Trage nummeroverdracht van Base
-
- Elite Poster
- Berichten: 2278
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik heb een nummeroverdracht gedaan van base naar proximus netwerk. Na een week is echter de nummer nog steeds niet overgedragen. Men vertelt mij dat base de aanvragen nog handmatig behandelt en dat dit nog wel even kan duren. Heeft iemand hier ervaring mee? Andere nummeroverdrachten tussen andere providers en tussen base providers onderling waren altijd op een halve dag gebeurd. Als dit klopt vind ik het wel straf dat base blijkbaar overdrachten naar andere providers niet-prioritair behandelt of om het in andere woorden te zeggen hun ex klanten nog eens een dikke loer draait bij vertrek...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2278
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 119 keer
Is mij bij twee onafhankelijke telefoons bevestigd dat het bij base nog steeds manueel gebeurt en wel een hele tijd kan duren omdat hun eigen klanten voorrang krijgen. Gaat trouwens over een transfer van mobile vikings (base netwerk) naar scarlet (proximus netwerk), omdat ik nu spijtig genoeg slecht tot geen gsm bereik heb op werk.
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 29 sep 2009, 20:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Een nummeroverdracht wordt automatisch geregeld en verloopt via het B.I.P.T. Als de nummeroverdracht niet snel genoeg gaat moet je vragen bij Mobile Vikings hoe je geregistreerd staat en de juiste gegevens doorgeven aan Proximus. Proximus kan daar trouwens makkelijk contact voor opnemen met Mobile VIkings volgens mij. Dit heeft dan ook weinig met BASE te maken, meer met M.V. of hoogstwaarschijnlijk een verkeerde input door een Proximus medewerker...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2278
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 119 keer
Uiteindelijk na een dikke week is de nummeroverdracht dan toch gebeurd. Het is onduidelijk waarom dit zolang heeft geduurd.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4373
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Dit kan bij gelijk welke provider tot een week duren, zelfs langer indien niet alle klantengegevens (indien je bij je vorige provider een abonnement had) correct zijn ingevoerd.