Ik zoek een kabel om een monitor (VGA) en KB/Muis (USB) grofweg 7.5 meter te kunnen verplaatsen vanaf een computer...
Iemand een suggestie, want die dingen zijn blijkbaar moeilijk/niet te vinden
Reden: één van onze racks is sterk afgebouwd, en de bestaande KVM switch willen we ergens anders inzetten. We moeten dus maar 1 server aansluiten op KVM..
KVM verlengkabel
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
- serialchiller
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
- Bedankt: 90 keer
een vga-extension en usb-extension zijn toch vrij vlot te vinden? Of begrijp ik u verkeerd?
In alle geval, mijn go-to merken voor dat soort prul zijn startech.com en equip-info.net.
In alle geval, mijn go-to merken voor dat soort prul zijn startech.com en equip-info.net.
-
tdemeyer
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 47 keer
- Recent bedankt: 1 keer
aparte kabels zijn natuurlijk het laatste reddingsmiddel, maar 'k had half en half gehoopt dat er ergens een "alles in 1" zou te vinden geweest zijn..
-
nickz
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 185 keer
- Bedankt: 224 keer
Ik wou mijn bericht aanpassen, maar dat gaat helaas niet in het 'te koop' forum.
Er bestaan wel langere USB-kabels (bv. 10m), deze hebben dan een ingebouwde signaalversterker en zijn daardoor natuurlijk wel duurder.
Er bestaan wel langere USB-kabels (bv. 10m), deze hebben dan een ingebouwde signaalversterker en zijn daardoor natuurlijk wel duurder.
- honda4life
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 393 keer
Mijn ervaring is dat die prutsen ook snel kapot gaan of toch niet naar behoren werken.nickz schreef:Ik wou mijn bericht aanpassen, maar dat gaat helaas niet in het 'te koop' forum.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –