ik ben zelf met mijn man en zoon al meermaals op vakantie geweest naar een Centerparcs domein.
Regelmatig krijgt ik promotionele post daaromtrent.
Deze week opnieuw een interessant voorstel, het komt neer op het volgende:
Kies uw centerparcs en cottage.
Bel naar het Call Center.
Vermeld dat U gebruik maakt van uw vrienden-cadeau-cheque en geef ons klantnummer door.
Voordeel voor vriend/kennnis/familielid: 50 euro korting.
Voordeel voor mij: 50 euro korting bij mijn volgende boeking.
Ik heb hier 2 zo'n cheques liggen.
Contacteer me en ik bezorg U mijn klantnummer. Graag wil ik dan de zekerheid hebben dat er dan een boeking volgt.
Volgend de actievoorwaarden:
geldig: voor alle aankomsten in 2013. Voor parken in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. In combinatie met 20% familie- en 55+ korting. Vroegboekkorting. Last Minutes en alle andere aanbiedingen die op de website van Center Parcs beschikbaar zijn. In combinatie met Toppings indien U boekt met de Vroegboekkorting.
Niet gelding: voor reeds gemaakte boekingen. In combinatie met andere speciale aanbiedingen, vouchers of kortingen.
Algemene voorwaarden: de NIEUWE gast heeft de voorbije 3 JAREN GEEN verblijf geboekt bij Center Parcs. LAATSTE boekingsdatum 23 JULI 2013. De cottagehuur is exclusief reserveringskosten, maar inclusief toeristenbelasting. Voor dit aanbod is slechts een beperkt aantal cottages beschikbaar. Wijzigingen in de actie voorbehouden. Dit aanbod is enkel geldig voor boekingen die rechtstreeks via het Call Center van Center Parcs worden gemaakt op het nummer 070-220 330 (0,30 € per minuut).
Ik heb al vastgesteld dat sommigen ze te koop aanbieden op tweedehands sites maar ik heb het gratis bekomen en geef het met plezier

Voor vragen contacteer me gerust!
vriendelijke groeten
Eve