Kan ik mijn Gratis domeinnaam verwijderen?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Suzyke
Starter
Starter

Hoi,

Ik heb jaren geleden een gratis domeinnaam aangemaakt die ik nooit gebruikt heb en eigenlijk zou ik die nu willen verwijderen.

Als ik inlog op e services , domeinnaam beheren, dan advanced, email beheer belgacom, wijzigen... dan komt er:

Deze wijziging zal alle aliassen@domeinnaam verwijderen? :eek:

Ik heb meerdere emailboxen en vraag me af hoe ik mijn domeinnaam kan verwijderen of ongedaan maken ZONDER mijn emails (aliassen) te deleten?

Kan iemand mij helpen?

Dank u :-D
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 22 keer

Niet, dus als je domeinnaam suzyke.be is, dan verdwijnen alle emailadressen [email protected], maar die [email protected] (of @skynet.be) blijven wel.
Suzyke
Starter
Starter

Dank u :-) mijn domeinnaam eindigt met .net en mijn emailadressen eindigen op .be dus kan ik de hele boel veilig verwijderen ? :-D Ik hou dan al mijn email aliassen die eindigen op .be?
tomw
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 10 keer

Suzyke schreef:Dank u :-) mijn domeinnaam eindigt met .net en mijn emailadressen eindigen op .be dus kan ik de hele boel veilig verwijderen ? :-D Ik hou dan al mijn email aliassen die eindigen op .be?
Dat zal wel. En anders laat je je domeinnaam toch gewoon forwarden naar een pagina die niet bestaat?
Suzyke
Starter
Starter

Lijkt me geen oplossing, wil gewoon die domeinnaam verwijderen, dit moet toch mogelijk zijn, niet??.... :roll:
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Wat zijn de domeinnamen van je mail adres en wat zijn die van je domeinnaam?
Suzyke
Starter
Starter

Heb 3 emailadressen die eindigen op xxxx .BE en mijn domeinnaam is xxxx .NET ik zoek me suf op e services maar krijg die domeinnaam dus niet verwijderd :-(
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Daarvoor kan je het best een mailtje sturen naar dnsmasters denk ik
Suzyke
Starter
Starter

Heb ik al gedaan... wacht op antwoord, al meerdere emails gestuurd naar webservices@ belgacom ook, krijg leuke leesbevestigingen maar geen antwoord, heb al 4 keer gebeld naar technische dienst ook, 080022700 en Gratis technische bijstand per telefoon op het nummer 0800 23 452 in geval van problemen ...

Niemand weet het blijkbaar!??... cool! :eek: Iemand nog een idee wat ik kan doen of waar ik moet zijn? Dit begrijp ik niet hoor.... :roll: :roll: :roll:
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

en als je opzoekt wie dat domein geregistreerd heeft, vind je dan geen verdere informatie(WHOIS)?
http://whois.domaintools.com/
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Suzyke
Starter
Starter

Ik natuurlijk... lees m'n eerste bericht ;)... Heb dat jaren geleden aangemaakt en wil het nu verwijderen. Niemand hier die weet hoe dat moet???????????
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Neen, misschien krijg je daar een e-mailadres van een beheerder van Belgacom ofzo...
probeer je alleen maar aan een extra telefoonnummer/mailadres te helpen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

Suzyke schreef:Ik natuurlijk... lees m'n eerste bericht ;)... Heb dat jaren geleden aangemaakt en wil het nu verwijderen. Niemand hier die weet hoe dat moet???????????
Is dat nu zo moeilijk om maandag eens naar Belgacom te bellen en het daar te vragen! Waarom zou men dat hier MOETEN weten?

http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... lus_nl.pdf artikel 17, ga even langs de Belgacom winkel en meld dat daar.
Afbeelding
Suzyke
Starter
Starter

wow bedankt voor je vriendelijk antwoord "jan28"...

En ik stel gewoon een VRAAG hier!! Omdat jullie forum vermeld staat op de BELGACOM hulp pagina...
Ik zoek wel ergens anders hulp... :lol: :wave:

http://selfcare.belgacom.net/private-ot ... lt-nl.html

Eva: Belgacom klantendienstWie is Eva eigenlijk?Eva is medewerkster bij de Belgacom klantendienst. Zij is uw bevoorrechte gesprekspartner op verschillende forums. U vindt een bepaalde info niet terug over een Belgacom-product of -dienst? U bent op zoek naar een telefoonnummer? Een onlineformulier werkt niet meer? Dan is Eva er om u te helpen.

Waarom die aanwezigheid op forums? Meer en meer mensen willen hun (on)gelukkige klantenervaringen delen met anderen op allerlei forums. Onze aanwezigheid werd dus noodzakelijk om u beter te informeren. Maar wij rekenen ook op u om ons te helpen ons te verbeteren.

Tot binnenkort op de forums!

Belgacom Forum / Pseudo: Eva_van_BelgacomUserbase / Eva_van_BelgacomTIK forum / Eva_van_Belgacom Overclockers.be / Eva_van_BGCPC helpforum / Eva-van_BelgacomPC Wereld forum / Eva_van_BelgacomShrimp Refuge / Eva_van_BelgacomZita / Eva_BelgacomTones. be / Eva_van_Belgacom9-lives / Eva_BelgacomDigitale TV forum / Eva_van_Belgacom
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer

is die xxx.be dezelfde xxx.net, en daarmee bedoel ik: heb je bijvoorbeeld een domein naam userbase.net en een emailadres [email protected] of is dat een @skynet.be adres?
manu
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 4 keer

als jij én een domeinnaam.net én een domeinnaam.be hebt, dan heb jij 2 domeinnamen geregistreerd. Deze 2 domeinnamen staan volledig los van elkaar.

Normalerwijze kan je een domeinnaam niet laten opschorten voor zijn vervaldag en vervalt deze automatisch op de vervaldag wanneer je die voor de vervaldag opzegt (of de betaling niet uitvoert). Men zal een domeinnaam wel kunnen laten verwijderen mits betaling.
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

manu schreef:als jij én een domeinnaam.net én een domeinnaam.be hebt, dan heb jij 2 domeinnamen geregistreerd. Deze 2 domeinnamen staan volledig los van elkaar.

Normalerwijze kan je een domeinnaam niet laten opschorten voor zijn vervaldag en vervalt deze automatisch op de vervaldag wanneer je die voor de vervaldag opzegt (of de betaling niet uitvoert). Men zal een domeinnaam wel kunnen laten verwijderen mits betaling.
't Is wel een gratis domeinnaam hé, dan stopt het niet als je niet betaald. Die stopt enkel automatisch als je uw voorwaarden niet meer nakomt (xDSL abo hebben bv)
Het eenvoudigste is toch de redirect/forward weg halen in e-services, dan wijst de domeinnaam naar nergens meer, een fout pagina van Belgacom. Een ding weten we nog niet, is het stukje van de domeinnaam voor ????.be en ????.net identiek?
Afbeelding
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Suzyke schreef:wow bedankt voor je vriendelijk antwoord "jan28"...

En ik stel gewoon een VRAAG hier!! Omdat jullie forum vermeld staat op de BELGACOM hulp pagina...
Ik zoek wel ergens anders hulp... :lol: :wave:

http://selfcare.belgacom.net/private-ot ... lt-nl.html

Eva: Belgacom klantendienstWie is Eva eigenlijk?Eva is medewerkster bij de Belgacom klantendienst. Zij is uw bevoorrechte gesprekspartner op verschillende forums. U vindt een bepaalde info niet terug over een Belgacom-product of -dienst? U bent op zoek naar een telefoonnummer? Een onlineformulier werkt niet meer? Dan is Eva er om u te helpen.

Waarom die aanwezigheid op forums? Meer en meer mensen willen hun (on)gelukkige klantenervaringen delen met anderen op allerlei forums. Onze aanwezigheid werd dus noodzakelijk om u beter te informeren. Maar wij rekenen ook op u om ons te helpen ons te verbeteren.

Tot binnenkort op de forums!

Belgacom Forum / Pseudo: Eva_van_BelgacomUserbase / Eva_van_BelgacomTIK forum / Eva_van_Belgacom Overclockers.be / Eva_van_BGCPC helpforum / Eva-van_BelgacomPC Wereld forum / Eva_van_BelgacomShrimp Refuge / Eva_van_BelgacomZita / Eva_BelgacomTones. be / Eva_van_Belgacom9-lives / Eva_BelgacomDigitale TV forum / Eva_van_Belgacom
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Noch UserBase, noch Tik, nog enig ander forum of vereniging hebben enige banden met Belgacom. Het is louter ter informatie dat Belgacom meldt onder welke identiteit ze hier aanwezig zijn, maar wij (Userbase, Tik,...) hebben geen enkele (contractuele of andere) verplichting tov Belgacom wat betreft het leveren van support. Dit is niet meer dan een KLANTENforum, gerund VOOR en DOOR klanten, waar gewone klanten elkaar proberen helpen op basis van hun eigen ervaringen.
Iedere user op dit forum spreekt volledig namens zichzelf, met uitzondering van die paar speciale users die namens de providers spreken (Eva van Belgacom, Charlotte van Telenet, enzovoort).

Ik herhaal: dit forum is geen officieel supportkanaal van om het even welke provider of operator. Misschien is het niet duidelijk op de supportpagina van Belgacom, maar je moet EERST contact opnemen met de gewone klantendienst. Bij Tik hebben we daarvoor zelfs een charter opgesteld in samenspraak met de providers.

(tav UB mods: sorry als ik voor mijn beurt gesproken heb, maar 't is toch waar zeker)
Laatst gewijzigd door localhost 26 jul 2010, 15:08, in totaal 1 gewijzigd.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

localhost schreef:(tav UB mods: sorry als ik voor mijn beurt gesproken heb, maar 't is toch waar zeker)
Geen probleem, ge hebt gelijk :)
De hulp en support die we proberen te leveren is as-is en best effort. We kunnen niks forceren (soms wilt dat dankzij aanwezigheid van bepaalde gebruikers wél lukken, maar da's geen regel)
Suzyke
Starter
Starter

Ok, bedankt :wink:ik los het wel op :beerchug:
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Suzyke schreef:Dank u :-) mijn domeinnaam eindigt met .net en mijn emailadressen eindigen op .be dus kan ik de hele boel veilig verwijderen ? :-D Ik hou dan al mijn email aliassen die eindigen op .be?
Ja, je kunt de hele boel veilig verwijderen. Je behoudt al je email aliassen die eindigen op .be

e-Services geeft de waarschuwing standaard, maar vermits het over een ander domein gaat (.net en .be) kan je gewoon je domein eindigend op .net verwijderen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”