betaling Proximus fon
Toen ik in Belgie was wilde ik internet minuten kopen. 5 dagen voor € 14.90. Na 15 minuten was de verbinding weg en was niet meer te gebruiken. Toen 3 x voor 1 dag gekocht a € 4.90. Ook hier werd de verbinding verbroken en was niet te herstellen.Bijna € 30 betaald voor nog geen 15 minuten contact. Op mijn email krijg ik geen reactie. Hoe moet ik verder mijn beklag doen?

- raf1
- Elite Poster

- Berichten: 6247
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 276 keer
- Bedankt: 1975 keer
- Recent bedankt: 7 keer
De juiste weg naar support is een ticket indienen via https://support.fon.com/hc/en-us/reques ... m_id=19321
Blijkbaar hebben ze ook een webcare, een tweet versturen naar https://twitter.com/foncare helpt misschien ook.
Als daar niet wordt gereageerd dan kan je bemiddeling aanvragen bij http://www.ombudsmantelecom.be
Blijkbaar hebben ze ook een webcare, een tweet versturen naar https://twitter.com/foncare helpt misschien ook.
Als daar niet wordt gereageerd dan kan je bemiddeling aanvragen bij http://www.ombudsmantelecom.be

