Nieuwe Macbook, dan ook maar eens zien om de oude Knomo Messenger bag te vervangen door iets nieuws.
Op zoek dus naar een draagtas, schoudertas, backpack, dat maakt allemaal niet zoveel uit. Veel moet er niet inkunnen, de Macbook en zijn lader, een iPad, een 2,5 Thunderbolt HDD, een paar USB sticks, standaard crap.
Maar wat ik nu wel wil hebben is eentje waar de Macbook héél stevig inzit, waar hij 100% maximaal beschermd wordt. Het is wat te straf uitgedrukt, maar een draagtas waar je op kan gaan staan als de Macbook erin zit, en die dan niet meegeeft/plooit/de Macbook plet. Da's dus iets te straf uitgedrukt, maar zo dus iets, maximale bescherming...
Ben op laptopshop (coolblue) aan het zien, daar werken ze met een "protectie niveau" (1 tot 5) maar zelfs niveau 5 kan me daar niet overtuigen van de stevigheid...
Draagtas Macbook 15" - "stevig"
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Altijd enorm tevreden geweest over de spullen van Booq. Na 6j de Mamba Saddle bag te hebben gebruikt (die nog altijd perfect in orde is trouwens) heb ik onlangs een Cobra pack gekocht. Niet de goedkoopste rugzak (was wel 25 procent korting op door Black Friday) maar enorm stevig en wreed content van dat ik hem heb aangeschaft. Ze hebben redelijk wat soorten van messenger bags, back packs, ... dus gewoon de site eens checken, de specs en filmpjes bekijken, dan zie je wel wat de kwaliteit is.