
2 x ovh Sip individuelle ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2518
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 224 keer
Gewoon een nieuwe lijn kopen met je huidige account.
Hou er wel rekening mee dat iedere lijn een eigen nummer heeft en één simultane oproep kan hebben. Het is niet exact hetzelfde als een enterprise lijn met 2 of meerdere simultane oproepen op hetzelfde nummer...
Hou er wel rekening mee dat iedere lijn een eigen nummer heeft en één simultane oproep kan hebben. Het is niet exact hetzelfde als een enterprise lijn met 2 of meerdere simultane oproepen op hetzelfde nummer...
Internet: Fastfiber
GSM: Proximus
GSM: Proximus
-
- Premium Member
- Berichten: 514
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 48 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ik vrees dat je hiervoor je Weepee-nr zal moeten porteren naar OVH.
Heb ik vroeger ook gedaan met mijn Belgacom-nr, dit nr is dan naast mijn bestaande OVH-nr komen te staan en ik heb hier geen bijkomend abo voor moeten afsluiten en ook geen bijkomende kosten...
Zoals reeds eerder opgemerkt kan je wel maar 1 gesprek gelijktijdig voeren...
Heb ik vroeger ook gedaan met mijn Belgacom-nr, dit nr is dan naast mijn bestaande OVH-nr komen te staan en ik heb hier geen bijkomend abo voor moeten afsluiten en ook geen bijkomende kosten...
Zoals reeds eerder opgemerkt kan je wel maar 1 gesprek gelijktijdig voeren...
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 6231
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 276 keer
- Bedankt: 1969 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Zoals bij iedere telecomoperator in België: zes maand na de inwerkingtreding van de overeenkomst:
bron: https://ssl.weepee.org/api/contract.php?geninfo=14.Een gekoppeld nummer is pas gratis overdraagbaar na een termijn van 6 maanden. Indien het nummer binnen deze termijn word overgedragen is de eindklant een schadevergoeding ten bedrage van 100 euro verschuldigd aan WeePee.