Belgacom Premium Club "UAT"

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 16424
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1199 keer
Recent bedankt: 6 keer

Ik kan "mijn punten" niet meer consulteren.
Ik krijg een redirect van admit.belgacom.be naar admit-uat.belgacom.be
Is er nog een link naar hun UAT-test omgeving blijven staan bij een migratie naar "prod"?

MyProximus werkt wel, maar "Mijn Premium Club" resulteert in een redir naar UAT.

redir van
https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... oduct=true
naar
https://admit-uat.belgacom.be/eservices/wps/myportal?clearSelectedProduct=true
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Ik heb vernomen van Proximus dat er problemen zijn met MyProximus en er aan gewerkt wordt.
Edit:
Heb juist nog eens geprobeerd en 't werkt hier terug
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ja, ik merkte gisteren ook dat de login-box naar zichzelf verwees en die naar zichzelf verwees...
Lijkt er op dat iemand een deployment vanuit de user-acceptance-testing-omgeving naar productie een parameter vergeten is te checken :)
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6048
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Dat van die login box merkte ik ook gisteren. Was bezig de facturen te betalen, dan maar via het exemplaar in men mailbox gedaan.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3314
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 197 keer
Provider
Te Koop forum

Hier geen UAT, en hopelijk niet offtopic ?
Mijn puntensaldo is maandelijks aan het toenemen en had nog nooit besteld sinds ik opnieuw bij Proximus gegaan ben 3 jaren geleden.Ik wilde punten inruilen omdat er binnenkort gaan vervallen, echter ik zie geen bestelknop...
"We kennen je emailadres niet, gelieve dit in te geven"
Als ik deze ingeef zie in een foutboodschap:
"Door een technische reden kan uw emailadres niet worden opgeslagen, probeer het laten even opnieuw".
Als ik mijn account gegevens nazie zit mijn email wel degelijk in hun systeem en krijg ik maandelijks mijn factuur.
Premium Club is ook aangevinkt om berichten enzo te krijgen.
Gebeld met klantendienst en die zei ipv Firefox even Internet Explorer te gebruiken :bang: (ik werk enkel op Ubuntu)
Dan zei hij, bel naar 1910 via je Proximus Gsm...zo gezegd zo gedaan...
Geef ik mijn Gsm nummer in, kom ik niet in aanmerking om lid te worden.
Als ik de nummer ingeef van mijn internet lijn kom ik niet in aanmerking om lid te worden :evil:
EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”