Ik ben op zoek naar de goedkoopste oplossing voor het volgende :
De SMS gateway werkt inmiddels prima, en is vorige week vrij grondig getest geweest bij een studentenclub in Gent. Doordat andere clubs dit gezien hebben heb ik inmiddels de vraag gekregen of ik dit wil uitlenen op bijvoorbeeld een fuif etc. Voor mij geen probleem, zolang ik de kosten er maar uithaal is het mij goed...
Het belangrijkste is dat er op de locatie internet moet zijn. Wat voor connectie dit is maakt niet uit : bedoeling is dat je je computer verbind met een beamer of tv en een browserschermpje (desnoods in full screen) open zet. Je surft naar de URL van de SMS gateway en voila je bent klaar.
Vorige week had ik geluk : het was oorspronkelijk de bedoeling om de 3G verbinding van mijn gsm via wifi te sharen met mijn laptop (via tethering) maar er bleek een telenet homespot in de buurt te zijn. Een telefoontje later had ik een login/wachtwoord hiervoor en werkte alles : één laptop die verbonden was met een projector om alles op een laken te projecteren en een andere laptop waar de admin backend op draait. So far, so good...
Nu zit ik te denken om een 3G dongle te verbinden met een Routerboard RB2011UAS-2HnD-IN (bijvoorbeeld) via de USB poort en dan het internet te verdelen naar de 2 pc's via de wifi of de LAN poorten. Echter ben ik er niet over uit wat de beste oplossing (lees : goedkoopste

Iemand een idee?