Draagtas Macbook 15" - "stevig"

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 772 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Nieuwe Macbook, dan ook maar eens zien om de oude Knomo Messenger bag te vervangen door iets nieuws.

Op zoek dus naar een draagtas, schoudertas, backpack, dat maakt allemaal niet zoveel uit. Veel moet er niet inkunnen, de Macbook en zijn lader, een iPad, een 2,5 Thunderbolt HDD, een paar USB sticks, standaard crap.

Maar wat ik nu wel wil hebben is eentje waar de Macbook héél stevig inzit, waar hij 100% maximaal beschermd wordt. Het is wat te straf uitgedrukt, maar een draagtas waar je op kan gaan staan als de Macbook erin zit, en die dan niet meegeeft/plooit/de Macbook plet. Da's dus iets te straf uitgedrukt, maar zo dus iets, maximale bescherming...

Ben op laptopshop (coolblue) aan het zien, daar werken ze met een "protectie niveau" (1 tot 5) maar zelfs niveau 5 kan me daar niet overtuigen van de stevigheid...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Ik ben wel super tevreden van mijn Crumpler Messenger Bag, gekocht bij Cameranu.nl
Was wel voor 13" laptop, denk zelf dat er specifieke voor macbook's zijn.
Afbeelding
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: bollewolle
Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
Bedankt: 99 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Altijd enorm tevreden geweest over de spullen van Booq. Na 6j de Mamba Saddle bag te hebben gebruikt (die nog altijd perfect in orde is trouwens) heb ik onlangs een Cobra pack gekocht. Niet de goedkoopste rugzak (was wel 25 procent korting op door Black Friday) maar enorm stevig en wreed content van dat ik hem heb aangeschaft. Ze hebben redelijk wat soorten van messenger bags, back packs, ... dus gewoon de site eens checken, de specs en filmpjes bekijken, dan zie je wel wat de kwaliteit is.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”