BRUSSEL - Telenet gaat een offensief starten om kmo's, zelfstandigen en vrije beroepen als klant binnen te halen. Het telecombedrijf uit Mechelen bouwt hiervoor een nieuw business-to-business-kanaal uit, met een nieuwe dienstverlening en een aangepast verkoopnetwerk.
"Die professionele klanten hebben nood aan andere diensten en producten dan de consument", luidt het dinsdag. Zo willen ze vooral snelle oplossingen, 100 procent betrouwbaarheid en een makkelijk bereikbare klantendienst, blijkt uit marktonderzoek.
Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 100420_098
Telenet wil meer kmo's als klant
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 2511
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dan zouden ze beter eens beginnen met hun professionele internetabonnementen aan te passen !
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
En vooral een professioneel gedrag vertonen. Zelfs voor residentiele klanten is hun service ondermaats.VOiD schreef:Dan zouden ze beter eens beginnen met hun professionele internetabonnementen aan te passen !
- honda4life
- Moderator
- Berichten: 6160
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Lol...
De IT'ers zullen wel de bewuste keuze gemaakt hebben welke provider ze genomen hebben
Verwondert het dat Telenet daar niet toe behoort
Telenet denkt vast... volume dat wordt enkel gebruikt voor illegaal te downloaden, dus als het voor te werken is heb je dat zeker niet nodig
De IT'ers zullen wel de bewuste keuze gemaakt hebben welke provider ze genomen hebben
Verwondert het dat Telenet daar niet toe behoort

Telenet denkt vast... volume dat wordt enkel gebruikt voor illegaal te downloaden, dus als het voor te werken is heb je dat zeker niet nodig

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Sasuke
- userbase crew
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
Da's wel een zeer kromme vergelijking, bij de meeste bedrijven is de service voor residentiële klanten altijd slechter dan voor de business. En Telenet hun business servers, net als die van Belgacom is echt niet slect te noemen.Astralon schreef:En vooral een professioneel gedrag vertonen. Zelfs voor residentiele klanten is hun service ondermaats.VOiD schreef:Dan zouden ze beter eens beginnen met hun professionele internetabonnementen aan te passen !
hun aanbod mag wat beter (lees betaalbaar), maar voor de rest zit dat wel OK.
Grtz,
Sasuke
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 296 keer
Sorry Sasuke, maar telenet hun benadering van bedrijven is ondermaats.
Firma waar ik momenteel een tijdje als consultant zit (vandaar nu deze reactie pas na 2 maandjes), verhuurt een deel van hun gebouw aan telenet voor een lokale node ( 5x12 meter lokaal, 8tal racks), en langs de ene kant wil telenet alsmaar minder betalen voor ruimte+elektro+security, en langs de andere kant willen ze 0,0 toegevingen doen bij groepsabonnementen voor company internet connecties voor onze werknemers. Om nog maar te zwijgen over response tijden op requests.
Om nog maar te zwijgen van de belachelijke prijzen die ze voorstellen bij de vraag naar hun alternatief voor onze belgacom bilans tussen onze vestigingen.
Ik ben zelf ook telenet klant, maar mijn ervaring is dat ze hun businessklanten even slecht behandelen als de particuliere, zo mogelijk nog slechter.
Firma waar ik momenteel een tijdje als consultant zit (vandaar nu deze reactie pas na 2 maandjes), verhuurt een deel van hun gebouw aan telenet voor een lokale node ( 5x12 meter lokaal, 8tal racks), en langs de ene kant wil telenet alsmaar minder betalen voor ruimte+elektro+security, en langs de andere kant willen ze 0,0 toegevingen doen bij groepsabonnementen voor company internet connecties voor onze werknemers. Om nog maar te zwijgen over response tijden op requests.
Om nog maar te zwijgen van de belachelijke prijzen die ze voorstellen bij de vraag naar hun alternatief voor onze belgacom bilans tussen onze vestigingen.
Ik ben zelf ook telenet klant, maar mijn ervaring is dat ze hun businessklanten even slecht behandelen als de particuliere, zo mogelijk nog slechter.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.