Beste allen,
Op dag 1 - 19/07 - heb ik de switch gemaakt van een Whoppa- naar een WIGO 5 Gb. De overstap verliep eigenlijk vlot maar sindsdien kan ik een aantal instellingen in 'mijn telenet' niet meer wijzigen, noch voor vaste, noch voor mobiele telefonie.
Graag zou ik op vaste telefonie de berichtendienst de-activeren, en het signaal voor een 2° oproep tijdens het bellen, activeren.
Nog meer zou ik - gezien ook de 2 zonen gebruik maken van 'WIGO' - de herinnering willen instellen wanneer bepaalde hoeveelheden van de hen toegekende 1 giga mobiel dataverkeer, bereikt worden of opgebruikt zijn.
Telkens krijg ik de melding: "Er is nog een verwerking voor uw product aan de gang'. Uw wijzigingen kunnen nu niet doorgevoerd worden. Probeer het later opnieuw'.
Na meer dan 2 weken tel. met de klantendienst, technische dienst evenals een aantal herinneringsmails is er nog steeds geen oplossing ...
Iemand analoge problemen ?
Problemen met 'mijn telenet' na overstap WIGO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2506
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
- Bedankt: 142 keer
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6938
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 323 keer
- Bedankt: 727 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Hier geen overstap naar WIGO. Hetzelfde betalen voor 't zelfde met minder flexibiliteit tot gevolg.
Jammer maar helaas, maar als vragen blijven aanslepen wil het wel eens helpen de discussie volledig publiek te trekken via twitter.
Jammer maar helaas, maar als vragen blijven aanslepen wil het wel eens helpen de discussie volledig publiek te trekken via twitter.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2506
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
- Bedankt: 142 keer
Nog altijd geen oplossing ... Dacht dat ze normaal een welbepaald aantal werkdagen hebbben. Dit probleem sleept nu al 3 weken aan ...
Ga langs een Telenet center of contacteer gewoon het gratis nummer 0800 66 046.koenraaddeconinck schreef:Nog altijd geen oplossing ... Dacht dat ze normaal een welbepaald aantal werkdagen hebbben. Dit probleem sleept nu al 3 weken aan ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2506
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
- Bedankt: 142 keer
Allemaal al gedaan; TN center verwijst naar klantendienst en de klantendienst heb ik al 3 mails gestuurd en al een 5-tal tel contacten ermee achter de rug
Telenet neemt klachten van klanten ernstig. Heb je een klacht over onze dienstverlening en nam je eerder al contact op met onze klantendienst? Laat ons het weten via dit mailformulier,te vinden onder Klantenservicekoenraaddeconinck schreef:Allemaal al gedaan; TN center verwijst naar klantendienst en de klantendienst heb ik al 3 mails gestuurd en al een 5-tal tel contacten ermee achter de rug
Klachten.
Kies je mailformulier,
Telenet-producten
Meer informatie over onze diensten, je abonnementen aanpassen of opzeggen?
Pas je abonnementen aan
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Via Twitter of Facebook waar iedereen kan meelezen wel... gewoon via de helpdesk is het vaak helemaal anders.izidoor schreef:Telenet neemt klachten van klanten ernstig.
Het lijkt dus eerder op damage control dan consistente support.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2506
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
- Bedankt: 142 keer
Nogmaals via 'mijn telenet' gepoogd om mijn ongenoegen te uiten.
Bij het verzenden, kreeg ik de melden 'dat er momenteel een technisch probleem is'.
Bij het verzenden, kreeg ik de melden 'dat er momenteel een technisch probleem is'.

-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Zoals ik al schreef heeft dat niet hetzelfde effect als via Twitter/Facebook.koenraaddeconinck schreef:Nogmaals via 'mijn telenet'
Laat het de wereld weten... en het zal snel opgelost zijn !
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6938
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 323 keer
- Bedankt: 727 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik heb dat hier ook al 2 keer voorgesteld, blijkbaar geen interesse...r2504 schreef:Zoals ik al schreef heeft dat niet hetzelfde effect als via Twitter/Facebook.koenraaddeconinck schreef:Nogmaals via 'mijn telenet'
Laat het de wereld weten... en het zal snel opgelost zijn !
Zolang zou ik niet wachten.Ik zou terug downgraden naar whoppa.koenraaddeconinck schreef:Allemaal al gedaan; TN center verwijst naar klantendienst en de klantendienst heb ik al 3 mails gestuurd en al een 5-tal tel contacten ermee achter de rug
Mobiel.koenraaddeconinck schreef:
Opgelet: heb je een WIGO? Dan kan je alleen een herinnering en geen limiet instellen.