Centerparcs GRATIS cheque korting 50€

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

Beste,

ik ben zelf met mijn man en zoon al meermaals op vakantie geweest naar een Centerparcs domein.
Regelmatig krijgt ik promotionele post daaromtrent.
Deze week opnieuw een interessant voorstel, het komt neer op het volgende:
Kies uw centerparcs en cottage.
Bel naar het Call Center.
Vermeld dat U gebruik maakt van uw vrienden-cadeau-cheque en geef ons klantnummer door.
Voordeel voor vriend/kennnis/familielid: 50 euro korting.
Voordeel voor mij: 50 euro korting bij mijn volgende boeking.

Ik heb hier 2 zo'n cheques liggen.
Contacteer me en ik bezorg U mijn klantnummer. Graag wil ik dan de zekerheid hebben dat er dan een boeking volgt.

Volgend de actievoorwaarden:
geldig: voor alle aankomsten in 2013. Voor parken in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. In combinatie met 20% familie- en 55+ korting. Vroegboekkorting. Last Minutes en alle andere aanbiedingen die op de website van Center Parcs beschikbaar zijn. In combinatie met Toppings indien U boekt met de Vroegboekkorting.
Niet gelding: voor reeds gemaakte boekingen. In combinatie met andere speciale aanbiedingen, vouchers of kortingen.
Algemene voorwaarden: de NIEUWE gast heeft de voorbije 3 JAREN GEEN verblijf geboekt bij Center Parcs. LAATSTE boekingsdatum 23 JULI 2013. De cottagehuur is exclusief reserveringskosten, maar inclusief toeristenbelasting. Voor dit aanbod is slechts een beperkt aantal cottages beschikbaar. Wijzigingen in de actie voorbehouden. Dit aanbod is enkel geldig voor boekingen die rechtstreeks via het Call Center van Center Parcs worden gemaakt op het nummer 070-220 330 (0,30 € per minuut).

Ik heb al vastgesteld dat sommigen ze te koop aanbieden op tweedehands sites maar ik heb het gratis bekomen en geef het met plezier :banana: gratis door.

Voor vragen contacteer me gerust!

vriendelijke groeten
Eve
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3749 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

verplaatst naar "Te Geef"
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Even offtopic, maar goed...

Men geeft iets weg en je krijgt hiervoor negatieve duimpjes? I mean...je krijgt iets voor noppes en toch ga je dit nog negatief afschilderen? Voor degene die dit negatief beoordeeld hebben : ik hoop dat jullie begrijpen dat de duimpjes hiervoor NIET zijn uitgevonden?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 3 keer

Die dingen worden wel vaker misbruikt, misschien beter afschaffen?
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Het is een manirr voor de community om inbreng te hebben op het forum. We zien hier trouwens dat de community de 2 negatieve heeft gecompenseerd door 4 positieve duimpjes. Dus het werkt ergens wel degelijk.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ergens vind ik van niet, ik vind dat de constructieve boodschap belangrijk is.
En soms kan een interessante mening ongezouten zijn en word deze daarom niet gedeeld om toch maar geen schoendoos vol
negatieve duimpjes te krijgen.
Maar ik leg me neer bij de meerderheid hoor, hoe zwaar ik ook een hekel heb aan al die "likes" en "duimpjes" toestanden.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”