Problemen met 'mijn telenet' na overstap WIGO

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2506
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
Bedankt: 142 keer

Beste allen,

Op dag 1 - 19/07 - heb ik de switch gemaakt van een Whoppa- naar een WIGO 5 Gb. De overstap verliep eigenlijk vlot maar sindsdien kan ik een aantal instellingen in 'mijn telenet' niet meer wijzigen, noch voor vaste, noch voor mobiele telefonie.

Graag zou ik op vaste telefonie de berichtendienst de-activeren, en het signaal voor een 2° oproep tijdens het bellen, activeren.

Nog meer zou ik - gezien ook de 2 zonen gebruik maken van 'WIGO' - de herinnering willen instellen wanneer bepaalde hoeveelheden van de hen toegekende 1 giga mobiel dataverkeer, bereikt worden of opgebruikt zijn.

Telkens krijg ik de melding: "Er is nog een verwerking voor uw product aan de gang'. Uw wijzigingen kunnen nu niet doorgevoerd worden. Probeer het later opnieuw'.

Na meer dan 2 weken tel. met de klantendienst, technische dienst evenals een aantal herinneringsmails is er nog steeds geen oplossing ...

Iemand analoge problemen ?
Gebruikersavatar
cadsite
userbase crew
userbase crew
Berichten: 6938
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 323 keer
Bedankt: 727 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider
Te Koop forum

Hier geen overstap naar WIGO. Hetzelfde betalen voor 't zelfde met minder flexibiliteit tot gevolg.

Jammer maar helaas, maar als vragen blijven aanslepen wil het wel eens helpen de discussie volledig publiek te trekken via twitter.
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2506
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
Bedankt: 142 keer

Nog altijd geen oplossing ... Dacht dat ze normaal een welbepaald aantal werkdagen hebbben. Dit probleem sleept nu al 3 weken aan ...
izidoor
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 jul 2016, 13:17
Bedankt: 1 keer

koenraaddeconinck schreef:Nog altijd geen oplossing ... Dacht dat ze normaal een welbepaald aantal werkdagen hebbben. Dit probleem sleept nu al 3 weken aan ...
Ga langs een Telenet center of contacteer gewoon het gratis nummer 0800 66 046.
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2506
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
Bedankt: 142 keer

Allemaal al gedaan; TN center verwijst naar klantendienst en de klantendienst heb ik al 3 mails gestuurd en al een 5-tal tel contacten ermee achter de rug
Gebruikersavatar
cadsite
userbase crew
userbase crew
Berichten: 6938
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 323 keer
Bedankt: 727 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider
Te Koop forum

twitter en/of facebook?
izidoor
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 jul 2016, 13:17
Bedankt: 1 keer

koenraaddeconinck schreef:Allemaal al gedaan; TN center verwijst naar klantendienst en de klantendienst heb ik al 3 mails gestuurd en al een 5-tal tel contacten ermee achter de rug
Telenet neemt klachten van klanten ernstig. Heb je een klacht over onze dienstverlening en nam je eerder al contact op met onze klantendienst? Laat ons het weten via dit mailformulier,te vinden onder Klantenservice

Klachten.
Kies je mailformulier,
Telenet-producten

Meer informatie over onze diensten, je abonnementen aanpassen of opzeggen?
Pas je abonnementen aan
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

izidoor schreef:Telenet neemt klachten van klanten ernstig.
Via Twitter of Facebook waar iedereen kan meelezen wel... gewoon via de helpdesk is het vaak helemaal anders.

Het lijkt dus eerder op damage control dan consistente support.
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2506
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
Bedankt: 142 keer

Nogmaals via 'mijn telenet' gepoogd om mijn ongenoegen te uiten.

Bij het verzenden, kreeg ik de melden 'dat er momenteel een technisch probleem is'. :bang:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

koenraaddeconinck schreef:Nogmaals via 'mijn telenet'
Zoals ik al schreef heeft dat niet hetzelfde effect als via Twitter/Facebook.

Laat het de wereld weten... en het zal snel opgelost zijn !
Gebruikersavatar
cadsite
userbase crew
userbase crew
Berichten: 6938
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 323 keer
Bedankt: 727 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider
Te Koop forum

r2504 schreef:
koenraaddeconinck schreef:Nogmaals via 'mijn telenet'
Zoals ik al schreef heeft dat niet hetzelfde effect als via Twitter/Facebook.

Laat het de wereld weten... en het zal snel opgelost zijn !
Ik heb dat hier ook al 2 keer voorgesteld, blijkbaar geen interesse...
izidoor
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 jul 2016, 13:17
Bedankt: 1 keer

koenraaddeconinck schreef:Allemaal al gedaan; TN center verwijst naar klantendienst en de klantendienst heb ik al 3 mails gestuurd en al een 5-tal tel contacten ermee achter de rug
Zolang zou ik niet wachten.Ik zou terug downgraden naar whoppa.
izidoor
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 jul 2016, 13:17
Bedankt: 1 keer

koenraaddeconinck schreef:
Mobiel.
Opgelet: heb je een WIGO? Dan kan je alleen een herinnering en geen limiet instellen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”