Hallo,
Mijn moeder heeft als geschenk een gsm gekregen met prepaykaart van proximus.
Hij slaat heel vlug over naar voicemail...
Kan de beltoon op 1 of andere manier verlengd worden?
Wat gebeurt er als de voice mail uitgeschakeld wordt, blijft hij dan doorrinkelen?
graag uw hulp hierin
beltoon verlengen gsm
- FunkStar
- Elite Poster
- Berichten: 1537
- Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
- Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
- Bedankt: 95 keer
Je toetst een cijfercode in en drukt vervolgens op Bellen of Verzenden.
Proximus: **61*+32475151516**XX#
In de plaats van de XX tik je het aantal seconden dat je wil, per fractie van 5 seconden met een maximum van 30 seconden.
edit: Geen idee of deze beperking er nog steeds is maar bij sommige providers kan je de voicemail niet aanpassen zonder abonnement.
Proximus: **61*+32475151516**XX#
In de plaats van de XX tik je het aantal seconden dat je wil, per fractie van 5 seconden met een maximum van 30 seconden.
edit: Geen idee of deze beperking er nog steeds is maar bij sommige providers kan je de voicemail niet aanpassen zonder abonnement.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1533
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Bij Pay&Go is het inderdaad niet mogelijk om doorschakelingen (naar de voicemail) zelf te beheren. Wel kan je naar 6000 bellen om je voicemail te laten uitschakelen. Als iemand je dan belt en
- je neemt niet op: telefoon blijft overgaan
- je bent in gesprek: bezettoon
- je telefoon staat uit of heeft geen bereik: gratis melding dat je niet bereikbaar bent
- je neemt niet op: telefoon blijft overgaan
- je bent in gesprek: bezettoon
- je telefoon staat uit of heeft geen bereik: gratis melding dat je niet bereikbaar bent
-
- Elite Poster
- Berichten: 6885
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 282 keer
mijn PX pay&go voicemail werd inderdaad uitgeschakeld door naar 6000 te bellen. Mijn Mobi* prepaid IOM voicemail daarentegen kan niet worden uitgeschakeld...
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 1533
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Er is een verschil tussen 'niet kunnen' en 'niet willen'. Dat is voor mij al voldoende reden om geen Mobistar Internet on Mobile te nemen. Dat Mobistar niet bepaald het meest klantvriendelijke bedrijf is weten we natuurlijk al langer dan vandaag...
-
- Plus Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 17 keer
Ik heb middels een telefoontje naar de Mobistar klantendienst mijn voicemail op mijn IOM kaart laten uitschakelen. De standaard beltijd verlengen konden/wouden ze niet doen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1533
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Op hun website vermelden ze nochtans "Klanten met een abonnement kunnen, indien gewenst, de voicemaildienst uitschakelen. Voor klanten met een herlaadkaart is dit niet mogelijk." (zie https://www.mobistar.be/nl/opties-en-di ... /voicemail)
Blijkbaar is het onofficieel dan wel mogelijk.
Blijkbaar is het onofficieel dan wel mogelijk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1533
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Zoals ik al zei is het bij Pay&Go niet mogelijk om doorschakelingen (naar de voicemail) zelf te beheren. Ook de klantendienst zal de beltijd niet verlengen, ze kunnen de voicemail enkel uitschakelen indien je dat wenst.