Ik heb precies veel problemen om binnen te raken.
eerste telefoon naar 6000:
Ik bel, krijg je een hele uitleg over vakantie en dergelijke, eens dat voorbij druk ik de nummers is die bij mijn noden horen. Alleen wordt er op het einde van de rit ingehaakt.
2de poging:
uitleg vakantiegefdoe + menu bleef dan hetzelfde afratelen wat ik ook duwde, dus zelf ingelegd.
3de en laatste pogin naar 6000:
Krijg ik ineens te horen dat je ze kan bereiken van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 en zaterdag van 8 tot 20... Die uitleg kreeg ik er voor niet, en wordt er weer ingehaakt...
Ik bel dan maar naar 0800/22.800 en hing ondertussen al meer dan 30 minuten aan de lijn dus ik heb ingelegd en terug gebeld.Klantendienst:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 22u
Zaterdag: van 8 tot 22u
Bron site
Nu zit ik alweer aan 30 minuten wacht :S Zou het kunnen dat hun uren gewoon niet meer correct zijn. Of is er in het weekend maar 2 man daar? Ik heb nu veel geduld, maar dit is naar mijn inziens toch wel even niet normaal :s Ik snap wel dat ik niet de enige ben.
Eindelijk krijg je dan iemand aan de lijn...
Sorry meneer daarvoor moet u naar de 6000 bellen. Ik heb aan die meneer alles uitgelegd wat ik voor had. Hij heeft mij uiteindelijk rechtstreeks doorgeschakeld naar een proximus medewerker zonder de haperende menu, na 15 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die niet door had over wat ging, terug muziekje omdat hij dit ging bespreken met de collega's. Na 5 minuten verteld hij mij dat het in orde is en na zoveel uren merk ik dat het nog niet in orde is. En dit na meer dan 1 uur telefoneren met de nodige wachttijden. Geduld is een mooie deugd, maar soms niet!
Dit heb ik nog nooit meegemaakt