Lenovo met Dell docking station

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
JUD
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Ik heb een Dell USB-C docking station (WD19DCS) en een Lenovo laptop (IdeaPad Pro 5 16APH8).

Docking station lijkt prima te werken op een puntje na. Hij laad de laptop niet op wanneer deze aan staat. Indien de laptop uit staat lijkt hij wel opgeladen te worden.

Ik heb de firmware van de docking station al geupdate maar dat lost het probleem niet op.

Iemand een idee of dit met een instelling ergens nog aan te passen is? Of wat ik nog kan doen om te kijken waar het mis loopt?
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 97 keer
Recent bedankt: 7 keer

Bericht

Moet die laptop geen Thunderbolt USB-C poorten hebben? Ik zie dat de laptopvoeding zelf al 170w is, dus de docking zal ook al te licht zijn vermoedelijk?
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 219 keer
Bedankt: 440 keer
Recent bedankt: 13 keer

Bericht

Dit Dell dockingstation kan de benodigde voeding voor jouw Lenovo enkel leveren bij gebruik van 2 USB-C aansluitingen en enkel indien je laptop dual usb-c powerdelivery ondersteund. Lenovo zegt het niet expliciet, maar beide poorten aan de linkerkant van je laptop ondersteunen power delivery (de rechtsen niet). Steek eens 2 usb-c kabels aan de linkerkant in ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 345 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Zelf heb ik ook zo'n ideapad en heb toch al een ruime tijd het vermoeden dat hun USB-C toch niet zo fantastisch werkt.
Ook al geprobeerd de drivers te updaten?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
JUD
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Twee usb-c connectoren verbinden helpt niet. Het is trouwens de pro book niet de legion. De originele voeding zegt 20VDC, 100W. De Dell docking station is 19.5VDC. Zou dat het probleem kunnen zijn?
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 90 keer
Recent bedankt: 6 keer

Bericht

Handleiding mss eens lezen.
Screenshot_20240302_183836_Drive.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.