Ik kan "mijn punten" niet meer consulteren.
Ik krijg een redirect van admit.belgacom.be naar admit-uat.belgacom.be
Is er nog een link naar hun UAT-test omgeving blijven staan bij een migratie naar "prod"?
MyProximus werkt wel, maar "Mijn Premium Club" resulteert in een redir naar UAT.
redir van
https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... oduct=true
naar
https://admit-uat.belgacom.be/eservices/wps/myportal?clearSelectedProduct=true
Belgacom Premium Club "UAT"
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ja, ik merkte gisteren ook dat de login-box naar zichzelf verwees en die naar zichzelf verwees...
Lijkt er op dat iemand een deployment vanuit de user-acceptance-testing-omgeving naar productie een parameter vergeten is te checken
Lijkt er op dat iemand een deployment vanuit de user-acceptance-testing-omgeving naar productie een parameter vergeten is te checken

- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 197 keer
Hier geen UAT, en hopelijk niet offtopic ?
Mijn puntensaldo is maandelijks aan het toenemen en had nog nooit besteld sinds ik opnieuw bij Proximus gegaan ben 3 jaren geleden.Ik wilde punten inruilen omdat er binnenkort gaan vervallen, echter ik zie geen bestelknop...
Premium Club is ook aangevinkt om berichten enzo te krijgen.
Gebeld met klantendienst en die zei ipv Firefox even Internet Explorer te gebruiken
(ik werk enkel op Ubuntu)
Dan zei hij, bel naar 1910 via je Proximus Gsm...zo gezegd zo gedaan...
Geef ik mijn Gsm nummer in, kom ik niet in aanmerking om lid te worden.
Als ik de nummer ingeef van mijn internet lijn kom ik niet in aanmerking om lid te worden
Mijn puntensaldo is maandelijks aan het toenemen en had nog nooit besteld sinds ik opnieuw bij Proximus gegaan ben 3 jaren geleden.Ik wilde punten inruilen omdat er binnenkort gaan vervallen, echter ik zie geen bestelknop...
Als ik deze ingeef zie in een foutboodschap:"We kennen je emailadres niet, gelieve dit in te geven"
Als ik mijn account gegevens nazie zit mijn email wel degelijk in hun systeem en krijg ik maandelijks mijn factuur."Door een technische reden kan uw emailadres niet worden opgeslagen, probeer het laten even opnieuw".
Premium Club is ook aangevinkt om berichten enzo te krijgen.
Gebeld met klantendienst en die zei ipv Firefox even Internet Explorer te gebruiken

Dan zei hij, bel naar 1910 via je Proximus Gsm...zo gezegd zo gedaan...
Geef ik mijn Gsm nummer in, kom ik niet in aanmerking om lid te worden.
Als ik de nummer ingeef van mijn internet lijn kom ik niet in aanmerking om lid te worden

EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04