoder aan uitrollen is. Zolang er nog geen fiber is, is het verschil met Proximus erg klein dan!Bensjo schreef: 24 okt 2024, 11:34 Ook net omgeschakeld van Orange naar Scarlet. We gebruikten de Android functies wel, dus jammer dat we de V5c hebben. Ik vraag na bij Scarlet...
Toegevoegd na 13 uren 30 minuten 14 seconden:
Telefonisch contact gehad. De nieuwe decoder is nog niet beschikbaar, maar beginnen binnenkort aan de uitrol hiervan. Wanneer binnenkort is, wist hij niet precies...![]()
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
-
- Pro Member
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
- Locatie: Blankenberge
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 39 keer
Vandaag nog eens met Scarlet gebeld. Ze bieden nog steeds standaard de v5 aan voor nieuw klanten. Dan maar gezegd dat ik geen klant wil worden als ze me geen v7 kunnen geven. Ik kijk nog wel even de kat uit de boom, vele tariefplannen veranderen dezer dagen!
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
-
- Member
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 12 dec 2023, 00:12
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 5 keer
Voor welke toepassingen wil je die V7 decoder gebruiken?ToMiKoN schreef: 20 dec 2024, 15:31 Vandaag nog eens met Scarlet gebeld. Ze bieden nog steeds standaard de v5 aan voor nieuw klanten. Dan maar gezegd dat ik geen klant wil worden als ze me geen v7 kunnen geven. Ik kijk nog wel even de kat uit de boom, vele tariefplannen veranderen dezer dagen!
Int + Tel + TV: Scarlet Trio
Mobiel: Neibo Mix Budget
Mobiel: Neibo Mix Budget
-
- Pro Member
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
- Locatie: Blankenberge
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 39 keer
Het was een gemak alle apps en tv in één decoder te hebben.
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
-
- Elite Poster
- Berichten: 795
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 56 keer
- Recent bedankt: 1 keer
2w geleden over gestapt van pxs naar scarlet, heb hier een 50mbit lijn dus in wezen niks verschil alleen 45e goedkoper...
Had bij het omschakelen gemeld dat ik een oude v5 met hdd gekochte decoder had die begon te falen dus dat ze een nieuwe moesten opsturen wat ze natuurlijk niet gedaan hadden.
Vrijdagavond begon internet raar te doen, de tv waren ineens een hoop zenders weg..
Ik herstart de decoder en krijg de melding dat die niet meer ondersteund was. Ik had enkele maanden geleden via 2dehands een v7 gekocht maar nog kiet getest. Die uit de doos gehaald en krijg daar de melding na instellingen dat ik klantendienst scarlet moest bellen... lang antwoord om te melden dat de v7 nog steeds ni ondersteund is..
Internet werkt gelukkig nog, gisteren 2 keer naar klantendienst moeten bellen van scarlet...de eerste keer vroeg die mac adres van decoder dat ik zou terug sturen... toen ik zei dat dit een gekochte was kon ze niet goed volgen en kreeg ze het niet rond ih systeem.. Terug gebeld 2u later want zat id auto en kon die dus niet geven... De tweede keer niks vragen naar mac adres en direct bevestigd dat hij dinsdag zou geleverd worden... Blijkbaar is het toch moeilijk voor scarlet klantendienst om van de eerste keer te zorgen dat alles in orde is..
Tom
Had bij het omschakelen gemeld dat ik een oude v5 met hdd gekochte decoder had die begon te falen dus dat ze een nieuwe moesten opsturen wat ze natuurlijk niet gedaan hadden.
Vrijdagavond begon internet raar te doen, de tv waren ineens een hoop zenders weg..
Ik herstart de decoder en krijg de melding dat die niet meer ondersteund was. Ik had enkele maanden geleden via 2dehands een v7 gekocht maar nog kiet getest. Die uit de doos gehaald en krijg daar de melding na instellingen dat ik klantendienst scarlet moest bellen... lang antwoord om te melden dat de v7 nog steeds ni ondersteund is..
Internet werkt gelukkig nog, gisteren 2 keer naar klantendienst moeten bellen van scarlet...de eerste keer vroeg die mac adres van decoder dat ik zou terug sturen... toen ik zei dat dit een gekochte was kon ze niet goed volgen en kreeg ze het niet rond ih systeem.. Terug gebeld 2u later want zat id auto en kon die dus niet geven... De tweede keer niks vragen naar mac adres en direct bevestigd dat hij dinsdag zou geleverd worden... Blijkbaar is het toch moeilijk voor scarlet klantendienst om van de eerste keer te zorgen dat alles in orde is..
Tom
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Berichten: 3289
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 752 keer
- Bedankt: 252 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier is de oude v5+hdd vandaag ook vervangen door een v5compact.
Nooit een melding gehad dat de oude niet meer ondersteund werd maar de voorbije maanden liep het bakje geregeld vast, vermoedelijk bij het minste verlies van netwerkconnectie want even aan die kabel komen deed ook vieze dingen. 't Had dus niet veel gescheeld of ik had Scarlet zelf om een wissel gevraagd.
Nooit een melding gehad dat de oude niet meer ondersteund werd maar de voorbije maanden liep het bakje geregeld vast, vermoedelijk bij het minste verlies van netwerkconnectie want even aan die kabel komen deed ook vieze dingen. 't Had dus niet veel gescheeld of ik had Scarlet zelf om een wissel gevraagd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1083
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 79 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Mijn vader heeft bij Scarlet ook een v5c.
Is onlangs overgestapt van Scarlet terug naar Proximus omdat hij haperingen had in tv.
Gevolg is dat de tv problemen opgelost zijn, hij heeft ook alle hardware mogen houden (ONT, Internet Box, v5c decoder).
Maar weigert nu bij Proximus van een Android decoder te nemen omdat de tv nu te goei marcheert.
Is onlangs overgestapt van Scarlet terug naar Proximus omdat hij haperingen had in tv.
Gevolg is dat de tv problemen opgelost zijn, hij heeft ook alle hardware mogen houden (ONT, Internet Box, v5c decoder).
Maar weigert nu bij Proximus van een Android decoder te nemen omdat de tv nu te goei marcheert.
-
- Elite Poster
- Berichten: 795
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 56 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Uw vader kan dat wel weigeren maar het zal proximus zijn die dat voor hem beslist.
Tot verleden week dinsdag werkte die V5 decoder met HDD ook nog perfect bij mij, de dag nadien was het gedaan en werd hij niet meer ondersteund.
Er is al langer aangekondigd dat die V5 met HDD er vantussen moet...
Tom
Tot verleden week dinsdag werkte die V5 decoder met HDD ook nog perfect bij mij, de dag nadien was het gedaan en werd hij niet meer ondersteund.
Er is al langer aangekondigd dat die V5 met HDD er vantussen moet...
Tom