Hallo,
vandaag heb ik een mail ontvangen van Scarlet dat mijn bestelling werd aanvaard en dat ik overgeschakeld zal worden naar Scarlet Trio.
Terwijl ik uiteindelijk:
- verplicht ben door Scarlet om over te gaan van One Naar Trio
- nooit een bestelling heb verricht
In de kleine lettertjes staat ook dar ik mijn decoder moet terugsturen naar Scarlet zodra de omschakeling is voltooid.
Zeer raar allemaal....
Ik ben ondertussen 20 jaar bij Yucom, Wanadoo, Tiscali en nu Scarlet en het word met de dag gekker....
Is dit de standaard procedure...?
iemand een idee..?
bestelling van Scarlet Trio (die ik nooit heb gedaan)
-
- Erelid
- Berichten: 1955
- Lid geworden op: 30 jul 2005, 23:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 80 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Dat is de standaard mail om over te schakelen van Scarlet one naar trio ( scarlet one wordt deze maand nog uitgefaseerd). Ik zou voor de zekerheid toch even bellen naar de helpdesk.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
- Berichten: 3610
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 95 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Iedereen die one heeft wordt omgeschakeld naar trio, zie ander topic :
viewtopic.php?t=63857
Je hebt trouwens ook al zelf eens een topic aangemaakt 2 maanden geleden :
viewtopic.php?t=63864
viewtopic.php?t=63857
Je hebt trouwens ook al zelf eens een topic aangemaakt 2 maanden geleden :
viewtopic.php?t=63864
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Member
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 03 jan 2007, 21:09
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik weet dat ik de wijziging gepost heb, maar dat ik effectief een ongevraagde bestelling heb geplaatst is nieuw. Ik vindt het niet normaal dat men bij Scarlet wi laten uitschijnen dat ikzelf om de switch naar Trio heb gevraagd, terwijl dit helemaal niet het geval is. Ik was perfect gelukkig met Scarlet One en het uitgebreide pakket zenders. Nu schiet daarvan maar 1/3 over waaronder ook waardeloze troep zoals"Vlaams parlement tv".Patje schreef: ↑20 jun 2023, 21:42 Iedereen die one heeft wordt omgeschakeld naar trio, zie ander topic :
viewtopic.php?t=63857
Je hebt trouwens ook al zelf eens een topic aangemaakt 2 maanden geleden :
viewtopic.php?t=63864
Welke seniele idioot ziet naar die bende incompetente zakkenvullers hele dagen?
Uiteindelijk is hun hele opzet een verdere vervlakking van het mediaaanbod, wat typisch belgisch is.
-
- Premium Member
- Berichten: 498
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 12:45
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 31 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dit is toch gewoon een 'principekwestie'? Maakt dat uit voor jou (financieel dan) hoe Scarlet dit boekhoudkundig of marketing-tehnisch wil noemen?
Als je niet tevreden bent met het gepushte 'vervangend' product dan kon je toch al lang weggegaan zijn bij hen?
Als je niet tevreden bent met het gepushte 'vervangend' product dan kon je toch al lang weggegaan zijn bij hen?
-
- Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 09:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
Gegroet allen,
Ik ben ook een van de "getroffenen" die zogezegd een bestelling hebben gedaan. Ik heb, via de website van Testaankoop, een klacht geformuleerd hierover. Ik ben benieuwd naar hun reactie. Als er al een komt. Ik wil vooral vermijden in een situatie terecht te komen waar de zogen. bestelling tegen mij kan worden gebruikt.
Alver
Ik ben ook een van de "getroffenen" die zogezegd een bestelling hebben gedaan. Ik heb, via de website van Testaankoop, een klacht geformuleerd hierover. Ik ben benieuwd naar hun reactie. Als er al een komt. Ik wil vooral vermijden in een situatie terecht te komen waar de zogen. bestelling tegen mij kan worden gebruikt.
Alver
-
- Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 09:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
Dat is in principe juist maar ik denk dat er dan eerst intern kabelwerk moet worden uitgevoerd. De omvang daarvan ben ik nog aan het bekijken. Het "simpelweg" is misschien te simpel voorgesteld.
Alver
Alver
-
- Elite Poster
- Berichten: 6462
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 216 keer
- Bedankt: 460 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Hoe bedoel je?
vdsl is toch niet zo verschillend per provider dat elke leverancier zijn eigen bekabeling eist?
Sterk nog, ik kon heel gemakkelijk van telenet naar edpnet overschakelen zonder 1 kabel intern aan te passen.
vdsl is toch niet zo verschillend per provider dat elke leverancier zijn eigen bekabeling eist?
Sterk nog, ik kon heel gemakkelijk van telenet naar edpnet overschakelen zonder 1 kabel intern aan te passen.
-
- Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 09:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
In mijn huis heb ik enkel een oude coax leiding (witte coax, vele jaren oud dateert nog van teledistributie). Voor mijn Scarlet aansluitingen heb ik Cat5 en uiteraard een binnenkomende telefoonkabel (ook vele jaren oud). Denkt u dat dit voldoende zou zijn om eventueel Telenet te overwegen?
Alver
Alver
-
- Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 09:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
Gegroet allen,
Ik heb intussen een reactie gekregen van Scarlet.
"Beste,
We excuseren ons als de communicatie niet naar de verwachting is van de klant. We begrijpen dat de verzonden communicatie voor verwarring kan zorgen.
We zullen deze feedback meenemen om in de toekomst een meer toepasselijke communicatie te voorzien.
Met vriendelijke groeten
_________
Frans D
High Care operations support agent"
Daarmee sluit ik deze klacht af.
Alver2
Ik heb intussen een reactie gekregen van Scarlet.
"Beste,
We excuseren ons als de communicatie niet naar de verwachting is van de klant. We begrijpen dat de verzonden communicatie voor verwarring kan zorgen.
We zullen deze feedback meenemen om in de toekomst een meer toepasselijke communicatie te voorzien.
Met vriendelijke groeten
_________
Frans D
High Care operations support agent"
Daarmee sluit ik deze klacht af.
Alver2
-
- Member
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 03 jan 2007, 21:09
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Hallo,
ik moet zeggen dat ze er vrij"sec" overgaan, zoals altijd de laatste jaren.
Ik begrijp dat "Scarlet" klanten achteraan de rij komen, maar uiteindelijk ben ik ( en ongetwijfeld nog vele klanten) "historisch" bij Scarlet terecht gekomen omdat wij steeds overgenomen zijn (Yucom, Wanadoo, Tiscali, Scarlet en nu scarlet/proximus) van internetprovider en dat die digitale TV er "allong the way" bijgekomen is.. Ik heb dan ook geen behoefte om naar Telenet of proximus of gelijk wat over te schakelen.
Ik had graag gewoon behouden wat ik had. Maar ook dat was blijkbaar een brug te ver.
Spijtig.
ik moet zeggen dat ze er vrij"sec" overgaan, zoals altijd de laatste jaren.
Ik begrijp dat "Scarlet" klanten achteraan de rij komen, maar uiteindelijk ben ik ( en ongetwijfeld nog vele klanten) "historisch" bij Scarlet terecht gekomen omdat wij steeds overgenomen zijn (Yucom, Wanadoo, Tiscali, Scarlet en nu scarlet/proximus) van internetprovider en dat die digitale TV er "allong the way" bijgekomen is.. Ik heb dan ook geen behoefte om naar Telenet of proximus of gelijk wat over te schakelen.
Ik had graag gewoon behouden wat ik had. Maar ook dat was blijkbaar een brug te ver.
Spijtig.
Laatst gewijzigd door philippe_d 26 jun 2023, 21:41, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullqute verwijderd
Reden: fullqute verwijderd
-
- Moderator
- Berichten: 17843
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 09:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 875 keer
- Bedankt: 3363 keer
- Recent bedankt: 49 keer
Ja.Alver2 schreef: ↑22 jun 2023, 19:49 In mijn huis heb ik enkel een oude coax leiding (witte coax, vele jaren oud dateert nog van teledistributie). Voor mijn Scarlet aansluitingen heb ik Cat5 en uiteraard een binnenkomende telefoonkabel (ook vele jaren oud). Denkt u dat dit voldoende zou zijn om eventueel Telenet te overwegen?
Telenet zal op deze coax een NIU plaatsen (netwerkverdeler/versterker) en de coax buiten aansluiten op de paddestoel/paal.
En naast Scarlet heb je ook nog andere "Proximus formules" (Mobile Vikings, EDPNet, ...)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.