Ik zoek een kabel om een monitor (VGA) en KB/Muis (USB) grofweg 7.5 meter te kunnen verplaatsen vanaf een computer...
Iemand een suggestie, want die dingen zijn blijkbaar moeilijk/niet te vinden
Reden: één van onze racks is sterk afgebouwd, en de bestaande KVM switch willen we ergens anders inzetten. We moeten dus maar 1 server aansluiten op KVM..
KVM verlengkabel
- serialchiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
een vga-extension en usb-extension zijn toch vrij vlot te vinden? Of begrijp ik u verkeerd?
In alle geval, mijn go-to merken voor dat soort prul zijn startech.com en equip-info.net.
In alle geval, mijn go-to merken voor dat soort prul zijn startech.com en equip-info.net.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 46 keer
- Recent bedankt: 1 keer
aparte kabels zijn natuurlijk het laatste reddingsmiddel, maar 'k had half en half gehoopt dat er ergens een "alles in 1" zou te vinden geweest zijn..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Ik wou mijn bericht aanpassen, maar dat gaat helaas niet in het 'te koop' forum.
Er bestaan wel langere USB-kabels (bv. 10m), deze hebben dan een ingebouwde signaalversterker en zijn daardoor natuurlijk wel duurder.
Er bestaan wel langere USB-kabels (bv. 10m), deze hebben dan een ingebouwde signaalversterker en zijn daardoor natuurlijk wel duurder.
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Mijn ervaring is dat die prutsen ook snel kapot gaan of toch niet naar behoren werken.nickz schreef:Ik wou mijn bericht aanpassen, maar dat gaat helaas niet in het 'te koop' forum.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –