beltoon verlengen gsm

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

Hallo,

Mijn moeder heeft als geschenk een gsm gekregen met prepaykaart van proximus.

Hij slaat heel vlug over naar voicemail...

Kan de beltoon op 1 of andere manier verlengd worden?
Wat gebeurt er als de voice mail uitgeschakeld wordt, blijft hij dan doorrinkelen?

graag uw hulp hierin
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1537
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Je toetst een cijfercode in en drukt vervolgens op Bellen of Verzenden.

Proximus: **61*+32475151516**XX#

In de plaats van de XX tik je het aantal seconden dat je wil, per fractie van 5 seconden met een maximum van 30 seconden.

edit: Geen idee of deze beperking er nog steeds is maar bij sommige providers kan je de voicemail niet aanpassen zonder abonnement.
Afbeelding
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Voor prepaid nummers was dit dacht ik niet mogelijk, tenzij dit ondertussen aangepast werd.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Bij Pay&Go is het inderdaad niet mogelijk om doorschakelingen (naar de voicemail) zelf te beheren. Wel kan je naar 6000 bellen om je voicemail te laten uitschakelen. Als iemand je dan belt en
- je neemt niet op: telefoon blijft overgaan
- je bent in gesprek: bezettoon
- je telefoon staat uit of heeft geen bereik: gratis melding dat je niet bereikbaar bent
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6885
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 282 keer

mijn PX pay&go voicemail werd inderdaad uitgeschakeld door naar 6000 te bellen. Mijn Mobi* prepaid IOM voicemail daarentegen kan niet worden uitgeschakeld...
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Er is een verschil tussen 'niet kunnen' en 'niet willen'. Dat is voor mij al voldoende reden om geen Mobistar Internet on Mobile te nemen. Dat Mobistar niet bepaald het meest klantvriendelijke bedrijf is weten we natuurlijk al langer dan vandaag...
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer
Provider

Ik heb middels een telefoontje naar de Mobistar klantendienst mijn voicemail op mijn IOM kaart laten uitschakelen. De standaard beltijd verlengen konden/wouden ze niet doen.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Op hun website vermelden ze nochtans "Klanten met een abonnement kunnen, indien gewenst, de voicemaildienst uitschakelen. Voor klanten met een herlaadkaart is dit niet mogelijk." (zie https://www.mobistar.be/nl/opties-en-di ... /voicemail)

Blijkbaar is het onofficieel dan wel mogelijk.
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

Concreet, kan ik de beltijd verlengen met die formule bij Proximus prepay, of moet het een abo zijn?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Zoals ik al zei is het bij Pay&Go niet mogelijk om doorschakelingen (naar de voicemail) zelf te beheren. Ook de klantendienst zal de beltijd niet verlengen, ze kunnen de voicemail enkel uitschakelen indien je dat wenst.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”