2 x ovh Sip individuelle ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Gewoon een nieuwe lijn kopen met je huidige account.
Hou er wel rekening mee dat iedere lijn een eigen nummer heeft en één simultane oproep kan hebben. Het is niet exact hetzelfde als een enterprise lijn met 2 of meerdere simultane oproepen op hetzelfde nummer...
Hou er wel rekening mee dat iedere lijn een eigen nummer heeft en één simultane oproep kan hebben. Het is niet exact hetzelfde als een enterprise lijn met 2 of meerdere simultane oproepen op hetzelfde nummer...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 47 keer
ik vrees dat je hiervoor je Weepee-nr zal moeten porteren naar OVH.
Heb ik vroeger ook gedaan met mijn Belgacom-nr, dit nr is dan naast mijn bestaande OVH-nr komen te staan en ik heb hier geen bijkomend abo voor moeten afsluiten en ook geen bijkomende kosten...
Zoals reeds eerder opgemerkt kan je wel maar 1 gesprek gelijktijdig voeren...
Heb ik vroeger ook gedaan met mijn Belgacom-nr, dit nr is dan naast mijn bestaande OVH-nr komen te staan en ik heb hier geen bijkomend abo voor moeten afsluiten en ook geen bijkomende kosten...
Zoals reeds eerder opgemerkt kan je wel maar 1 gesprek gelijktijdig voeren...
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1960 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Zoals bij iedere telecomoperator in België: zes maand na de inwerkingtreding van de overeenkomst:
bron: https://ssl.weepee.org/api/contract.php?geninfo=14.Een gekoppeld nummer is pas gratis overdraagbaar na een termijn van 6 maanden. Indien het nummer binnen deze termijn word overgedragen is de eindklant een schadevergoeding ten bedrage van 100 euro verschuldigd aan WeePee.