Trage nummeroverdracht van Base

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 119 keer
Provider

Ik heb een nummeroverdracht gedaan van base naar proximus netwerk. Na een week is echter de nummer nog steeds niet overgedragen. Men vertelt mij dat base de aanvragen nog handmatig behandelt en dat dit nog wel even kan duren. Heeft iemand hier ervaring mee? Andere nummeroverdrachten tussen andere providers en tussen base providers onderling waren altijd op een halve dag gebeurd. Als dit klopt vind ik het wel straf dat base blijkbaar overdrachten naar andere providers niet-prioritair behandelt of om het in andere woorden te zeggen hun ex klanten nog eens een dikke loer draait bij vertrek...
Rke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

Dit verloopt de dag van vandaag toch allemaal electronisch? Ben je zeker dat Proximus de juiste gegevens heeft om je nr bij BASE te gaan halen?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Is mij bij twee onafhankelijke telefoons bevestigd dat het bij base nog steeds manueel gebeurt en wel een hele tijd kan duren omdat hun eigen klanten voorrang krijgen. Gaat trouwens over een transfer van mobile vikings (base netwerk) naar scarlet (proximus netwerk), omdat ik nu spijtig genoeg slecht tot geen gsm bereik heb op werk.
akira02
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Een nummeroverdracht wordt automatisch geregeld en verloopt via het B.I.P.T. Als de nummeroverdracht niet snel genoeg gaat moet je vragen bij Mobile Vikings hoe je geregistreerd staat en de juiste gegevens doorgeven aan Proximus. Proximus kan daar trouwens makkelijk contact voor opnemen met Mobile VIkings volgens mij. Dit heeft dan ook weinig met BASE te maken, meer met M.V. of hoogstwaarschijnlijk een verkeerde input door een Proximus medewerker...
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Uiteindelijk na een dikke week is de nummeroverdracht dan toch gebeurd. Het is onduidelijk waarom dit zolang heeft geduurd.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Dit kan bij gelijk welke provider tot een week duren, zelfs langer indien niet alle klantengegevens (indien je bij je vorige provider een abonnement had) correct zijn ingevoerd.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”