speedtouch modem/router, daarachter sweex router met daaraan 2 pc's
speedtouch heeft extern ip, intern geeft hij 10.0.0.39 door aan de sweex router, deze heeft ip 192.168.62.1 en geeft door 192.168.62.51 & 54
Men sweex staat op
Dynamic IP Address Obtain an IP address automatically from your service provider.
Anders krijg ik geen verbinding precies.
nu heb al vanalles gedaan om de speedtouch modem router functie uit te krijgen maar het lukt me langs geen kanten, heb de firmware geupdate en daarna verschillende zake van deze site getest maar niks werkt precies, als ik de bridge functie neem dan krijg ik geen verbinding enzo. enzo... dus ik geef het op op dat vlak, nu heb ik in het menu van de speedtouch Default Server zien staan, welk ip moet ik daar ingeve om alles van verkeer door te geven aan men sweex router? 10.0.0.39 of 192.168.62.1 ?
en op men sweex router zet ik dan bij DMZ:
public ip: 10.0.0.39
private ip: 192.168.62.51
k hoop zo dat hij de 2 routers doorgeraakt...
wat een gefrul, heb al dik spijt dak ne speedtouch modem heb gekocht voor adsl... heb die bridge geprobeerd van nen nederlandse isp, had op dit forum ergens gevonden, ook die spoof dhcp of zoiets...
zoals ge ziet, grote noob op het vlak van routers... heb me er vandaag weeral 4 uur mee bezig gehoude en weer met resultaat dat ik die router niet uit krijg...
heeft er niemand geen template bestand voor die speedtouch 510 voor Skynet in Bridgemode ofzo?
Waarschijnlijk is men uitleg veel te geflashed voor mense die er wel iets van kennen