nu (na 1 jaar) ligt fiberklaar hier en kan ik via mobile vikings internet aanvragen via fiber
ik probeer online dan maar een order in te schieten, maar kreeg geen appointment ingeboekt
ok goed, het lukt niet, dus stuur ik maar een bericht naar MV om te vragen wat het probleem isUnfortunately, we currently cannot book an appointment for your installation. Our apologies for this. Can you please try again later?
ja raar van fiber loopt via fiber en vdsl loopt via dsl kabel?Hallo xxx
De enie manier om naar fiber om te schakelen is door je huidige aansluiting stop te zetten en daarna een nieuwe fiber aansluiting aan te vragen. Helaas is er op dit moment geen andere manier om een technieker langs te sturen om fiber te installeren.
Kind regards
Lucas
Kunnen ze garantie geven zodat ik nog steeds internet ga hebben bij die overschakeling?Het is zo dat je momenteel maar 1 actieve aansluiting per adres kan hebben. Om dus een nieuwe fiberaansluiting aan te vragen, dient eerst je huidige abonnement te worden stopgezet. Als dit niet gebeurt, zullen wij telkens een foutmelding ontvangen voor de nieuwe aanvraag die je indient.
wel raar dat ik eerst moet stopzetten en dan een nieuwe aansluiting moet aanvragen.Helaas niet. :/
Dat is het vervelende aan de omschakeling van VDSL naar Fiber op dit moment. Je dient eerst je VDSL lijn stop te zetten en dit gebeurt onmiddellijk. Daarna komt een nieuwe technieker voor de installatie, maar de tijd tussen de stopzetting en nieuwe installatie zit je dus wel even zonder internet.
als ik internet hebt bv proximus, edpnet, scarlet,... en ik wil naar MV komen, dan kan men via easyswitch overschakelen zonder dat men een tijdje zonder internet ga hebben. Maar als men van dezelfde bedrijf wilt overschakelen moet men effe zonder internet zitten.
Waarom zo moeilijk maken om niet eerst die fiber op te leveren en die vdsl dan af te sluiten..