Tja, wat rare omschrijving voor het probleem, maar tracht het uit te leggen.
Sinds een migratie van m'n server zie ik in Windows 7 bij Local Area Connection (Control Panel - Network interfaces dus) onder de naam van "Local Area Connection" m'n domain name met daarachter het cijfer 2 (bv. mydomain.com 2). Hetzelfde zie ik trouwens in het Network & Sharing Center bij Active networks ?
Ben ondertussen op de server ook gaan kijken... en ook daar zie ik in het Network & Sharing Center de "2" eveneens staan ?
Ik vraag me nu af waar die "2" vandaan komt ?
"2" na domain name
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
-
- Deel van't meubilair
Gevonden... op het icoontje (bij Active Networks) kan je klikken en kan je de "Network name" aanpassen... whatever that may be ?
Geen idee wat het nut hiervan is...
Geen idee wat het nut hiervan is...
-
- Deel van't meubilair
Bij show hidden devices krijg ik een enorme waslijst... maar dat is niet meteen de oorzaak omdat de nieuwe server uiteindelijk een scratch install is geworden (heb eerst gans de migratie getest naar een VM, maar uiteindelijk toch maar beslist een scratch install te doen om rare dingen te vermijden).
Ik vraag me wel af wat het nut is van die Network Locations... en hun 'Managed' of niet type. Zal straks nog eens wat Google'n.
Ik vraag me wel af wat het nut is van die Network Locations... en hun 'Managed' of niet type. Zal straks nog eens wat Google'n.