hallo,
en kennis van mij heeft een nieuw internet abonnement nu bij versatel gestart.
om op het net te kunnen moet hij zijn modem configureren, dit is een eicon diva usb modem. maar de beschrijving die hij kreeg klopt niet volledig of is onvolledig want dit lukt niet
kunnen jullie ons hierin verder helpen want het abonnement loopt al 2weken en hij kan nog steeds niet op internet
bedankt allemaal thx
eicon diva usb modem ... configuratie
Voor de drivers ga naar Eicon Diva en klik op de driver (rekening houden met je Windows versie)
Hier Info in Adobe format, voor meer info hoe alles aan te sluiten.
Je moet vanzelfsprekend de Info krijgen van Versatel. De info welke je hier vind is voor Skynet.
Hier Info in Adobe format, voor meer info hoe alles aan te sluiten.
Je moet vanzelfsprekend de Info krijgen van Versatel. De info welke je hier vind is voor Skynet.

- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb hetzelfde modelletjes maar dan bij A2F. Win XP zal compatibiliteitsproblemen geven. Niet op letten, gewoon door doen.
Eerst de cd installeren, dan de modem aansluiten.
Eerst de cd installeren, dan de modem aansluiten.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
hey ik lees hier bij jullie links dat versatel een modem levert
die persoon gebruikt echter een ADSL modem waarmee hij vroeger op adsl van belgacom surfte!!! kan ook deze modem anders geconfigureerd worden????
of lukt het enkel met de versatel modem?????????
thx
die persoon gebruikt echter een ADSL modem waarmee hij vroeger op adsl van belgacom surfte!!! kan ook deze modem anders geconfigureerd worden????
of lukt het enkel met de versatel modem?????????
thx
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Heb weet dat elke provider ook andere dns servers hanteerd stel als deze nog zijn ingesteld op die van skynet is het normaal dat het nt werkt.
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.

het probleem is dat ik de encapsulation nog moet instellen en ik vind nergens waar ik dat kan instellen. ik heb op eicon volgend scherm gezien (hierboven) ik moet naar start>programmas>eicon>configur maar dit is nu net het probleem >config staat nergens. ik heb ook al onder c:/ gekeken maar nergens vind ik config... dus kan ik encapsulation ook niet veranderen of instellen
ik heb de update gedownload die jullie me aanraden via deze site ... maar aangezien ik nog geen tijd gehad heb om bij die persoon langs te gaan voor de update te installeren weet ik niet zeker of het werk.
weten jullie messchien of ik een of andere update van internet moet halen om encapulation en vci en vpi te veranderen of in te stellen
weten jullie of een of andere update volstaat om deze instellingen te zien en veranderen???
thx
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer: