Hey,
Weet iemand wat er met de webservice gebeurd is? Deze ligt al een tijdje plat. Dat is redelijk vervelend, want nu krijg ik regelmatig de vraag waarom mijn programma (zie signature) niet meer werkt (deze maakt hier gebruik van).
Weet toevallig iemand hier iets meer over?
EDIT:
Ik heb het dus over deze webservice:
https://t4t.services.telenet.be/TelemeterService
Telenet webservice
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Bij mij werkt alles normaal, misschien eens contact opnemen met de klantendienst.
[
Post made via mobile device ]
[

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
- crosserke
- Member
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 13:53
- Locatie: Beringen
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 5 keer
Hier idem.Bv202 schreef:Hey,
Weet iemand wat er met de webservice gebeurd is? Deze ligt al een tijdje plat. Dat is redelijk vervelend, want nu krijg ik regelmatig de vraag waarom mijn programma (zie signature) niet meer werkt (deze maakt hier gebruik van).
Weet toevallig iemand hier iets meer over?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Als je daar iets zou vragen horen ze het in Keulen donderen !TiTanium schreef:misschien eens contact opnemen met de klantendienst.
Dus de webservice werkt gewoon bij u?!TiTanium schreef:Bij mij werkt alles normaal, misschien eens contact opnemen met de klantendienst.
[Post made via mobile device ]
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Had geluk de laatste keer, niets werkte nog en correct opgelost binnen de 3 dagenr2504 schreef:Als je daar iets zou vragen horen ze het in Keulen donderen !TiTanium schreef:misschien eens contact opnemen met de klantendienst.

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Had je het dan over de webservices of over een ander probleem ?
Ik kan me moeilijk inbeelden dat er op de ganse helpdesk ook maar iemand weet wat het woord "webservice" zelfs betekend.
Ik kan me moeilijk inbeelden dat er op de ganse helpdesk ook maar iemand weet wat het woord "webservice" zelfs betekend.
Ook hier werken er enkele dingen niet in "mijn telenet"
Zoals het beheren van webruimte, of het beheren van gebruikers. Je krijgt er wel toegevoegd, maar geen enkele verwijderd.
Bellen naar klantendienst lost niets op, omdat ze geen toegang hebben tot persoonlijke gegevens was het antwoord. En ja daar sta je dan...
Met de melding: dat je contact moet opnemen met de klantendienst als het probleem blijft aanhouden. Zucht*
Zoals het beheren van webruimte, of het beheren van gebruikers. Je krijgt er wel toegevoegd, maar geen enkele verwijderd.
Bellen naar klantendienst lost niets op, omdat ze geen toegang hebben tot persoonlijke gegevens was het antwoord. En ja daar sta je dan...
Met de melding: dat je contact moet opnemen met de klantendienst als het probleem blijft aanhouden. Zucht*

- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5878
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 602 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Tomby schreef:Ik vermoed toch ook dat er iets mis is. Mijn Telemeter Android app doet het in elk geval al enkele dagen niet meer.
misschien hebben ze een "update" gedaan aan hun mijn telenet,
waardoor de apps niet meer de juiste gegevens kunnen ophalen?
(enfin, in de tijd dat ik klant was gebeurde dit toch geregeld)
Ik heb het over deze webservice, niet over "Mijn Telenet":
https://t4t.services.telenet.be/TelemeterService
Deze werkt niet meer...
https://t4t.services.telenet.be/TelemeterService
Deze werkt niet meer...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
De URL https://t4t.services.telenet.be/TelemeterService geeft dan wel info... ze is alvast niet correct (vermoedelijk interne hostnames bij TN zelf).
De wsdl is gewoon te vinden via https://t4t.services.telenet.be/TelemeterService.wsdl
De wsdl is gewoon te vinden via https://t4t.services.telenet.be/TelemeterService.wsdl
-
- Plus Member
- Berichten: 144
- Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
SoapFault exception: [S:Server] EJB Exception: ; nested exception is: java.lang.RuntimeException: An invocation of EJB TelemeterUsageServiceProvider(Application: telenet.app.billing.mediationsrv.oasis, EJBComponent: srv.billing.mediation.oasis-13.10.123.jar) timed out while waiting to get an instance from the free pool.; nested exception is: java.lang.RuntimeException: An invocation of EJB TelemeterUsageServiceProvider(Application: telenet.app.billing.mediationsrv.oasis, EJBComponent: srv.billing.mediation.oasis-13.10.123.jar) timed out while waiting to get an instance from the free pool. in /var/www/index.php:48 Stack trace: #0 /var/www/index.php(48): SoapClient->__call('retrieveUsage', Array) #1 /var/www/index.php(48): SoapClient->retrieveUsage(Object(SoapParam)) #2 {main}
Vandaag weer problemen bij mij :o
Vandaag weer problemen bij mij :o
-
- Elite Poster
- Berichten: 1146
- Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
ziet er naar uit dat de load wat hoog was.
als ik de error correct interpreteer is er niet op tijd een worker gevonden in de threadpool om aan je request te voldoen.
Lijkt mij raar, want zo veel zal die webservice wel niet gebruikt worden denk ik.
als ik de error correct interpreteer is er niet op tijd een worker gevonden in de threadpool om aan je request te voldoen.
Lijkt mij raar, want zo veel zal die webservice wel niet gebruikt worden denk ik.