Suzyke schreef:wow bedankt voor je
vriendelijk antwoord "jan28"...
En ik stel gewoon een VRAAG hier!! Omdat
jullie forum vermeld staat op de
BELGACOM hulp pagina...
Ik zoek wel ergens anders hulp...
http://selfcare.belgacom.net/private-ot ... lt-nl.html
Eva: Belgacom klantendienstWie is Eva eigenlijk?Eva is medewerkster bij de Belgacom klantendienst. Zij is uw bevoorrechte gesprekspartner op verschillende forums. U vindt een bepaalde info niet terug over een Belgacom-product of -dienst? U bent op zoek naar een telefoonnummer? Een onlineformulier werkt niet meer? Dan is Eva er om u te helpen.
Waarom die aanwezigheid op forums? Meer en meer mensen willen hun (on)gelukkige klantenervaringen delen met anderen op allerlei forums. Onze aanwezigheid werd dus noodzakelijk om u beter te informeren. Maar wij rekenen ook op u om ons te helpen ons te verbeteren.
Tot binnenkort op de forums!
Belgacom Forum / Pseudo: Eva_van_BelgacomUserbase / Eva_van_BelgacomTIK forum / Eva_van_Belgacom Overclockers.be / Eva_van_BGCPC helpforum / Eva-van_BelgacomPC Wereld forum / Eva_van_BelgacomShrimp Refuge / Eva_van_BelgacomZita / Eva_BelgacomTones. be / Eva_van_Belgacom9-lives / Eva_BelgacomDigitale TV forum / Eva_van_Belgacom
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Noch UserBase, noch Tik, nog enig ander forum of vereniging hebben enige banden met Belgacom. Het is louter ter informatie dat Belgacom meldt onder welke identiteit ze hier aanwezig zijn, maar wij (Userbase, Tik,...) hebben geen enkele (contractuele of andere) verplichting tov Belgacom wat betreft het leveren van support. Dit is niet meer dan een KLANTENforum, gerund VOOR en DOOR klanten, waar gewone klanten elkaar proberen helpen op basis van hun eigen ervaringen.
Iedere user op dit forum spreekt volledig namens zichzelf, met uitzondering van die paar speciale users die namens de providers spreken (Eva van Belgacom, Charlotte van Telenet, enzovoort).
Ik herhaal: dit forum is geen officieel supportkanaal van om het even welke provider of operator. Misschien is het niet duidelijk op de supportpagina van Belgacom, maar je moet EERST contact opnemen met de gewone klantendienst. Bij Tik hebben we daarvoor zelfs een charter opgesteld in samenspraak met de providers.
(tav UB mods: sorry als ik voor mijn beurt gesproken heb, maar 't is toch waar zeker)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.