betaling Proximus fon

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
veentax
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2016, 10:22

Toen ik in Belgie was wilde ik internet minuten kopen. 5 dagen voor € 14.90. Na 15 minuten was de verbinding weg en was niet meer te gebruiken. Toen 3 x voor 1 dag gekocht a € 4.90. Ook hier werd de verbinding verbroken en was niet te herstellen.Bijna € 30 betaald voor nog geen 15 minuten contact. Op mijn email krijg ik geen reactie. Hoe moet ik verder mijn beklag doen? :???: :???:
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6191
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1960 keer
Recent bedankt: 6 keer

De juiste weg naar support is een ticket indienen via https://support.fon.com/hc/en-us/reques ... m_id=19321

Blijkbaar hebben ze ook een webcare, een tweet versturen naar https://twitter.com/foncare helpt misschien ook.

Als daar niet wordt gereageerd dan kan je bemiddeling aanvragen bij http://www.ombudsmantelecom.be
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”