Wij zijn al jaar en dag klant bij Telenet, oorspronkelijk hadden wij een eigen router.
Maar nadien kwam de zwarte EMTA modem (ingebouwde router), in begin alles vrij prima (toen ging die mijntelenet pagina ook nog vrij snel), de laatste jaren vond ik het al erg traag worden + begon ik terug te hunkeren naar de opties die ik destijds in onze eigen router had.
Bij de laatste modem ruil dan ook geopteerd voor de CV8560E en nu sinds een maand of vier een eigen router en dat is gewoon een wereld van verschil

Maar daar de modem vroeger slechts enkel IPV4 gebruikte kan ik nu ook IPV6 instellen, en zou dat nu precies toch fijn vinden om dat in orde te krijgen.
Ik moet eerlijk gezegd dan ook gewoon zeggen dat ik vrij weinig van IPV6 afweet (hoewel ik al wel wat gelezen heb, heb ik er vrij weinig praktijkervaring mee).
Enfin de bridging met IPV4 werkt tevens perfect dus ik heb een publiek IPV4 op de router (78.xxx.xxx.xxx), maar de IPV6 geeft steeds een /64 ip adres.
Ik moet bovendien zeggen hier ook al van alle posts gelezen te hebben dat de IPV6 bij Telenet nogal buggy is? Ook de modem naar standaardinstellingen zetten (had ik hier ergens gelezen) en opnieuw de bridging instellen heeft ook niet geholpen.
Bovendien op mijn computer werkt niks van IPV6, (IPV6 staat aan in de adapter settings), en ik krijg ook bij cmd, ipconfig een ingevuld. IPv6 Address, Temporary IPv6 Address, Link-local IPv6 Address.
https://prnt.sc/13Ac-49DiCBu
IPV6 -> Staat nu terug op automatisch, ik heb ook gepoogd met DCHPV6 en ook SLAAC (had beide gelezen op internet), ook in combi met het voorvoegsel dat ik hier gelezen had namelijk (/57).
Hopelijk kan iemand mij hiermee een beetje helpen

Ik heb trouwens een TP-Link Omoda router.
Bedankt!