Klantendienst op een zaterdag...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Ik meen mij te herinneren dat de klantendienst van proximus 24/7 open is. Alleen niet voor facturatie klopt dat?
Ik heb precies veel problemen om binnen te raken.

eerste telefoon naar 6000:
Ik bel, krijg je een hele uitleg over vakantie en dergelijke, eens dat voorbij druk ik de nummers is die bij mijn noden horen. Alleen wordt er op het einde van de rit ingehaakt.

2de poging:
uitleg vakantiegefdoe + menu bleef dan hetzelfde afratelen wat ik ook duwde, dus zelf ingelegd.

3de en laatste pogin naar 6000:
Krijg ik ineens te horen dat je ze kan bereiken van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 en zaterdag van 8 tot 20... Die uitleg kreeg ik er voor niet, en wordt er weer ingehaakt...
Klantendienst:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 22u
Zaterdag: van 8 tot 22u
Bron site
Ik bel dan maar naar 0800/22.800 en hing ondertussen al meer dan 30 minuten aan de lijn dus ik heb ingelegd en terug gebeld.
Nu zit ik alweer aan 30 minuten wacht :S Zou het kunnen dat hun uren gewoon niet meer correct zijn. Of is er in het weekend maar 2 man daar? Ik heb nu veel geduld, maar dit is naar mijn inziens toch wel even niet normaal :s Ik snap wel dat ik niet de enige ben.

Eindelijk krijg je dan iemand aan de lijn...
Sorry meneer daarvoor moet u naar de 6000 bellen. Ik heb aan die meneer alles uitgelegd wat ik voor had. Hij heeft mij uiteindelijk rechtstreeks doorgeschakeld naar een proximus medewerker zonder de haperende menu, na 15 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die niet door had over wat ging, terug muziekje omdat hij dit ging bespreken met de collega's. Na 5 minuten verteld hij mij dat het in orde is en na zoveel uren merk ik dat het nog niet in orde is. En dit na meer dan 1 uur telefoneren met de nodige wachttijden. Geduld is een mooie deugd, maar soms niet!
Dit heb ik nog nooit meegemaakt :(
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Ik heb ook naar proximus moeten bellen vorige week... voor een facturatieprobleem. Ik belde wel naar een 070 nummer dacht ik. Als ik door het menu kwam, werd ik wel snel beantwoord. Het ging over een verkeerde aanrekening van 170€ excl btw. Toen ze mij vertelden dat ze die 170€ gingen terugstorten... vroeg ik ook die btw terug die ik daarop betaald had. Toen wist de medewerker mij te vertellen, dat proximus nooit btw terugstort :x Ik heb dan ook weer verder moeten gaan tot op de boekhouding.... voor die uiteindelijk ook de btw wouden terugbetalen die ze aangerekend hadden op de te hoge factuur....

resultaat .... meer als een uur telefoon.
de koe zegt boe
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

Ik bel dan maar naar 0800/22.800 en hing ondertussen al meer dan 30 minuten aan de lijn dus ik heb ingelegd en terug gebeld.
Nu zit ik alweer aan 30 minuten wacht :S Zou het kunnen dat hun uren gewoon niet meer correct zijn. Of is er in het weekend maar 2 man daar? Ik heb nu veel geduld, maar dit is naar mijn inziens toch wel even niet normaal :s Ik snap wel dat ik niet de enige ben.
Om 20u30 gebeld omdat mijn decoder geen beeld meer wil doorsturen naar tv, 10minuutjes inc wachten en ik had een omwisselnummer die ik maandag kan gebruiken in de belgacomwinkel.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
gbmed
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

TiTanium schreef:En dit na meer dan 1 uur telefoneren met de nodige wachttijden. Geduld is een mooie deugd, maar soms niet! Dit heb ik nog nooit meegemaakt :(
Gelukkig zjn het gratis nummers bij BGC ;-)
Afbeelding Afbeelding
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Tja zijn misschien wel gratis nummers, maar een mens heeft op een dag meer te doen dan 1/24ste van zijn dag te verspillen aan wachtmuziek denk ik dan...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
TiTanium
Moderator
Moderator
Provider

Vroeger lieten ze (dacht ik) horen hoeveel er voor u waren of wat de mogelijke wachttijd was, dat vond ik nu is super handig.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

TiTanium schreef:Vroeger lieten ze (dacht ik) horen hoeveel er voor u waren of wat de mogelijke wachttijd was, dat vond ik nu is super handig.
Gisteren ook, bij mij althans 3-5min.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
TiTanium
Moderator
Moderator
Provider

Ik kreeg absoluut geen vermoedelijke wachttijd te horen of wat dan ook. Maar al lang niet meer eigenlijk. Ze zullen misschien meerdere callcenter hebben?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”